Gå til innhold

Har du fått din PS3? Post din erfaring her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min er også på vei. Den ble registrert hos posten 7.40 21/3 noe som gav meg et lite håp om at jeg skulle få den i dag 22/3, men jeg ringte posten og de sa at den kom på fredag (23/3) så jeg må nok vente som alle andre. Det kan hende at andre får den i dag da min pakke må hele veien til Brann land :D

Endret av mbiof
Lenke til kommentar
Tror rett og slett at posten holder PS3 igjen til 23. Vet at de har gjort dette før selvom de kunne ha levert ut til kunden tidligere.

 

- Goj

8209079[/snapback]

Posten gir vel beng i akkurat det. De bør jo ha nok med å holde styr på å få pakker fram i tide skulle en tro... Ville blitt litt bekymra hvis dette stemte...

Lenke til kommentar
Noen som har fått ps3 i posten enda?

 

edit: Dumt spørsmål!! Da sitter dem vel ikke her får jeg håpe :D

8208024[/snapback]

 

 

nei, har ikke fått den ennå, ble vidresendt fra oslo kl 1905 i går, men den har nå ennå en lang ferd mot nord

sjekker sporingslink siden til posten.no ca hvert 10 minutt..

 

d skulle vært gps sender på pakken:)

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at posten holder igjen pakken for moroskyld. Det jeg skal fram til er at posten kan holde igjen pakker. Der jeg jobber så har vi selv hatt avtaler hvor vi har hatt det slik at de holdt igjen pakker hos posten til spesifik dato.

 

Venter selv på en PS3 så hadde seff ikke sagt nei om jeg kunne henta den idag :)

 

- Goj

Lenke til kommentar

Ringte og sjekket med elkjøp netopp, min var ikke sendt en gang ennå :(

Den ble ikke sendt før i kveld, som ekspress pakke. Håper for all del jeg har den i morgen.

Og folk som skulle handle i butikken i morgen, hadde rigget opp telt allerede :D

Da tror jeg heller jeg hadde bestilt på forhånd...

Lenke til kommentar
picpac: Jeg stod selv og ventet på Wii utenfor elkjøp. Og den følelsen når man blir tatt inn i varmen og får beskjed om at man får en konsoll er uerstattelig!

8209870[/snapback]

Jeg kom en halv time før de åpnet når x360 kom, of fikk den, men liker nå bedre å få den rett hjem jeg da :yes:

Lenke til kommentar

Nå nærmer det seg. Den ble sendt fra oslo i går, og nå ble den nettopp registrert på omlastingsterminalen i Bergen. (Jeg bor altså i Bergen btw). Med litt flaks er den på postkontoret før stengetid i ettermiddag, og jeg kan printe ut hentelappen og plukke den med meg. I verste fall står jeg utenfor postkontoret ved åpningstid i morgen tidlig. :)

Lenke til kommentar
Nå nærmer det seg. Den ble sendt fra oslo i går, og nå ble den nettopp registrert på omlastingsterminalen i Bergen. (Jeg bor altså i Bergen btw). Med litt flaks er den på postkontoret før stengetid i ettermiddag, og jeg kan printe ut hentelappen og plukke den med meg. I verste fall står jeg utenfor postkontoret ved åpningstid i morgen tidlig.  :)

8210041[/snapback]

 

Hvor kan du printe ut hentelappen??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...