Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Turnoff Listen


Anbefalte innlegg

Men fra spøk til revolver,det skal godt gjøres å finne ei jente som kun har hår på hodet, aldri fjerter og raper og har frisk ånde 24/7. Syns dere setter for store krav. Alt som jeg har nevnt er naturlig, forsår ikke hvordan enkelte kan synes det er et problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper virkelig ingen tar seg nær av den listen ^^, Alt er jo opp til hver enkelt.

 

Personlig syns jeg jenter med piercing i ansiktet er totall turnoff for meg, samme med brystvortene og klitoris.

Syns også store tatoveringer på uhøvelige plasser er turn-off, samt jenter som står på sitt uansett om de har feil og vet det selv.

Lenke til kommentar
Håper virkelig ingen tar seg nær av den listen ^^, Alt er jo opp til hver enkelt.

 

Personlig syns jeg jenter med piercing i ansiktet er totall turnoff for meg, samme med brystvortene og klitoris.

Syns også store tatoveringer på uhøvelige plasser er turn-off, samt jenter som står på sitt uansett om de har feil og vet det selv.

Verste som er. Gjelder både gutter og jenter.

Lenke til kommentar
Ich weiss, men jeg ramset opp mine naturlige "feil", og ifølge dere er jeg motbydelig. Ingen vil ha en motbydelig kjæreste :)

Du nevnte bare det negative, er vel det som er problemet. Tviler på om du hadde fått mange svar om du hadde satt denne annonsa i avisa:

Jente med dårlig ånde, som fjerter og raper og har hår overalt på kroppen søker kjæreste. Ring xxxxxxxx hvis du er interessert.

Jeg vil ikke si at du er motbydelig. For å si det slik skal du lete veldig lenge for å finne noen som aldri fjerter og raper, har frisk ånde 24/7 og kun har hår på hodet.

 

Men du har ihvertfall ikke mangel på selvtillit-turnoffen :p

Lenke til kommentar

Blir litt for mye vekt på det negative her ja. Selv om en rap/fis er turnoff betyr det jo ikke at ei dame som gjør det er uakseptabel. Jeg for min del kan leve med MANGE turnoffs som jeg finner på disse listene, det er jo helheten som teller. Hvis ei dame har en personlighet som passer til min(gidder ikke ramse opp) veier det ekstremt sterkt imot alle turnoffene på denne lista.

 

Ingen er perfekte, ikke dere jenter som skriver her, og (hvertfall) ikke gutta ;)

Endret av Kramstogen
Lenke til kommentar
Haha! Gutta har så sinnsykt mange krav til oss jenter, og vi skal være perfekte - men allikevel er det turn-off om vi ikke har forståelse for at dere har særegenheter og mangler? xD

 

Jeg syns ikke det stemmer i det hele tatt at gutter er så kravstore. Det har jo selvfølgelig mye med alder og modenhet å gjøre, men er ganske sikker på at når gutter møter en de har god kjemi med og som de syns har en herlig personlighet, så tror jeg det er veldig få som hadde latt utseendet stå i veien for et forhold - og hvertfall ikke "små" feil og mangler som er nevnt som turn-offs i denne tråden.

Endret av CrazyDiamond
Lenke til kommentar
Jeg syns ikke det stemmer i det hele tatt at gutter er så kravstore. Det har jo selvfølgelig mye med alder og modenhet å gjøre, men er ganske sikker på at når gutter møter en de har god kjemi med og som de syns har en herlig personlighet, så tror jeg det er veldig få som hadde latt utseendet stå i veien for et forhold - og hvertfall ikke "små" feil og mangler som er nevnt som turn-offs i denne tråden.

God damn. Jeg mener ikke at gutter er så forbanna kravstore, jeg syns bare det var litt ironisk at det også var lista opp som turn-off.

 

Lista er tross alt satt sammen av punkter fra X antall karer ;)

Men så finnes det faktisk de som er såpass kresne óg, vissnok.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Jenter som:

-Konstant klager over deres utseende. :yucky:

-Dårlig ånde

-Lukter ekkelt

-Bitchy oppførsel

-Biter negler

-Hår på legger, rydd, underliv, bart osv.

-Som snuser/røyker

-Kviser

 

Dette er det jeg ikke overlever ved en jente. Første punkt er nok det værste, jeg har opplevd mange ganger at jenter konstant klager over deres eget utseende selv om de er utrolig pene.

 

- Men så er det også veldig mange jenter som faktisk ER veldig misfornøyd med sitt eget utseende, selv om andre synes de ser bra ut. Kanskje vanskelig for gutter å forstå dette..

Lenke til kommentar
Jenter som:

-Konstant klager over deres utseende. :yucky:

-Dårlig ånde

-Lukter ekkelt

-Bitchy oppførsel

-Biter negler

-Hår på legger, rydd, underliv, bart osv.

-Som snuser/røyker

-Kviser

 

Dette er det jeg ikke overlever ved en jente. Første punkt er nok det værste, jeg har opplevd mange ganger at jenter konstant klager over deres eget utseende selv om de er utrolig pene.

 

- Men så er det også veldig mange jenter som faktisk ER veldig misfornøyd med sitt eget utseende, selv om andre synes de ser bra ut. Kanskje vanskelig for gutter å forstå dette..

Selv om man er misfornøyd trenger man ikke å klage konstant.

Lenke til kommentar
Håper virkelig ingen tar seg nær av den listen ^^, Alt er jo opp til hver enkelt.

 

Personlig syns jeg jenter med piercing i ansiktet er totall turnoff for meg, samme med brystvortene og klitoris.

Syns også store tatoveringer på uhøvelige plasser er turn-off, samt jenter som står på sitt uansett om de har feil og vet det selv.

Lol vi skal ikke date hvertfall.
Hæhæ, Du kom meg i forkjøpet, ida2. x)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...