Gå til innhold

Har du fått din PS3? Post din erfaring her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jajamennsanntjohei. Kjørte inn til byen, og skulle finne ei kjøkkenbenkplate. Kjører av en eller annen grunn innom Elkjøp, bare av nysgjerrighet, for å se om de har igjen noen ps3'er. Det har de. 10 minutter etterpå står jeg utafor butikken med en ps3 under arma, en ekstra håndkontroll og ett spill, og lurer på hva i hule hå som egentlig skjedde inne i butikken. :!:

 

Uansett, "grillen" eller hva den kalles av de bedrevitende, oser kvalitet. Stillegående, fin å se på.

Har til nå prøvd Full Auto 2, og Motorstorm. Har ikke helt fått dreisen på noen av dem ennå, men tenker de går seg til etterhvert som fingrene finner rett knapp.

 

Ett spørsmål; Jeg prøvde å rippe en cd, noe som i og for seg gikk greit, men systemet med å skrive inn artist, navn og album var litt knotete. Hvorfor kan jeg ikke endre artistnavn for hele albumet, istedefor å skrive det inn for hver sang?

 

(PS, jeg kommer etter mange lange år med venting, på bredbåndsnettet på fredag. Håper å knuse noen i Motorstorm da!) :)

Lenke til kommentar

Har enda ikke fått testet Resistance online enda, da jeg har vært opptatt med single-delen  av spillet, som forøvrig er veldig underholdendes. Men tenkte jeg skulle vie kvelden til litt online-spilling i dag.

 

 

Har du fått lastet ned den nødvendige oppdateringa for å spille online ? her stopper den alltid underveis så jeg kommeg meg ikke online! :(

 

Ellers strålende fornøyd med maskina... har VF5 og Resistance, og sistnevnte gav oss mange artige timer igår natt ! Nå vil jeg dog prøve på nett men det var ikke like lett...

Lenke til kommentar

Har enda ikke fått testet Resistance online enda, da jeg har vært opptatt med single-delen  av spillet, som forøvrig er veldig underholdendes. Men tenkte jeg skulle vie kvelden til litt online-spilling i dag.

 

 

Har du fått lastet ned den nødvendige oppdateringa for å spille online ? her stopper den alltid underveis så jeg kommeg meg ikke online! :(

 

Ellers strålende fornøyd med maskina... har VF5 og Resistance, og sistnevnte gav oss mange artige timer igår natt ! Nå vil jeg dog prøve på nett men det var ikke like lett...

8230265[/snapback]

 

Fikk lastet ned oppdateringen jeg uten avbrudd. Men maken til liten brukervennlighet Sony har på PS3. Du må selv slå av PS3 og starte den på nytt etter updaten.

Lenke til kommentar

Tharos: Trykk trekant på cd'en, så får du et valg hvor du kan velge get information from internet. Dermed henter den tags til det du ripper. ganske kjekt!

 

morten111340: den bråker ikke noe mer når man bruker folding@home enn ellers. hmm, rart.

Har 5 timer igjen, så er jeg ferdig med min 3. =] wee

Lenke til kommentar

Kjøpte meg Motorstorm i dag. Pleier ikke å kjøpe bilspill (eneste er GT) men dette var moro :D Nydelig grafikk og bra fartsfølelse, er også moro at AI motstanderne alltid er like bak så det blir litt mer actionfylt en en del andre spill av den typen jeg har spilt før. Prøvde også online men må nok spille gjennom alle banene et par ganger før jeg prøver det igjen :p

Lenke til kommentar

Testa ut Motorstorm på den lokale Elkjøpen i går. Og det imponerte ikke nevneverdig. Fin grafikk, selvfølgelig. Men ellers kjedelig, unøyaktig styring, noe som førte til en del kræsj og.. Ja. Syntes ikke spillet var allverden.

 

Og kan man ikke spille mot en annen i split screen?? Elendig. Rett og slett. :)

Endret av djorgen
Lenke til kommentar

Har enda ikke fått testet Resistance online enda, da jeg har vært opptatt med single-delen  av spillet, som forøvrig er veldig underholdendes. Men tenkte jeg skulle vie kvelden til litt online-spilling i dag.

 

 

Har du fått lastet ned den nødvendige oppdateringa for å spille online ? her stopper den alltid underveis så jeg kommeg meg ikke online! :(

 

Ellers strålende fornøyd med maskina... har VF5 og Resistance, og sistnevnte gav oss mange artige timer igår natt ! Nå vil jeg dog prøve på nett men det var ikke like lett...

8230265[/snapback]

 

 

Ja, greit å laste ned den oppdateringen. Tok kanskje litt tid..brukte 2-4 min tror jeg. Fikk også spilt online, veldig morsomt forresten :thumbup:

Lenke til kommentar

Dagen har kommet for å heve seg over all FUD som verserer her inne og på de fleste andre forum! PS3 er i hus og jeg er på langt fornøyd., :D

 

Ut av esken:

PS3 er ei grommaskin. Den oser av kvalitet med sitt sorte tiltalende ytre og sin anseelige tyngde. Jeg trodde faktisk i min naivitet fra propagandaen fra forumet her at den var mye større. Den er liten og nett, og forsvinner nesten blant resten av AV utstyret. Alt er enkelt å greit å sette opp. Ett høl for hver ledning. Men nå kjører jeg over et CRT fjernsyn enn så lenge, så jeg slipper å dille med oppløsninger o.l.

 

Oppstart:

Maskina makser vifta med en gang man slår på, for så å slå over i en svak og behagelig kattepurring som høres om man legger øret nærme.

Etter diverse oppsett var det tilkobling til nett. Jeg har valgt å benytte en trådløs adapter/game adapter og ikke benytte PS3 sin innebygde wifi. Grunnen til dette er at jeg ønsker å benytte min PSP over ad-hoc opp mot PS3. Adapteren er en Dlink DWL810 eller noe sånt. Den var satt opp med fast IP fra før av, og det var ikke noe behov for å gjøre noe med den. Jeg plugget den rett i PS3'en og vips så var IP adresse og alt tildelt fra router. Sutaslaust..

 

Spill:

Så var det bare å slenge på Motorstorm. Monument valley og Sandbuggy.. Full fart.. De som fortrenger denne morroa fordi det står Sony på kassa har min evige medlidenhet.. Jeg forsøkte å styre med motion, og jeg kan ikke forstå hva man mener med at det er forsinkelse ute og går. Jeg fant ingen. Det var selvfølgelig en uvant kontrollmetode, men umiddelbar reaksjon, det har man.

Resistance Fall of Man ble også testet, og dette blir utvilsomt en av mine all time favoritter. Spillet er ikke så vanvittig teknisk sett, men det er noe med story og hvordan hele greia holder sammen. Jeg er ingen fps type, men det er noe med det spillet som gjør at det er vanskelig å løsrive seg.

Diverse andre spill som GTHD, Tekken, Lemmings osv. Ble lastet ned. Transactions og nedlastingssystemet fungerer som bare det. Og ja, det tråkler og går i bakgrunnen. No hazzle.

Jeg trodde at Lemmings skulle være greier for kjerringa, men nei du. Der er det RFOM for all penga.

 

Kontrolleren:

Det har vært mye kontrovers rundt kontrolleren. Den kontrolleren jeg har knuget mest på er Dualshock2. Det må ikke være tvil om at Sixaxis er forskjellig fra denne på mange måter. Jeg klarer allikevel ikke å finne noe negativt. Jeg har to temmelig store "ausefat" montert på enden av hver underarm, og sixaxis ble hverken for liten eller for lett etter min smak. Den er svært behagelig iom at den er lett samtidig som den passer hånda perfekt. Skulderknappene kan bule hvilken som helst vei. Det har ingenting å si. Knappene er posisjonert slik at man trykker de rett inn. Og dersom man er fuktig på fingra, begynner man ikke og skli slik enkelte påstår her. Dersom det er tilfellet, holder man rett og slett kontrolleren feil. Jeg klarer ihvertfall ikke å få det til.

 

Konlusjon:

Jeg er kanonfornøyd jeg. Jeg har sittet klistret til skjermen i hele dag jeg, og lurer litt på om det blir noe omsetning på foldingen som jeg har installert. Det skal godt gjøres at den finner noen ledig stund.. ever...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...