Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Edit: er det i det hele tatt noen her inne som ikke har et par litchfields?

 

Rekker hånden i været... Er på leiting etter noe liknende da, så kanskje jeg også ender opp med dem. Vanskelig å finne noe mørkebrune brouge boots med gummisåle til så god pris... Så på Herring Langdale som du nevnte tidligere men jeg liker ikke helt teksturen til skinnet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ikke mine opplevelser. ;) Det er mer problemer med BankID på mobil enn vanlig BankID. Men portabiliteten er selvfølgelig kjekk, hvis man har en bank som ikke tilbyr inlogging uten java (eller - Gud forby - er så udugelige at de bruker BankID som Verified by Visa-løsning og man handler mye hjemmefra.)
Lenke til kommentar

Jeg elsker faktisk talt litchene.

Lurer på å kjøpe coltham? Hva tenker du om de i stav anews? Jeg liker de, men vet at alle vennene mine pluss mange til tenker hestesko :( ikke at det har SÅ mye å bety da.

 

Forresten så har den ene skolisse-ringen på litchfieldsa mine blitt bøyd på en merkelig måte. Prøvde å rette opp i det med en tang uten særlige forbedringer. Kan en skomaker fikse en ny, lik i stavanger montro?

Endret av Ranies
Lenke til kommentar

Jeg elsker faktisk talt litchene.

Lurer på å kjøpe coltham? Hva tenker du om de i stav anews? Jeg liker de, men vet at alle vennene mine pluss mange til tenker hestesko :( ikke at det har SÅ mye å bety da.

 

Forresten så har den ene skolisse-ringen på litchfieldsa mine blitt bøyd på en merkelig måte. Prøvde å rette opp i det med en tang uten særlige forbedringer. Kan en skomaker fikse en ny, lik i stavanger montro?

Jeg har Coltham og er rimelig fornøyd med de. Det betyr bare at vennene dine er gode i historie, fordi chelsea boots var opprinnelig hestesko for ryttere under Victoriatiden.

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...