Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Turnoff Listen


Anbefalte innlegg

...Au. Gikk faktisk den gjennomgående ironien i det innlegget deg hus forbi? oO

Men ja, du vil bli overrasket over hvor mange jenter som ikke liker å ha mensen, liksom. Men herregud, det er som at vi skal si at det er ekkelt at dere klør dere å ballene, runker og pisser og driter. Det er naturlige funksjoner i menneskekroppen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...Au. Gikk faktisk den gjennomgående ironien i det innlegget deg hus forbi? oO

Men ja, du vil bli overrasket over hvor mange jenter som ikke liker å ha mensen, liksom. Men herregud, det er som at vi skal si at det er ekkelt at dere klør dere å ballene, runker og pisser og driter. Det er naturlige funksjoner i menneskekroppen.

Det at det er naturlig har da fint lite å si, turnoff er det uansett.

Lenke til kommentar
...Au. Gikk faktisk den gjennomgående ironien i det innlegget deg hus forbi? oO

Men ja, du vil bli overrasket over hvor mange jenter som ikke liker å ha mensen, liksom. Men herregud, det er som at vi skal si at det er ekkelt at dere klør dere å ballene, runker og pisser og driter. Det er naturlige funksjoner i menneskekroppen.

Det at det er naturlig har da fint lite å si, turnoff er det uansett.

Kan ikke være mange jenter han liker når han ikke liker jenter som tisser. En ting hadde vært om de kom og tisset når han var i dusjen elns., men å si jenter som tisser generelt... Vel. Jeg kjenner ingen jenter som ikke tisser.
Lenke til kommentar

Må bare le xD. Det her var litt latterlig. Det er naturlig og de aller fleste må tisse en gang. Så da er det ikke mange jenter som fyller kravet altså. Kravstort synes jeg. Men joda, jeg kjenner en jente som ikke tisser. Hun heter Wild cat, men jeg velger å kalle henne Monica.

Lenke til kommentar
...Au. Gikk faktisk den gjennomgående ironien i det innlegget deg hus forbi? oO

Men ja, du vil bli overrasket over hvor mange jenter som ikke liker å ha mensen, liksom. Men herregud, det er som at vi skal si at det er ekkelt at dere klør dere å ballene, runker og pisser og driter. Det er naturlige funksjoner i menneskekroppen.

Det at det er naturlig har da fint lite å si, turnoff er det uansett.

Kan ikke være mange jenter han liker når han ikke liker jenter som tisser. En ting hadde vært om de kom og tisset når han var i dusjen elns., men å si jenter som tisser generelt... Vel. Jeg kjenner ingen jenter som ikke tisser.

Haha, sånn sett ja. Tror kanskje ikke det var det han mente da. :p

Lenke til kommentar
Mensen

Jenter som tisser

Ja, fy faen. Jenter som tisser. Hørt noe sånt? Oo

Og dessuten burde alle jenter steriliseres når de går inn i et forhold, slik at gutten slipper å høre om menstruasjon og andre ekkelheter som fører med det å kunne reprodusere seg. :ermm:

At de snakker om det bryr meg ikke det spor, men jenter som drar meg meg med på do når de skal tisse, og stå der å høre/se på DET er turnoff

Promping og raping er jo ikke akkurat turnons det heller, men alle gjør det jo uansett.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Arne001

"Treningsstudio er kanskje "hardt arbeid", men det er totalt meningsløst arbeid i så fall og overfladisk motivert"

 

Hvordan kan du si noe sånt? Høres ut som om du ikke har peiling på noen slags form for fysisk aktivitet/trening.

 

Mange trener på treningsstudio for å forebygge skader, rehabiliterings-trening eller for å komme seg i form. Dessuten er det bevist at folk som trener er generelt gladere enn andre som ikke trener, mindre syk, mer overskudd til hverdagene, mindre forekomster av hjerte- og karsykdommer og diverse livvstilssykdommer. Så er det da meningsløst arbeid?

 

Og det er vel ikke noen tvil om at det motsatte kjønn vil helst ha en kjæreste som er litt "fast i fisken".

 

Så er trening fortsatt bare meningsløst og overfladisk motivert?

Lenke til kommentar
At de snakker om det bryr meg ikke det spor, men jenter som drar meg meg med på do når de skal tisse, og stå der å høre/se på DET er turnoff

Promping og raping er jo ikke akkurat turnons det heller, men alle gjør det jo uansett.

Finnes sånne jenter? Æsj?

 

Jaaa, desverre. det er det værste jeg veit...uuhh grøsser bare av tanken.

 

Men generelt er det greit at jenter pisser, bare man har stor avstand og ikke klarer å høre lyden.

 

Men er ganske turnoff med jenter som forteller om ekser/gutter de har rotet med.

 

Var på date med ei jente jeg holdt på med (var nesten praktisktalt sammen) så sitter vi på stranda og har det kjempe koslig, så møter vi helt tilfeldig på en veninne av oss begge og det første henne sier er ''gjett hvem jeg så istad??''

henne jeg holdt på med sa: ''ehmm en jeg har rota med?'' og hun veninna bare '' ?? :roll: ?? '' så går jenta(jeg holder på med) til veninna og visker forskjellig navn og mellom vært navn sier veninna Nei/har du rota med han,. Og hvem hadde hun sett?? - Karpe Diem. :tease::tease:

 

Da bare begynte jeg å le og kledde på meg og dro. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Liker ikke jenter som

 

Ting de kan noe for: (Merk dere dette jenter :p )

- NR. 1: HÅR UT AV FØFLEKKER :no: ÆSJ ÆSJ ÆSJ - napp dem!!!!!

- Dårlige manerer, mangel på bordskikk

- Dun i ansiktet - herregud, dere ser dere jo i speilet når dere sminker dere, men klarer ikke se at dere har bart

- Nesehår/ørehår

- Tror de kan behandle gutter (evt. andre jenter) som de føler for

- Lav intelligens, lite samfunnsorienterte, lite selvstendige

- Oppfører seg nedlatende mot en gutt hvis det er så mye som én ting hun ikke liker ved han (og forteller dette til alle hun kommer over)

- Ikke er selvsikre - dere må tørre å synes at dere er sexy!! :new_woot:

- Raping og promping - promping er no-go uansett, raping er greit som kødd når man drikker

- Vond lukt og dårlig ånde

 

Ting de ikke kan noe for:

- Føflekker (ikke noen her og der selvfølgelig, men type mange og store og i varierende farger :nei: )

- Tynn i håret

Lenke til kommentar
Gjest jente_16

Vell .. De største turn-off'ene til gutta må vell være:

 

- Når gutter er dumme, rett og slett dumme som stokker! Dummere enn jenta! Det er skikkelig turn-off når gutter er lite smarte, følger ikke med på hva som skjer, lite samfunnsorienterte og sliter sykt med de enkleste ting.

Jeg synes det er skikkelig pluss i boka hvis de er handy med datamaskiner og biler og slikt, og at de kan mye om slikt! :roll:

 

- Kroppslukt og dårlig ånde/munnhygiene - huff! (deodoranten er ikke ISTEDENFOR dusjen, gutter!)

 

- Mye hår på ryggen, bryst, magen, leggene, lårene - overalt! :!: Gorilla #2 lism; litt turn-off

 

- Gutter som bare bryr seg om merkeklær, nyeste hit-låtene, de dyreste klærne fra Urban og Swag o.l, festing, fyll, røyk og snus hver jævla helg og liksom slike ting, synes jeg er egentlig turn-off. Når de er skikkelige "ungdomspøbler". Synes at gutter som vil heller tilbringe lørdagskvelden med kjæresten og se en god film og spise god mat, og som kan gå i litt vanlige slaskeklær, og kan sitte å høre på Postgirobygget og gamle rocke-slagere fra 70-tallet er turn-on as! :p

 

- Og selvfølgelig - dårlig selvtillit, dårlig sosiale ferdigheter, ikke no intiativ. Gutter, dere vet dere får oss jenter til å bli kåte bare dere blunker lekent til oss - Så slutt å se ned på dere selv! ;) det er ikke så attraktivt

Lenke til kommentar
Gjest Guest_sommer09_*

Legger merke til at mange synes hår på jenter er turn-off. :p

Enig i det jeg og, det er ikke noe turn-on med gutter med mye hårvekst heller; men jeg synes, utifra noen av de tidligere innleggene, at dere forventer at vi jentene kan barbere og vokse oss liksom overalt, og at vi er helt glatte overalt på kroppen :L vell .. slik er det jo faktisk ikke da. Vi kan ikke gjøre stort med de hvite dunhårene på ryggen, magen eller armene og andre steder. Med mindre du faktisk er så dum at du barberer deg på ryggen, magen eller armene da. Så ikke forvent dere at vi er som silke liksom, (selv om det villa vært en stor fordel) :!:

Lenke til kommentar
Personlig syns jeg jenter med piercing i ansiktet er totall turnoff for meg, samme med brystvortene og klitoris.

Syns også store tatoveringer på uhøvelige plasser er turn-off, samt jenter som står på sitt uansett om de har feil og vet det selv.

Hvordan er det med flertallets mening på den forresten? Turn on eller off?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...