Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Turnoff Listen


Anbefalte innlegg

[*]Kommer sikkert til å få litt pes for denne men: Dårlig utdannelse. Altså de folka som går ut av skolen som svartruss... Fysj

:)

 

Kaller du meg dum fordi jeg ikke har gått høyskole, men heller har et fagbrev innenfor et felt du knapt skjønner 0,01% prosent av? Det tror jeg faktisk er det dummeste jeg har hørt.

 

  • Jenter som føler seg hevet over andre fordi de har eller holder på med en bachelorgrad.
  • Fnisete jenter.
  • Dårlig musikksmak. Sorry, men Pussycat Dolls for 4 gang på 1 time setter meg ikke i humør.
  • Dramaqueens som må lange telefonsamtaler fordi "åsså sa hun at hun mente at hun altså"
  • Generelt irriterene, idiotisk, barnslig oppførsel.

Endret av Pasient
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan gutter, kan jenter. Jeg snuser sånn av og til, hvis jeg får lyst på noe.

Selvfølgelig kan man gjøre som man vil, men om det er turnoff eller ikke er en annen sak. Jeg betrakter snus som noe ytterst lite feminint, derfor er det også udigg.

 

Min liste:

- Stygge jenter

- Maskuline jenter

- Jenter uten empati

- Jenter som ikke liker barn og/eller dyr

- Jenter som har hår på tærne/andre steder det ikke hører hjemme

- Jenter som er feminister av Ottar-kaliberet

- Overvektige jenter

- Brautende jenter

- Uintelligente jenter (spesielt hvis de samtidig tror de er smarte)

- Jenter som ikke eier ydmykhet

- Muskuløse jenter

- Bleke jenter

- Jenter som ikke kan kle seg

- Jenter som snakker for bredt (totninger++)

- Høye jenter

- Jenter som man ikke kan snakke om dypere temaer med

- Jenter som er direkte umodne

- Overdrevent nerdete jenter

- Jenter som har manneyrker

- Jenter som snuser (stor bakesnus er stort nei, liten posesnus er hakket bedre, uten snus er best)

- Jenter som er overdrevent opptatt av status (penger, sosial status, kjendiser)

- Manipulative jenter

 

Ikke alle disse trekkene er dealbreakers, men et av trekkene i for stor grad/en kombinasjon av flere av disse er adioooos.

Lenke til kommentar
Kommer sikkert til å få litt pes for denne men: Dårlig utdannelse. Altså de folka som går ut av skolen som svartruss... Fysj

 

Jenter som kommer med slike utaleser er i mine øyne turnoff!, ved siden av dårlig hygiene, lav sosial inteligens og manglende evne til å ha det gøy/kose seg!

Lenke til kommentar
HAHA, omg Nymph får seg en skikkelig på trynet her ja.

 

Nymph har en latterlig innstilling til mennesker som har andre mål i livet sitt enn hun selv har. Ikke alle vil, eller kan jobbe "white collar". Trygdesnyltere burde strengt tatt være de eneste som folk burde se ned på.

Lenke til kommentar

Si det som judge judy " Do you work ?" Hva er irrelevant. Det viktigste er at man bidrar i samfunnet og forsørger seg selv, og eventuell familie.

 

Utdanning har alltid vært viktig for meg. Ligger mye til familien. Men jo klokere man blir jo mer finner man også ut at verden er ikke akkurat som man selv tror. Være åpen for ulike måter å leve på er alfa omega om man skal bli lykkelig og ikke minst gjøre andre lykkelig.

Lenke til kommentar

Nymph sier jo strengt talt bare det tråden spør om; hva hun ikke tenner på. Personlig kunne jeg aldri bygd et forhold med en jente som bare har 3 års helse og sosial bak seg, og er omsorgsarbeider elns...

 

Ambisjoner og fremtidsinnsikt er jo ting hvem som helst kan tenne på, da det viser karakter.

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Enig. Det er jo ikke snakk om menneskesyn sånn sett, men hva hun kunne tenke seg å se i en partner, altså en man deler livet sitt med. Hvor mye utdanning folk velger å ta er jo helt opp til dem, men når det kommer til en kjæreste er det jo ofte ok at de er på noen lunde samme nivå akademisk sett.

 

Om hun har samme syn på mennesker hun velger å omgås med, blir det derimot en annen sak.

Lenke til kommentar

Angående utdanning så er det vel smak og behag uansett, noen er snobbete når det gjelder dette, andre er mer hipp som happ. Poenget mener jeg er ikke om man er lege eller omsorgsarbeider eller skomaker, men om man har en stolthet for sitt fag, er dyktig og ser på sitt eget yrke med et utenforsyn. Med utforsyn mener jeg om man kan filosofere over sitt eget fagområde mer enn de rent tekniske fagelementene. Det som er sexy er ikke tittelen, men kunnskapen.

 

Det er vel et av momentene man skal lære seg på høyere utdanning, men som få tar med seg, at det ikke er tittel eller status som avgjør, men innhold.

Dessuten, kombinasjonen fagarbeider og høyere utdanning, er som regel uslåelig når det gjelder det rent faglige.

Endret av Luftbor
Lenke til kommentar
Kan gutter, kan jenter. Jeg snuser sånn av og til, hvis jeg får lyst på noe.

Selvfølgelig kan man gjøre som man vil, men om det er turnoff eller ikke er en annen sak. Jeg betrakter snus som noe ytterst lite feminint, derfor er det også udigg.

 

Min liste:

- Stygge jenter

- Maskuline jenter

- Jenter uten empati

- Jenter som ikke liker barn og/eller dyr

- Jenter som har hår på tærne/andre steder det ikke hører hjemme

- Jenter som er feminister av Ottar-kaliberet

- Overvektige jenter

- Brautende jenter

- Uintelligente jenter (spesielt hvis de samtidig tror de er smarte)

- Jenter som ikke eier ydmykhet

- Muskuløse jenter

- Bleke jenter

- Jenter som ikke kan kle seg

- Jenter som snakker for bredt (totninger++)

- Høye jenter

- Jenter som man ikke kan snakke om dypere temaer med

- Jenter som er direkte umodne

- Overdrevent nerdete jenter

- Jenter som har manneyrker

- Jenter som snuser (stor bakesnus er stort nei, liten posesnus er hakket bedre, uten snus er best)

- Jenter som er overdrevent opptatt av status (penger, sosial status, kjendiser)

- Manipulative jenter

 

Ikke alle disse trekkene er dealbreakers, men et av trekkene i for stor grad/en kombinasjon av flere av disse er adioooos.

Er forsåvidt enig i alt se bortifra noen punkter...

 

- Jenter som snuser (stor bakesnus er stort nei, liten posesnus er hakket bedre, uten snus er best)

Helst ikke, men det er ikke turn-off.

 

- Jenter som ikke liker barn

Kommer ann på. Skjønner godt at folk blir lei av skrikeunger.

 

- Høye jenter

Har ikke noe imot høye kvinner så lenge de er tynne. Da kan de for bli attraktive om de er pene også.

 

- Jenter som har manneyrker

Bryr meg forsåvidt ikke. Hadde vært rart å være med en jente som var snekker, rørlegger noe i den duren, men om hun var brannmann, politi eller lignende hadde jeg brydd meg lite.

Endret av Lubben
Lenke til kommentar

Med tynne, mener du da sykelig tynne, anorektiske o.l., eller jenter som er vel trent/ikke har så mye fett på kroppen?

 

Når det gjelder "oppfører seg dårlig mot egen familie" er jeg helt enig. Veldig mange jenter behandler familien som dritt, noe som i mine øyne er en av mange fjortizzfakter.

Lenke til kommentar
My list:

 

- Jenter som snuser/røyker (Snus er verst)

- Østkantjenter (Inkludert symptomer som "walla bror, du tæsha den azz!")

- Jenter som ikke kan kle seg

- Jenter som gjør seg dummere enn de er

- Jenter som er så dumme at man tror de er av de i punktet over

- Jenter som er altfor "uskyldige" (Eventuelt er ganske attraktive, men ikke har noen sexy personlighet i det hele tatt)

- Jenter som halve byen har hatt seg med

- Jenter som ser ut som halve byen har hatt seg med

- Valpefett

- Uren hud

- "Åååå, jeg er så stygg på håret i dag!! OMG lizzm!"

- *Knis*, *tihi* og *fnis*

- Jenter uten selvironi (Og selvinnsikt!)

- Stygge jenter (Under 4 på en skala fra 1 til 10)

- Jenter med tydelig definerte muskler

- Jenter som ikke klarer noen ting på egen hånd

- Jenter som alltid må avbryte en "kosestund" for å svare på en sms (Var med en sånn for noen måneder siden, det varte ikke lenge)

- Jenter som bryter avtaler

- Stygge øyne

 

Tror det er det, i hvert fall det jeg kommer på nå :)

 

Agreed!

Det er vel de fleste punktene jeg også kunne ha kommet med.

Er dere homoer?

 

Hva i helvete har det med saken å gjøre? At vi stiller noen krav?

Lenke til kommentar

min liste som jeg har prøvd å samle litt sammen i punkter:

- dårlig hygiene (lukter vondt, dårlig ånde, flekkete klær, biter negler osv)

- bitching (klager om alt og alle etter et par minutter)

- jenter som er tynne og/eller som har kort hår (synes jenter tar seg best ut med lengde på håret og/eller som har litt former).

- jenter som er høye (har aldri vært forelsket i jenter høyere enn meg selv av en eller annen grunn).

- uhøflighet, nedlatende oppførsel og holdninger mot andre, prippenhet

- gir inntrykk av å være desperate

- mangel på allmenkunnskap, lite samfunnsorientert

- uten selvinnsikt og selvironi

Lenke til kommentar
min liste som jeg har prøvd å samle litt sammen i punkter:

- dårlig hygiene (lukter vondt, dårlig ånde, flekkete klær, biter negler osv)

- bitching (klager om alt og alle etter et par minutter)

- jenter som er tynne og/eller som har kort hår (synes jenter tar seg best ut med lengde på håret og/eller som har litt former).

- jenter som er høye (har aldri vært forelsket i jenter høyere enn meg selv av en eller annen grunn).

- uhøflighet, nedlatende oppførsel og holdninger mot andre, prippenhet

- gir inntrykk av å være desperate

- mangel på allmenkunnskap, lite samfunnsorientert

- uten selvinnsikt og selvironi

 

kunne ikke laget bedre liste selv

Lenke til kommentar

Easy :)

 

Uattraktivt med gutter/menn som..

* Sminker seg, spesielt rart med gutter som kliner brunkrem i trynet.

* Snus, og røyk for den slaks skyld.

* Å legge fra seg brukte snus rundt om i huset.

* Å ikke kunne skrive riktig, samtidig som man sier at det ikke spiller noen rolle og at de er smartere og kommer til å bli rikere enn de fleste andre.

* De som tror så alt for mye om seg selv

* Mener at det viktigste her i verden er penger.

* Kler seg som suksessfulle businessmenn selv om de går på videregående.

* Bruker laaang tid på badet, for håret må ligge perfekt før vi skal gå i matbutikken.

 

Også er det selvfølgelig forskjellige ting ved utseende.

Lenke til kommentar
Easy :)

 

Uattraktivt med gutter/menn som..

* Sminker seg, spesielt rart med gutter som kliner brunkrem i trynet.

* Snus, og røyk for den slaks skyld.

* Å legge fra seg brukte snus rundt om i huset.

* Å ikke kunne skrive riktig, samtidig som man sier at det ikke spiller noen rolle og at de er smartere og kommer til å bli rikere enn de fleste andre.

* De som tror så alt for mye om seg selv

* Mener at det viktigste her i verden er penger.

* Kler seg som suksessfulle businessmenn selv om de går på videregående.

* Bruker laaang tid på badet, for håret må ligge perfekt før vi skal gå i matbutikken.

 

Også er det selvfølgelig forskjellige ting ved utseende.

 

Hahahaha, hvor bor du? Men hvilke ting er det med utseende du ikke liker? :p

Lenke til kommentar
Easy :)

 

Uattraktivt med gutter/menn som..

* Sminker seg, spesielt rart med gutter som kliner brunkrem i trynet.

* Snus, og røyk for den slaks skyld.

* Å legge fra seg brukte snus rundt om i huset.

* Å ikke kunne skrive riktig, samtidig som man sier at det ikke spiller noen rolle og at de er smartere og kommer til å bli rikere enn de fleste andre.

* De som tror så alt for mye om seg selv

* Mener at det viktigste her i verden er penger.

* Kler seg som suksessfulle businessmenn selv om de går på videregående.

* Bruker laaang tid på badet, for håret må ligge perfekt før vi skal gå i matbutikken.

 

Også er det selvfølgelig forskjellige ting ved utseende.

 

Hahahaha, hvor bor du? Men hvilke ting er det med utseende du ikke liker? :p

 

Hvor jeg bor spiller nok ingen rolle :)

 

Med utseende kommer og går det, det kommer jo helt ann på personen mener nå jeg :) noen gutter kler ditt og noen kler datt.. Kan ikke egentlig si at jeg har noen spesielle hat-utseender, burde heller se etter det man liker :)

Er på personligheten jeg har turnoff-liste, utseende er turnon-liste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...