Gå til innhold

Har du fått din PS3? Post din erfaring her..


Anbefalte innlegg

Yey, nå har jeg kjøpt og plugget inn HDMI kabel. Lyden er fin, men jeg HAR IKKE NOE BILDE :wallbash:  hjelp..

8220722[/snapback]

Hmm hvor mye kostet kabelen og hvor lang er den? Hvilken res skal du ha? 1080p?

 

Det første som slår meg er at det er en kabel som er lang uten særlig kvalitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm hvor mye kostet kabelen og hvor lang er den? Hvilken res skal du ha? 1080p?

 

Det første som slår meg er at det er en kabel som er lang uten særlig kvalitet.

8220791[/snapback]

Den er 2 meter og kostet 199,- på Spaceworld. Jeg tenkte å kjøre 720p, men jeg får jo ikke stillet det inn når jeg ikke ser noe :blush:
Lenke til kommentar

jeg har nå vært og hentet min og førsteinntrykket er at det en sinnsyk spillemaskin..jeg kjøpte med spillet ridge racer 7 og det er helt fantastisk grafikk(med 1080i)..gleder meg til GT-HD..

Jeg ser rundt her at folk har prøvd en demo på GT-HD,hvor finnes den demoen hen?kan ikke si det fulgte med noe i esken min..

Lenke til kommentar
Hmm hvor mye kostet kabelen og hvor lang er den? Hvilken res skal du ha? 1080p?

 

Det første som slår meg er at det er en kabel som er lang uten særlig kvalitet.

8220791[/snapback]

Den er 2 meter og kostet 199,- på Spaceworld. Jeg tenkte å kjøre 720p, men jeg får jo ikke stillet det inn når jeg ikke ser noe :blush:

8220839[/snapback]

merkelig kjøpte en 2 meters kabel på elkjøp til 400, klarte fint 1080p. tror det ikke er kabelen siden det er så lite kabelstrekk og bare 720p.

 

hmm det var utrolig rart

Lenke til kommentar
Hmm hvor mye kostet kabelen og hvor lang er den? Hvilken res skal du ha? 1080p?

 

Det første som slår meg er at det er en kabel som er lang uten særlig kvalitet.

8220791[/snapback]

Den er 2 meter og kostet 199,- på Spaceworld. Jeg tenkte å kjøre 720p, men jeg får jo ikke stillet det inn når jeg ikke ser noe :blush:

8220839[/snapback]

Prøv å koble i de kompositt kablene først siden jeg tror ps3en er stilt inn på de, så bytter du til hdmi :)

Endret av D-ViouS
Lenke til kommentar
Prøv å koble i de kompositt kablene først siden jeg tror ps3en er stilt inn på de, så bytter du til hdmi :)

8221341[/snapback]

Prøvde nettopp det. Får da også lyd, men ikke noe bilde. Ringte Spaceworld og de sa de hadde hatt samme problem og at man da måtte gjøre instillinger på TV'en for at den skulle ta inn bildet. Har forøvrig ikke funnet noen slik instilling.
Lenke til kommentar

Du trenger ikke å bruke kompositt for å få opp bilde. Trengte ihvertfall ikke jeg. Satt seg rett ned på 1080p. Maskinen er så nydelig.

 

Jeg har min stående og er heller ikke plaget med noe viftestøy.

 

Herregud for en herlig maskin, og funksjonalitet er super!

Lenke til kommentar
Yey, nå har jeg kjøpt og plugget inn HDMI kabel. Lyden er fin, men jeg HAR IKKE NOE BILDE :wallbash:  hjelp..

8220722[/snapback]

Siterer meg sjøl siden jeg nå har fått løst problemet. Når man skrur på PS3 så holder man bare power knappen extra lenge inne til det piper i maskinen. Skru den så av og på igjen og så har du bilde via HDMI.

 

Jeg ringte playstation support og dette løste problemet mitt. Hælja redda! :w00t:

Lenke til kommentar
jeg har nå vært og hentet min og førsteinntrykket er at det en sinnsyk spillemaskin..jeg kjøpte med spillet ridge racer 7 og det er helt fantastisk grafikk(med 1080i)..gleder meg til GT-HD..

Jeg ser rundt her at folk har prøvd en demo på GT-HD,hvor finnes den demoen hen?kan ikke si det fulgte med noe i esken min..

8220918[/snapback]

 

GT-HD kommer ikke, de droppet spillet og jobber med GT 5 i stedet. Jeg laster ned Demoen nå og gleder meg til å teste.

 

 

Hmm hvor mye kostet kabelen og hvor lang er den? Hvilken res skal du ha? 1080p?

 

Det første som slår meg er at det er en kabel som er lang uten særlig kvalitet.

8220791[/snapback]

Den er 2 meter og kostet 199,- på Spaceworld. Jeg tenkte å kjøre 720p, men jeg får jo ikke stillet det inn når jeg ikke ser noe :blush:

8220839[/snapback]

Prøv å koble i de kompositt kablene først siden jeg tror ps3en er stilt inn på de, så bytter du til hdmi :)

8221341[/snapback]

 

 

Jeg plugget bare inn den billige 2-3 meter kabelen som fulgte med min Toshiba HD-XE1 spiller, og bildet kom med en gang.

 

Jeg tror den er automatisk stilt inn på 720p, noe alle HDMI innganger skal ta. Les manualen og se om det er en måte å resette maskinen på

Lenke til kommentar

Det er så fantastisk å høre om alle deres erfaringer, så langt ser det ut som om de fleste er forelsket i maskinen (spesielt han som skulle stikke kjeppen inn i... :p)

 

Du som har mye viftestøy: du har vel gjort dette, men sjekk at ikke noe blokkerer for vifta, ha litt 'luft' rundt den, sjekk om støyen går ned hvis du åpner vinduet på full peis.

Kommer igrunn bare med noen tanker her..

Lenke til kommentar
Du som har mye viftestøy: du har vel gjort dette, men sjekk at ikke noe blokkerer for vifta, ha litt 'luft' rundt den, sjekk om støyen går ned hvis du åpner vinduet på full peis.

Kommer igrunn bare med noen tanker her..

8222115[/snapback]

 

Yes, yes, yes... testa alt, men funka inte. Bytter i morgen :)

Lenke til kommentar

Bestilte hos Komplett i går, men når jeg fikk høre at det ikke ville bli noe problem å få tak i en i butikken idag avbestilte jeg. Her i Oslo var det bare å velge og vrake. Kjøpte en på Spaceworld til 5998,-. Ingen spill foreløpig, men satser på å laste ned noen demoer i løpet av kvelden. Førsteinntrykket er greit. Det første jeg reagerte på var at den USB kabelen som fulgte med var kriminelt kort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...