Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor folk sier det er over. Både Molde og Godset ser slitne ut og kommer garrantert til å gå på flere smeller. Rosenborg tapte riktignok idag, men det var BARE pågrunn av Örlund. Rbk var bedre enn brann. Så lenge Örlund bestemmer seg for å være eneveik resten av sesongen så kommer vi til å ta igjen poeng. Molde møter Godset, så der faller en av de av. Tviler Rosenborg taper både mot Molde og Godset.

Blir nok seier i Molde og uavgjort i Drammen.

 

''Årne sæ''

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er lengre opp en 2 poeng.

 

Forklar.

 

Vi har bortekamp mot Molde og Strømsgodset noke som er vrient nok i seg selv, dem har vært gode på hjemmebane.

Vi gir fra oss poeng mot antatt svakere motstandera og har en del vansklige kamper igjen, der i blant mot Haugesund som er tette bakover, vi setter ikkje akkurat sjangsene våre om dagen.

 

I motsetning til Strømsgodset som har et enklere kamp program med tanke på at dei ikkje har EL og fortsatt skal møte lag som Stabæk, Brann, VIF og en del andre møkka lag der vi har avgitt poeng.

 

 

Eg tror Molde vinner serien dog.

 

Dem slår nok både oss hjemme og Strømsgodset borte, ellers har dem stort sett hjemmekamper også FFK igjen.

Lenke til kommentar

Ok, mer enn to poeng på din tabell altså. Vi er i form, tapet mot Brann var ren idioti og vi er fremdeles helt der fremme. Godset kommer til å falle av, det har jeg sagt siden juni. Molde blir sterke og jeg tror vinneren i kampen i Molde kommer til å ta gullet.

 

På tabellen er det vell 43-45 poengmessig, så der er det vell ikkje meir en 2 poeng.

 

Problemet er at eg tror vi må nøye oss med bronse i år, vi har tapt for mye poeng i kamper vi burde vunnet og eg tror vi kommer til å tape flere.

Lenke til kommentar

Synes de spilte bra mot Brann. Bra pasningstempo og samspill, men blir stressa når Brann ypper seg. Merkelig forsvarsspill som toppes med keepertabber. Men forsvarsrekka ser bedre ut enn på lenge. Gamboa og Dorsin er noen maskiner, og Rønning er veldig stabil for tiden. Pila peker fortsatt oppover til tross for tapet. Laget har kvaliteter til å slå alle lag i landet, men da må de unngå teite tabber.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...