Gå til innhold

Har du fått din PS3? Post din erfaring her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg mener at du ikke kan bruke wireless, du må koble til usb greia til kontrolleren får at den skal tru det er en gammel dualshock kontroller

 

Neida.. du må bare trykke playstation knappen på kontrollen når den ber deg sette den i. Sånn at wireless'en kobler til :)

8219069[/snapback]

Funker ikke i FF12... da spør den bare etter Dual SHock kontroller.. Ikke at det er store problem, er bare å bruke kabelen. Ellers går FF12 glatt som søren, absolutt et pent spill :D

  Mitt førsteinntrykk når jeg så motorstorm på spaceworld for første gang var at grafikken er mye bedre enn det jeg har sett av filmer på PC-en. Pluss at tilt-funksjonen faktisk funka ganske bra!

Motorstorm er så fantastisk fett, har så og si spilt det flat out siden jeg åpna pakken min idag kl 0900, sixaxis funksjonen var litt vannskelig og vende seg til, men begynner og bli veldig god og bruke. Den er fantastisk smooth. Det er forresten vanvittig bra detaljer i spillet, som da du ser personen din så ratter han, beveger seg normalt, de har faktisk også fått til motorsyklister til å se ut som om de kjører slik man i virkeligheten kjører. Det er skjeldent det ser bra ut.. :D

Lenke til kommentar

Endelig har jeg boksen i hus!

 

Mitt førsteinntrykk er at boksen oser av kvalitet. Den er nydelig(!) og jeg hører såvidt viftesusing når jeg legger øret inntil. Blir spennende å høre støy under spilling.

Trådløs tilkobling gikk unna på to minutter ved hjelp av AOSS på routeren min. Genialt! :thumbup:

 

Skal gå å kose litt med den mens jeg venter på oppdateringen. :love:

Lenke til kommentar

Ja dagen var kommet...

 

det var ikkje uten følelser maskinen blei pakka ut av eksa og kjørt i gang i dag...

 

registrering av brukerkonto og liknende var tungtvint og tidkrevende..måtte berre får sakt det..

 

Motorstorm var ein grafisk perle...men ulempen med motorstorm er sixaxis kontrolleren...du holder inne triggeren hele tiden og du blir ganske gåen i finrgrene etterhvert...ingen fan av triggerene..!

 

formel 1 hadde en bismak...rumble plaga meg ikkje i motorstorm, men i formel 1 var det noe som mangla...eg sleit med og ratte bilen rundt grunna ingen feedback fra kontrollen...

 

fleire erfaringar kjem snart...:)

Lenke til kommentar
Herlig maskin :D Motorstorm er ett fantastisk spill, som de fleste har fått med seg :D Merket at jeg faktisk ble litt tent av introvideoen.

8220543[/snapback]

 

Jepp. Rett og slett et fantastisk spill. Helt klart det beste bilspillet jeg har spilt noengang. Grafikken er også langt bedre enn noe jeg har sett tidligere.

Lenke til kommentar

Her er mine første inntrykk etter å ha testet maskinen en kort stund med ett spill.

 

Prøvde Motorstorm, og kjørte en cross sykkel.

 

Denne sykkelen hadde utrolig unaturlig styring, føltes helt fælt egentlig, men dette er da ett arkadespill, så man skal vel tilgi at man kan styre i luften osv.

 

Grafikken er meget imponerende i forhold til det lille jeg testet PS2 (Burnout 3 eller noe slikt). Man ser i hvertfall hvor man kjører.

 

Men i forhold til min normale spille maskin, PC, så var ikke grafikken så imponerende. For meg manglet spesielt Anti Aliasing, her var kanter osv ektremt hakkete. Men man kan vel ikke forvente alt til en pris av 6000,- heller.

 

Jeg skal innrømme at jeg satt kanskje litt nærme skjermen, spilte med USB i for å lade kontrolleren opp skikkelig, og da blir nok 46" litt i største laget.

 

Men så har jeg da også kjøpt maskinen for hovedsaklig filmavspilling, og skal teste litt med T2 nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...