Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Leter etter noen wingtip bluchers, men har ikke funnet så veldig mange av denne kombinasjonen. Tenkte jeg skulle bruke de daglig, så derfor jeg har lyst på bluchers istedenfor oxford. Herring Harvey er det nærmeste jeg har kommet, noen andre modeller fra Herring eller andre modeller fra f. eks Loake 1880 jeg burde sjekke ut?

Skulle gjerne hatt noen med gummisåle tho.

Barker har et par med stormwelt. Finner dem ikke på nettsidene til Herring, men har sett dem i butikk i Bergen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jeg bombesikker på at har vært nevnt tidligere i tråden. Du kan jo sende en epost til Herring og nevne hvilke sko du har og i hvilken størrelse, og høre hvilken størrelse som vil passe deg i skoen du ikke har.

 

Fant det! Takk skal du ha.

Har du link så slipper jeg også å lete :wee:

Lenke til kommentar

Rankiz: Snasen skosamling, mer enn hva jeg kan skryte av. Men kan jeg spørre i hvilke sammenhenger du bruker dubmonksene? Har veldig lyst til å kjøpe meg et par med Lowndes selv, men sliter litt med å rettferdiggjøre det.

 

Bruker de til finere annledninger, men de semska dobbel monksene bruker jeg til vanlig.

Lenke til kommentar

Jaokei. Hva tenker folk om å bruke dubmonks(i glatt skinn) til vanlig når man går på universitetet? Er det å dra den litt langt?

Hadde ikke hatt noe problem med det, men ville ikke brukt C&J Lowndes til daglig, ville heller kjøpt meg et par dobbel monks i glatt skinn fra Meermin som jeg ikke var så "redd" for.

Lenke til kommentar

Et aldri så lite tips til dere bergensere: Scabal på Lagunen fører chelsea boots fra RM Williams. Jeg sjekket ikke prisen på dem, men det er hvertfall mulig å sjekke størrelsen sin der.

Vet du om Scabal på kløverhuset også har de? Mas å dra helt ut til Lagunen..

Nei, er en stund siden jeg har vært innom der.

Lenke til kommentar

Et aldri så lite tips til dere bergensere: Scabal på Lagunen fører chelsea boots fra RM Williams. Jeg sjekket ikke prisen på dem, men det er hvertfall mulig å sjekke størrelsen sin der.

Faktisk så er ikke RM Williams chelsea boots, men australske work boots.

Hva er forskjellen?

Nei, beklager. RM Williams lager både work og chelsea boots. Forskjellen er at work boots er mer firkantet rundt tåen og hælen enn det "dress boots" er.

 

Hva slags støvler blir mest kjøpt her på MoV?

Lenke til kommentar

Sokker skal ikke inneholde syntetisk materiale. Det gjør bare føttene klamme.

Det at kunststoff puster dårlig er forøvrig bare tull. Det er en grunn til at stort sett alt treningstøy produseres i kunststoffer.

Nå er det forskjell på kunststoffer også. Jeg husker jeg svetta som en gris i konfirmasjonsdressen min (65% polyester elns) og har samme erfaringen med noen fotballtrøyer. Om noen har en god oversikt over egenskapene til forskjellige typer kunststoff hadde jeg satt pris på å se den. Eller varierer det mye mellom hvert enkelt stoff også?

 

Jeg begynte å drikke øl da jeg var to år, så dette kan jeg.

This explains everything.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...