Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Hva kan gjøres mot at skokremen "flekker" seg når den blir våt?

At den trekker inn i læret? Jeg prøver iallefall å fordele jevnt og grundig. Pleier ikke å være noe problem om det flekker seg litt, blir som regel bra igjen når det har tørket.

Ikke vet jeg hva som skjer, men når jeg går ute og det kommer en liten regnskyll er det ett av parene mine hvor skokremen "flekker" seg og det virker som den løser seg opp. Det gjelder alle kremer og vokser jeg har prøvd. Den er fordelt grundig, både gnidd inn og børstet etter alle kunstens regler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke vet jeg hva som skjer, men når jeg går ute og det kommer en liten regnskyll er det ett av parene mine hvor skokremen "flekker" seg og det virker som den løser seg opp. Det gjelder alle kremer og vokser jeg har prøvd. Den er fordelt grundig, både gnidd inn og børstet etter alle kunstens regler.

Er det et gammelt og slitt par? jeg har et par tre år gamle skinnko de kvaliteten er litt så-som-så, og de har blitt med på noen sene kvelder i løpet av de treårene, og jeg har derfor klart å slite/skrape opp oversiden av tuppen på begge. De blir litt slik du beskriver etter siste pussing. mig skaet overflate gjør at noe ikke sitter, eller sitter/trekker inn bedre?
Lenke til kommentar

Har funnet to par double monks jeg vil ha, men akkurat nå er det stramt budsjett og jeg er nødt til å velge en foreløpig. Bruker som oftest beige, mørke/lyse rød og marine blå chinos, så lurer på hvilken av disse som vil ta seg best ut, ettersom jeg ikke bruker så mye jeans.

 

http://meermin.es/ficha_articulo.php?id=2338

 

http://meermin.es/ficha_articulo.php?id=2311

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...