Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Turnoff Listen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lol, spør om en slik liste fra 200 forskjellige gutter/jenter og du vil ende opp med 200 helt forskjellige lister.

 

og det ene punktet hos jenter, "gutten er likegyldig til alt og alle", det kan faktisk være turn ON hos enkelte jenter i min erfaring! lets face it, alle jenter elsker gutter som de kan prøve å "reparere"..

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Oi, det kan være mye. Alt fra boots (hvis det står i stil til klærne) til sneakers, Converse, plimsolls og klassiske skinnsko.

 

Det meste funker egentlig, men hvis de begynner å ligne på fjellstøvler eller noe sånt som Martine posta, syns jeg ikke det er så pent. Men det er jo bare meg da.

 

De her syns jeg for eksempel er veldig fine.

puma_suede.jpeg

Lenke til kommentar

Jenter som:

snuser/røyker,

drikker uanstendig mye, slik at de blir fullstendig sveiseblind, driter seg ut og spyr(spesielt de som gjentar dette)

oppfører seg som fjortisser

bruker veldig mye sminke, spesielt foundation og den slags. Nyanser i huden er ok

Som ikke kan kle seg (enten at de kun går i mainstream klær, eller at de bare slenger på seg noe tilfeldig)

Er overlegne

Er dumme

Er harry

Har farget håret for mye

Kun hører på VGlista-musikk (Britney Spears er så syyykt bra!!!!)

ikke kan snakke om noe, uten å baksnakke andre

 

dette er litt av det jeg finner turnoff hos jenter :)

Endret av Karlson
Lenke til kommentar
Jenter som:

snuser/røyker,

drikker uanstendig mye, slik at de blir fullstendig sveiseblind, driter seg ut og spyr(spesielt de som gjentar dette)

oppfører seg som fjortisser

bruker veldig mye sminke, spesielt foundation og den slags. Nyanser i huden er ok

Som ikke kan kle seg (enten at de kun går i mainstream klær, eller at de bare slenger på seg noe tilfeldig)

Er overlegne

Er dumme

Er harry

Har farget håret for mye

Kun hører på VGlista-musikk (Britney Spears er så syyykt bra!!!!)

ikke kan snakke om noe, uten å baksnakke andre

 

dette er litt av det jeg finner turnoff hos jenter :)

 

+1 :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg tåler egentlig ganske mye, jeg, men jeg kan vel ikke påstå at jeg liker;

 

- Sure/sinte menn

- Fysiske menn (utenom i senga)

- Veldig uren/kvisete hud

- Urenslige menn

- Menn som tror de er Guds gave til kvinnen

- Menn som tror de eier

- Generelt typisk fjortisoppførsel

- Veldig rotete menn

- Menn, som i sengen bare ligger der og forventer at jeg skal gjøre alt

Lenke til kommentar

My list:

 

- Jenter som snuser/røyker (Snus er verst)

- Østkantjenter (Inkludert symptomer som "walla bror, du tæsha den azz!")

- Jenter som ikke kan kle seg

- Jenter som gjør seg dummere enn de er

- Jenter som er så dumme at man tror de er av de i punktet over

- Jenter som er altfor "uskyldige" (Eventuelt er ganske attraktive, men ikke har noen sexy personlighet i det hele tatt)

- Jenter som halve byen har hatt seg med

- Jenter som ser ut som halve byen har hatt seg med

- Valpefett

- Uren hud

- "Åååå, jeg er så stygg på håret i dag!! OMG lizzm!"

- *Knis*, *tihi* og *fnis*

- Jenter uten selvironi (Og selvinnsikt!)

- Stygge jenter (Under 4 på en skala fra 1 til 10)

- Jenter med tydelig definerte muskler

- Jenter som ikke klarer noen ting på egen hånd

- Jenter som alltid må avbryte en "kosestund" for å svare på en sms (Var med en sånn for noen måneder siden, det varte ikke lenge)

- Jenter som bryter avtaler

- Stygge øyne

 

Tror det er det, i hvert fall det jeg kommer på nå :)

Endret av Jonas!
Lenke til kommentar
My list:

 

- Jenter som snuser/røyker (Snus er verst)

- Østkantjenter (Inkludert symptomer som "walla bror, du tæsha den azz!")

- Jenter som ikke kan kle seg

- Jenter som gjør seg dummere enn de er

- Jenter som er så dumme at man tror de er av de i punktet over

- Jenter som er altfor "uskyldige" (Eventuelt er ganske attraktive, men ikke har noen sexy personlighet i det hele tatt)

- Jenter som halve byen har hatt seg med

- Jenter som ser ut som halve byen har hatt seg med

- Valpefett

- Uren hud

- "Åååå, jeg er så stygg på håret i dag!! OMG lizzm!"

- *Knis*, *tihi* og *fnis*

- Jenter uten selvironi (Og selvinnsikt!)

- Stygge jenter (Under 4 på en skala fra 1 til 10)

- Jenter med tydelig definerte muskler

- Jenter som ikke klarer noen ting på egen hånd

- Jenter som alltid må avbryte en "kosestund" for å svare på en sms (Var med en sånn for noen måneder siden, det varte ikke lenge)

- Jenter som bryter avtaler

- Stygge øyne

 

Tror det er det, i hvert fall det jeg kommer på nå :)

 

Agreed!

Det er vel de fleste punktene jeg også kunne ha kommet med.

Lenke til kommentar
- Jenter med tydelig definerte muskler

 

 

Jeg liker veltrente jenter jeg. Krever som oftest at man er veltrent og har en viss størrelse selv da. Ei jente skal jo ikke være så veldig veltrent før hun er like veltrent som den gjengse gutt, og det hadde jo vært litt spesielt om dama di var større og sterkere enn deg selv ;)

Lenke til kommentar

Jeg er veltrent selv (Slank med tydelig definerte muskler selv, ikke resultater av ren styrketrening, noe jeg aldri har drevet systematisk med, men fotball minst 5 ganger i uken) og jeg synes bare det blir ekkelt med definerte muskler på jenter... Slank må hun jo være, men muskler.. eww..

Lenke til kommentar
Jeg er veltrent selv (Slank med tydelig definerte muskler selv, ikke resultater av ren styrketrening, noe jeg aldri har drevet systematisk med, men fotball minst 5 ganger i uken) og jeg synes bare det blir ekkelt med definerte muskler på jenter... Slank må hun jo være, men muskler.. eww..

 

"Slank med tydelig definerte muskler" som er et resultat av fotball trening faller ikke under kategorien "av en viss størrelse" eller som "godt trent" fra et visuelt ståsted (er jo subjektivt da). Hvis en jente har litt markerte muskler så har hun fort like muskuløse armer relativt til kroppen sin som en typisk fotballgutt, det er klart at det må være turnoff for dere. Når man veier 115kg, eller 90-100kg+ for den sags skyld, så skal det sykt mye til for at jente skal være for "maskulin" på grunn av trent fysikk. Jeg mener at en jente som ikke bruker dop aldri kan få for mye muskelmasse.

Lenke til kommentar

"Godt trent" er det ingen tvil om at jeg er. "Av en viss størrelse" er jeg nok ikke. Vi i fotballverden har et litt annet perspektiv enn dere bolere (Som vi kaller dere :)), og jeg har mer definerte muskler enn de fleste jeg spiller med. Jeg veier ca 70 kg, 180 høy.

 

Min menig er uansett: Jenter skal ikke ha tydelige mage- (og for så vidt andre) muskler.

Endret av Jonas!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...