Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Jeg har dem allerede i brunt, og den gang jeg kjøpte dem var det Shoe Healer jeg bestilte fra. :)

 

Endte forøvrig opp med Godiva etter å ha prøvd dem på Lille Vinkel. De er sinnssykt kule i virkeligheten, og jeg liker at man har muligheten til å regulere hvor stramt de skal sitte over leggene - så kan jeg velge om jeg vil "stappe" buksene i skoene eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i at en bør ha både desert boots og chelsea boots i skoskapet.

Jeg så et par med boots fra Silvano Sassetti hos skomaker Dagestad i dag. Fikk dem inn denne uka. De var utrolig pene, veldig sikle-materiale. Men de kostet nærmere 5000 kroner, så må nok stå over :(

 

Edit: Tror det var disse:

Pagina11.jpg

 

Ikke helt sikker på om jeg likte captoe eller full brogue best, men tror kanskje captoe.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
De har Loake på Dagestad, Grændsen Skotøimagazin, Lacrosse også har de vel noen på Eger om jeg ikke husker feil. Herring får du ikke i Oslo/Norge, da dette er "instore" merker til den nettbutikken.

Takk, da skal jeg ta meg en tur på de butikkene og få prøvd sko! :)

Vet du noe om størrelsen på Herring kontra Loake? Er de ganske like, er noen av dem større/mindre?

Lenke til kommentar

De har Loake på Dagestad, Grændsen Skotøimagazin, Lacrosse også har de vel noen på Eger om jeg ikke husker feil.

Grændsen ligger jo i samme bygg som Eger, og tror det bare er G12 av butikkene på Eger (som er en del av Grændsen, men ligger inne på Eger) som fører Loake.

Jeg tror Agnar Hagen også har Loake.

Grændsen fører også Clarks, og tipper du finner dem ganske mange flere steder også, det er forholdsvis populære sko.

Lenke til kommentar

Herring bruker flere forskjellige produsenter, det varierer. I tillegg kan det også være variasjoner mellom lester.

Da kan det fort bli vanskelig og bestille sko fra herring..

 

De har Loake på Dagestad, Grændsen Skotøimagazin, Lacrosse også har de vel noen på Eger om jeg ikke husker feil.

Grændsen ligger jo i samme bygg som Eger, og tror det bare er G12 av butikkene på Eger (som er en del av Grændsen, men ligger inne på Eger) som fører Loake.

Jeg tror Agnar Hagen også har Loake.

Grændsen fører også Clarks, og tipper du finner dem ganske mange flere steder også, det er forholdsvis populære sko.

Flott, da får jeg nok prøvd skoene jeg er ute etter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...