Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Hjemme fra Lerkendal. Fikk tidenes dårligste plass på ØØ, helt øverst langt til venstre. Kom inn på Lerkendal et par minutter etter kampstart.

 

Vi taper 0-1, men jeg klarer ikke være skikkelig skuffet. Jeg syns vi gjør en bra kamp, spesielt den første timen, kanskje første 70. Deretter setter Leverkusen opp farten og vi begynner å tulle litt. Det fører til mål minutter senere. Vi hadde kanskje fortjent et mål, men som Rade sier; Skal man vinne i Europa, så må man sette over 50% av sjansene sine, det klarte vi ikke i dag.

 

Tarik og Borek var langt under pari, mens sidebackene våre var fantastiske i store deler av kampen, Gamboa er utvilsomt min BB, med Micke rett bak. Jeg dømte oss nord og ned i gruppa før gruppespillet begynte, men nå begynner jeg å tro at andreplassen ikke er heeeeelt fjern. Syns vi er langt bedre nå enn vi var under Eggen i 2010 mot samme lag og turnering.

 

Konklusjon; Kjedelig tap, men ikke verdens undergang. Å holde Leverkusen til 0-1 på Lerkendal er helt greit, men vi burde ha scoret selv også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...