Gå til innhold

Har du fått din PS3? Post din erfaring her..


Anbefalte innlegg

STORD, ROCK CITY!

post-84194-1174646554_thumb.jpg

 

Som dykk ser, var kaoset eit faktum, i Stord, Rock City på kvisten idag. Biletet er tatt klokka 08.00 (på ein av mine fridagar!). Så dykk får unnskulde at eg ser så trøtt ut.

 

Det blei kniving om dei konsollane som var tilgjengeleg. Men kl 10.05 idag, gjekk 3 stk fornøgde PS3 eigarar ut døra på Elkjøp Stormarked Stord.

 

No, skal eg spele. Me snakkas godtfolk!

(den fantastiske tråden min blei stengd)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er 1.60 lasta ned, konto er registrert og nå lastes Folding@Home ned. Anbefaler alle PS3-eiere å gjøre det samme :)

8218230[/snapback]

Lastar den automatisk når ein fyrar den opp? Sitt på jobb igjen eg no ser du.

Skal kjøre inn folding@home med ein gong eg er oppe å går :)

8218278[/snapback]

 

Nei du må laste det ned :) 50mb, tar ikke allverden tid. Kjekt å kunne gjøre noe for forskningen mens man brenner gummi :)

Lenke til kommentar

Da var min PS3 innkjøpt. Tog med Motorstorm og en 2m HDMI kabel.

Vet n¨å at de siste 2 timene på jobb kommer til å gå saaaakte. :p

Kjøpte den på Elkjøp Giganten Forus. Der hadde de ca 20 konsoller igjen når jeg var der i 11.30 tiden i dag.

 

Gleder meg "litt" til å komme hjem.

Alt annet vil bli utsatt nå, enda bra at jeg gjorde litt rent i går. Må vel kansje legge den ifra meg en gang på lørdag for å skaffe mer cola og snop.

Dette blir en trivelig helg, men en grusom arbeidsuke følger.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått meg ps3... og jeg har vel ikke tenkt å få det med det første heller. Som jeg har sagt så mange ganger.

 

Men, i går satt jeg og spilte coop på Resistance med en kompis som har fått seg ps3. Vi satt vel i seks timer ca og spilte på Hard vanskelighetsgrad. Det var ganske moro for å si det sånn. Vi spiller riktignok på en vanlig 21" SD skjerm enda, men Resistance ser fortsatt bra ut. Dog skjermen blir litt i minste laget for split-screen :D Han har bestilt seg en 32" Tatung TV som han får over helga, så da blir det andre boller!

 

Det jeg ble overrasket over var fps dropenen til tider når vi spilte. Selv om det ikke utgjorde all verden for spillopplevelsen selvsagt, men det gjorde vanskelige situasjoner enda vanskeligere når jeg ikke fikk siktet skikkelig på grunn av dårlig fps. Heldigvis finnes det en del checkpoints på det spillet :D

 

Skal tilbake i dag og spille mere!

Lenke til kommentar

Min var lydløs men etter å ha spilt og lastet ned alle demoer fra PSN Store så kunne jeg høre viften når det var helt stille i rommet. Men jeg tror grunnen er at den den står i en hylle uten spesielt god luftsirkulasjon så jeg skal flytte på den.

 

Men jeg må si at den er helt rå :dribble: gleder meg til jeg er ferdig på jobb for å si det sånn :p

Endret av shaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...