Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viccel sokker suger. Jeg kjøpte tre par for å teste dem ut, og etter tre-fire måneders bruk så har alle parene to-tre hull i seg.

 

Da lurer jeg på hva du har gjort med dem, har brukt mine regelmessige i flere måneder, og det eneste er at fargen blir smått lysere etterhvert, noe jeg ikke finner rart i og med at de har blitt vasket minst 30 ganger. Ullsokkene de førte en periode var det derimot flere som sleit med.

 

Ble overrasket når jeg så bilde, lurte et par sekunder på hvem i all verden som har samme klokkerem sokker og sko som meg. :p

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Jeg brukte sokkene ca. en gang i uken og det førte til at jeg både fikk hull i hælene og ved stortåen. Det ene paret brukte jeg maks fem ganger og det har store hull i hælen. Jeg vil heller kjøpe Pantherella sokker framfor Viccel. Man kan få Pantherella sokker til nesten samme pris som Viccel hos diverse selgere på SF.

Lenke til kommentar

Loake Chester, men den er litt mer "klumpete" enn den du viste til. Herring har vel en modell på samme lesten som Chester, husker ikke i farta hva den heter, men siden den er lagd på samme lest er den ca. like "klumpete".

 

Selv synes jeg Chester er veldig fin, den er på toppen av min innkjøpsliste akkurat nå. Hvis du vil ha noe litt slankere er jeg usikker på hva du bør gå for, finner ikke noe på herring sine sider i farta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er Chester uformelle nok til brukes med f.eks. jeans?

Ja, definitivt. Chester ser imo. veldig bra ut til Jeans.

 

fkm: Det er jeg forsåvidt enig i (og tydeligvis markedet - de er vanskeligere å finne enn mer klumpete varianter), men siden dePierre var "forelsket" i en sko som var litt slankere enn Chester så var det jo verdt å nevne. Hva som ser pent ut er jo tross alt en smakssak, og det trenger overhodet ikke å være "kræsj" med slankere derbies enn Chester. Jeg har f. eks. et par semskede derbies som jeg fant i en skobutikk i Paris som jeg falt pladask for, som er mindre klumpete enn Chester.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Neida, det kan godt se pent ut med litt slankere derbys, men det går en grense imo. Derbys fra Corthay o.l. syns jeg nesten utelukkende ser grusomt ut. Jeg har selv et par ganske slanke 3 eyelet PTBs fra Alfred Sargent, men de har dobbelt såle og er i semsket skinn, så da blir det nok til at de får den litt landlige looken derbys skal ha (imo).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...