Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Da får vel mitt kjøp av sorte sko vente til garderoben har økt betraktelig. Coltham-modellen var jo også rimelig mørk slik at jeg kanskje kan lure et utrent øye hvis jeg noen gang må gå i helsort. Og hvis jeg skal gå full dandy, så har jeg noen lakksko fra Ferner Jakobsen som jeg plukket opp på en bruktbutikk til 65 kroner ;)

 

Fant et par som kan være gode: Herring Burgh. Synspunkter?

Sett på disse? http://heppo.no/herr...eld-104766-0099

Edit. FKM var før meg.

Endret av Djfreedo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes vel ikke vinter i Bergen? Bare en enda kjipere høst.

 

For å oppklare: Det er ikke nødvendigvis vintersko jeg vil ha. Litt mer høst/vår, som fungerer i de kjipe vinterene her på vestlandet. Det eneste jeg bryr meg om er at de bør tåle noe vann.

 

Edit: Loake Litchfield var snasne.

Endret av Khalifen
Lenke til kommentar

Litchfield, Aldwych og Badminton bestilt. 4,7k på sko i en smell, det er første gang for å si det sånn. Men når jeg uansett skulle kjøpe ett par, egentlig trengte et par par (hirr) til, og de hadde tre for to, måte jeg bare kjøre på. Håper de passer, for jeg har dårlig tid il retur for jeg drar på ferie. Må gå noen ganger frem og ilbake på teppet med dem og få testet...

 

@Henrik C: Skaff deg kredittkort fra santander (gebyrfri.no, gratis, men skjithøye renter) eller Skandiabanken (kotser 50kr i året, men norges beste(?) kredittkortrente). Begge bruker rett og slett et eget passord for Verified by Visa, som alltid fungerer, uten problemer, uten knot, og uten nøkkelbrikke.

 

Bruker ikke lenger DnB MCet mitt til noe annet ennå ha det knyttet til PayPal. Det er rett og slett noe jævla mas. Ofte fungerer det heller ikke selv om både BankID.no sin test og BankID på DnB sine sider fungerer fint...

Lenke til kommentar

Prøvde nettopp å kjøpe fra CountryAttire, og lang historie kort, BankID suger og jeg har nå reservert beløpet 4 ganger på kortet, men ingen ordrebekreftelse.

Har du telenor? Fiks deg mobilbank isåfall. Er så uendelig mye mer stabilt enn å bruke BankID på pc. Kastet kodebrikken for lenge siden!

Har det allerede, brukte BankID på mobil første gangen den feilet. Var nok noe med hele BankID og CA.com

Lenke til kommentar

Jeg skal ha noen høstsko, og lurer på om hva jeg bør velge av desert boots eller vanlige boots?

sebago tremont eller drake?

 

Og hvilke farger bør jeg velge? Må tenke på at disse blir de eneste jeg kommer til å bruke fram til jeg kjøper flere, så bør være litt allsidig.

 

Noen som har tips? Må ikke være sebago. det var bare noe jeg dro fram for å vise to eksempler på sånn ca hva jeg ser etter

Lenke til kommentar

Har du telenor? Fiks deg mobilbank isåfall. Er så uendelig mye mer stabilt enn å bruke BankID på pc. Kastet kodebrikken for lenge siden!

Haha, det er faktisk det artigst jeg har lest denne uken (mulig jeg har hat de for kjedelig på jobb i det siste.). Skal love deg EN ting, og det er at BankID på mobil er mye mer ustabilt enn vanlig BankID. Det er rett og slett humørsykt.

 

Med BankID på PC er det et enste problemet på et stabilt system javaoppdateringer eller ednringer på banksiden som gjør at du må laste ned appletn på nytt. Eller at et er en feil hos/med/i BankID. På mobilsiden er det operatøren, mobil-OSet, kommunikasjonen mellom telefon og SIM-kort, mellom mobil og BankID, problemer hos operatøren og en hel haug andre ting. Virker som om det er verre for folk med smarttelefoner også, spesielt med siste iPhone.

Lenke til kommentar

Har du telenor? Fiks deg mobilbank isåfall. Er så uendelig mye mer stabilt enn å bruke BankID på pc. Kastet kodebrikken for lenge siden!

Haha, det er faktisk det artigst jeg har lest denne uken (mulig jeg har hat de for kjedelig på jobb i det siste.). Skal love deg EN ting, og det er at BankID på mobil er mye mer ustabilt enn vanlig BankID. Det er rett og slett humørsykt.

 

Med BankID på PC er det et enste problemet på et stabilt system javaoppdateringer eller ednringer på banksiden som gjør at du må laste ned appletn på nytt. Eller at et er en feil hos/med/i BankID. På mobilsiden er det operatøren, mobil-OSet, kommunikasjonen mellom telefon og SIM-kort, mellom mobil og BankID, problemer hos operatøren og en hel haug andre ting. Virker som om det er verre for folk med smarttelefoner også, spesielt med siste iPhone.

Kan ikke si at jeg deler dine opplevelser i det hele tatt. Har fortsatt tilgode å ikke få bankID på mobilen til å fungere. Veldig greit å kunne logge inn på en hvilken som helst PC uten å måtte tenke på javaoppdateringer (som forøvrig har vært helt på trynet i det siste). Har hatt kodebrikker fra både SNN og DNB og begge har sluttet å funke etter kort tid. :)

 

Lar den videre diskusjonen angående dette ligge, da det er rimelig OT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...