Gå til innhold

Har du fått din PS3? Post din erfaring her..


Anbefalte innlegg

Damn jeg elsker den allerede. Helt lydløs, pen og DYR å se på, høy FPS i spill, alt fungerer som det skal, alt er raskt og reagerer fort både bluetooth remoten og alt annet.. Damn jeg er glad jeg kjøpte PS3!

8218683[/snapback]

 

 

er den helt lydløs er noe galt, send den til rep.

 

 

du SKAL høre viftene , da er den OK :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Maskinen er bare helt fantastisk. Så utrolig DEILIG med en helt stille konsoll etter 360'n. Orker ikke spille på 360 lenger etter dette. PS3 viser virkelig hvor utholdelig bråket er på den.

8218729[/snapback]

Hehe ja, etter 4timer Motorstorm, så sitter jeg her og spiller Lego Star Wars med en kompis på 360'n igjen - så spilte ikke så stor rolle. Men PS3 var stille ja, vifta går selvfølgelig - men den er betydelig mer stille.
Lenke til kommentar
Damn jeg elsker den allerede. Helt lydløs, pen og DYR å se på, høy FPS i spill, alt fungerer som det skal, alt er raskt og reagerer fort både bluetooth remoten og alt annet.. Damn jeg er glad jeg kjøpte PS3!

8218683[/snapback]

 

 

er den helt lydløs er noe galt, send den til rep.

 

 

du SKAL høre viftene , da er den OK :thumbup:

8218698[/snapback]

 

vel .. nå er jeg vant til lyden på x360, så i forhold er denne "helt lydløs" ja hehe .. Men selvfølgelig jeg hører jo vifta hvis jeg lytter etter. :)

Lenke til kommentar
Maskinen er bare helt fantastisk. Så utrolig DEILIG med en helt stille konsoll etter 360'n. Orker ikke spille på 360 lenger etter dette. PS3 viser virkelig hvor utholdelig bråket er på den.

8218729[/snapback]

 

Hvis det er et faktum så er det DU som taper på å være såpass pirkete. Jeg synes ikke xbox360 støyer for mye i det heletatt, og at du ikke gidder å spille mer på den bare på grunn av litt viftestøy sier litt om deg (har du PC eller? :D ), og du kommer til å gå glipp av masse spill. Jeg kan gjerne kjøpe den av deg ;)

Lenke til kommentar
Maskinen er bare helt fantastisk. Så utrolig DEILIG med en helt stille konsoll etter 360'n. Orker ikke spille på 360 lenger etter dette. PS3 viser virkelig hvor utholdelig bråket er på den.

8218729[/snapback]

 

Hvis det er et faktum så er det DU som taper på å være såpass pirkete. Jeg synes ikke xbox360 støyer for mye i det heletatt, og at du ikke gidder å spille mer på den bare på grunn av litt viftestøy sier litt om deg (har du PC eller? :D ), og du kommer til å gå glipp av masse spill. Jeg kan gjerne kjøpe den av deg ;)

8218802[/snapback]

 

Å bry seg om 360 støyen er ikke akkurat pirkete. Haugevis av mennesker har jo solgt den nettopp pga det. Og det blir også nevnt i omtrent hver eneste test av maskinen i mediene. TV2 nevnte også det. Var vel hovedklagen faktisk. Det skjønner jeg godt.

Lenke til kommentar
Maskinen er bare helt fantastisk. Så utrolig DEILIG med en helt stille konsoll etter 360'n. Orker ikke spille på 360 lenger etter dette. PS3 viser virkelig hvor utholdelig bråket er på den.

8218729[/snapback]

 

Hvis det er et faktum så er det DU som taper på å være såpass pirkete. Jeg synes ikke xbox360 støyer for mye i det heletatt, og at du ikke gidder å spille mer på den bare på grunn av litt viftestøy sier litt om deg (har du PC eller? :D ), og du kommer til å gå glipp av masse spill. Jeg kan gjerne kjøpe den av deg ;)

8218802[/snapback]

 

Å bry seg om 360 støyen er ikke akkurat pirkete. Haugevis av mennesker har jo solgt den nettopp pga det. Og det blir også nevnt i omtrent hver eneste test av maskinen i mediene. TV2 nevnte også det. Var vel hovedklagen faktisk. Det skjønner jeg godt.

8218814[/snapback]

 

Om det ødelegger for spillinga di så er det pirkete. Greit nok at du hører den når du ikke spiller, men det får da være måte på... jaja, uansett ditt tap det, ingen andre sitt. Jeg liker hvertfall å spille MED lyd.

 

Innlegget ditt så bare ut som et typisk trolleinnlegg som sa "æddabædda ps3 r0xx0rz, xbox is shite". Og folk som sier at dem ikke gidder å spille p.g.a. litt viftestøy gidder jeg ikke ta seriøst et brøkdels sekund en gang. Om ps3n hadde fått rotorstøyen på et sea king helikopter til å virke som stille hadde jeg fortsatt spilt Resistance på den, for å si det sånn :D

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar
Maskinen er bare helt fantastisk. Så utrolig DEILIG med en helt stille konsoll etter 360'n. Orker ikke spille på 360 lenger etter dette. PS3 viser virkelig hvor utholdelig bråket er på den.

8218729[/snapback]

 

Hvis det er et faktum så er det DU som taper på å være såpass pirkete. Jeg synes ikke xbox360 støyer for mye i det heletatt, og at du ikke gidder å spille mer på den bare på grunn av litt viftestøy sier litt om deg (har du PC eller? :D ), og du kommer til å gå glipp av masse spill. Jeg kan gjerne kjøpe den av deg ;)

8218802[/snapback]

 

Å bry seg om 360 støyen er ikke akkurat pirkete. Haugevis av mennesker har jo solgt den nettopp pga det. Og det blir også nevnt i omtrent hver eneste test av maskinen i mediene. TV2 nevnte også det. Var vel hovedklagen faktisk. Det skjønner jeg godt.

8218814[/snapback]

 

 

Det var grunnen til at jeg solgte min i hvert fall.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått spilt litt Motorstorm og det her et helt fantastisk kult spill.. Elsker hvordan Sixaxis kontrollen virker på den så uhyrepresist. I forhold til wii sin kan jeg vel si jeg syntes Sixaxis har en mer følsom og presis gyrofunksjon.. likte denne veldig godt. Grafikken i spillet er enormt og jeg fryder meg virkelig. Prøvde GTHD men fy for en skuffelse, selve spillet hadde en laber grafikk iforhold til hva motorstorm kunne oppdrive (håper dette er pga demo versjon, regner med det er grunnen). Tekken var enormt gøy og spille igjen, ikke grafiske opplevelser men hey det er Tekken!!

Ellers prøvde vi FF12 på ps3, så ikke noen store problemer med å spille det, filmene gikk smooth og alt så og ut. eneste var at du ikke kunne bruke tråløs på den, menmen. Forresten er lyden på maskina utrolig, slik en stue PC skal være ;) nesten null lyd. I tillegg til at den ser helt rå ut med den lakken så gjør den seg flott i stua.

Skal nå etterhvert prøve Resistance, og det gleder jeg meg virkelig til.

Lenke til kommentar
Damn jeg elsker den allerede. Helt lydløs, pen og DYR å se på, høy FPS i spill, alt fungerer som det skal, alt er raskt og reagerer fort både bluetooth remoten og alt annet.. Damn jeg er glad jeg kjøpte PS3!

8218683[/snapback]

 

 

er den helt lydløs er noe galt, send den til rep.

 

 

du SKAL høre viftene , da er den OK :thumbup:

8218698[/snapback]

 

Er ikke noe galt med maskinen hvis den er lydløs. Det er jo det som er så stor forskjell mellom PS3 og X-Box 360. Jeg ble også veldig overrakset, da jeg slo PS3 for første gang. Den er lydløs i menyene osv, begynner du å surfe, spill og laste ned ting fra PS-store så skal du begynne å høre at viftene begynner å slå inn etterhvert, dog ikke like kraftfult som på X-Box 360.

 

Men trodde Sony lovet masse good snacks og good shit til oss i Europa jeg? Var innom PS store og der var det veldig lite siden i går. På den amerikanske derimot ligger det en digg HD trailer av Transformers. Helt fantastisk, gelder seg til filmen. :dribble: Samt en demo av Sonic.

Lenke til kommentar

X360 støyer og PS3 er betydeligere stillere. Ikke noe å krangle om da dette er et faktum. Om man syntes det plagsomt er individuelt. Så vær snill med hverandre. La ikke det bli en slik tråd dere vet.

 

Jeg mener det ikke er sært å bytte om man syntes X360 bråker for mye. Nå gjenstår det jo å se hvordan støynivået blir på X360 Elite, men det er lydforskjell.

Min står i stuen og blir brukt som DVD-avspiller og jeg skulle gjerne hatt en som var stillere, stikker ikke det under en stol. At eksklusive spill så og si er borte (jada...vet det er noen) er det helt naturlig å bytte om man ønsker det.

 

Men vi får se. I mellomtiden vil ønske alle som endelig har fått en next-genkonsoll velkommen i klubben. Vi har det gøy her :D

Lenke til kommentar
Ellers prøvde vi FF12 på ps3, så ikke noen store problemer med å spille det, filmene gikk smooth og alt så og ut. eneste var at du ikke kunne bruke tråløs på den, menmen.

 

Hva mener du med ikke bruke trådløs?

 

 

 

BTW: nå er dette en tråd om ps3 erfaringer, kan vi droppe å fylle halve tråden med diskusjoner om hvorvidt xbox 360 bråker ulidelig mye eller ikke?

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Ellers prøvde vi FF12 på ps3, så ikke noen store problemer med å spille det, filmene gikk smooth og alt så og ut. eneste var at du ikke kunne bruke tråløs på den, menmen.

 

Hva mener du med ikke bruke trådløs?

 

 

 

BTW: nå er dette en tråd om ps3 erfaringer, kan vi droppe å fylle halve tråden med diskusjoner om hvorvidt xbox 360 bråker ulidelig mye eller ikke?

8218970[/snapback]

 

Jeg mener at du ikke kan bruke wireless, du må koble til usb greia til kontrolleren får at den skal tru det er en gammel dualshock kontroller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...