Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Turnoff Listen


Anbefalte innlegg

Jenter som:

-Konstant klager over deres utseende. :yucky:

-Dårlig ånde

-Lukter ekkelt

-Bitchy oppførsel

-Biter negler

-Hår på legger, rydd, underliv, bart osv.

-Som snuser/røyker

-Kviser

 

Dette er det jeg ikke overlever ved en jente. Første punkt er nok det værste, jeg har opplevd mange ganger at jenter konstant klager over deres eget utseende selv om de er utrolig pene.

 

- Men så er det også veldig mange jenter som faktisk ER veldig misfornøyd med sitt eget utseende, selv om andre synes de ser bra ut. Kanskje vanskelig for gutter å forstå dette..

Selv om man er misfornøyd trenger man ikke å klage konstant.

 

- Kommer an på hva du legger i "klaging". Vil du ikke ha en jente som åpner seg for deg og snakker med deg om det som plager henne? Og heller prøve å hjelpe henne med å kommer over problemene? I stedet for å irritere deg over at hun "klager".. :ermm:

Endret av CrazyDiamond
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Jenter som ser trøtte ut.

- Bitchy jenter som tror de eier verden.

- Tjukke jenter.

- Tjukke jenter som ikke innser at de er tjukke, og åler seg nedi stramme dongeribukser som egentlig er 2 størrelser for små for dem.

- Jenter hvor man ser flesket som henger utfor BH-en gjennom toppen.

- Jenter som går med ganske åpne topp, med BH under.

- Hårete jenter (tenker på slike små hvite hå på ryggen og amer osv.), alle har jo litt - men det får være grenser.

- Jenter som snuser.

- Jenter med alt for mye brunkrem, slik at de ser ut som indianere.

- Normalt pene jenter som kommer på skolen i random college-genser fra idrettslaget og joggebukse, virker som de ikke gidder å ta på seg noe skikkelig.

- Slike store "flueøynesolbriller".

- Slike jenter som liksom skal være så originale, alternative og "samfunnet-forstår-meg-ikke"-aktige.

 

 

To be continued

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar
Han/hun skrev klager konstant.

Jepp. Det er forskjell på å ta opp et tema som plager deg og snakke om det, og å klage konstant.

 

- Det er jeg enig i. Men jeg tror det er veldig få som klager "konstant", hvertfall ikke de som virkelig sliter med denne type problemer. Hvis man virkelig misliker sitt eget utseende, ønsker man ikke å fokus fra andre på det heller..

Lenke til kommentar
Han/hun skrev klager konstant.

Jepp. Det er forskjell på å ta opp et tema som plager deg og snakke om det, og å klage konstant.

- Det er jeg enig i. Men jeg tror det er veldig få som klager "konstant", hvertfall ikke de som virkelig sliter med denne type problemer. Hvis man virkelig misliker sitt eget utseende, ønsker man ikke å fokus fra andre på det heller..

Det var jo for helvete bare en som skrev at det var turn-off for ham.

 

Det er ingen som har sagt:

"Jeg hater personer som er misfornøyd med sitt eget utseende, fordi alle som misliker sitt utseende klager konstant".

 

Men det er som du sier, hvis man virkelig misliker det, ønsker man nok ikke fokus på det fra andre heller. De som sier "jeg er stygg" annenhvert minutt er stort sett bare på fisketur.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
- Jenter som ser trøtte ut.

- Bitchy jenter som tror de eier verden.

- Tjukke jenter.

- Tjukke jenter som ikke innser at de er tjukke, og åler seg nedi stramme dongeribukser som egentlig er 2 størrelser for små for dem.

- Jenter hvor man ser flesket som henger utfor BH-en gjennom toppen.

- Jenter som går med ganske åpne topp, med BH under.

- Hårete jenter (tenker på slike små hvite hå på ryggen og amer osv.), alle har jo litt - men det får være grenser.

- Jenter som snuser.

- Jenter med alt for mye brunkrem, slik at de ser ut som indianere.

- Normalt pene jenter som kommer på skolen i random college-genser fra idrettslaget og joggebukse, virker som de ikke gidder å ta på seg noe skikkelig.

- Slike store "flueøynesolbriller".

- Slike jenter som liksom skal være så originale, alternative og "samfunnet-forstår-meg-ikke"-aktige.

 

 

To be continued

 

Den med indianerne var fin :) kan ikke bli mer enig i det du har skrevet her Apeface :)

Lenke til kommentar

-Jenter som ikke kan innrømme at de har prestert, at de er flinke til noe eller at de er pene.

-Jenter som spiller dum. ( Ja, de finnes. Man er ikke kul om man er god på skolen.)

-Jenter som tar seg nær av alt, og aldri tar en spøk, selv om de slenger rundt seg med såkalte "spøker", selv. Spøker som svir og treffer langt inne.

-Jenter som ikke tør å være åpen om seksualiteten, men elsker at du forteller om din.

-Jenter som sier at muskler og sånt ikke har noe å si, og at utseende er det siste de går etter, men likevel løper etter og beføler de største biffene de kan se.

-Jenter som står offentlig og gauler ut alle de overfladiske feilene med eksen sin. (Liten tiss, manboobs etc.)

-Jenter som sier "Hei, <navn>" på en måte som nærmest skriker "SNAKK MED MEG", istedet for ta initiativet til å faktisk snakke med meg.

-Kroppshår.

-Uvaskede jenter

-Jenter med mye sminke

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
Mensen

Jenter som tisser

Ja, fy faen. Jenter som tisser. Hørt noe sånt? Oo

Og dessuten burde alle jenter steriliseres når de går inn i et forhold, slik at gutten slipper å høre om menstruasjon og andre ekkelheter som fører med det å kunne reprodusere seg. :ermm:

 

Du som er jente også syns du det er turnoff? Trodde aldri en jente skulle være enig i det :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...