Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Turnoff Listen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Du er jente og bruker skjørt selv, men gutter som bruker det er plutselig uaktuelle?"

8638544[/snapback]

 

Latterlig argument! Snus er ikke laget bare for menn, i motsetning til skjørt.

8656974[/snapback]

Latterlig motargument!

 

 

Uansett, snus ser fælt ut på gutter, men på jenter er det like attraktivt som skabb.

Lenke til kommentar

-Jenter som får deg til å lure på om de har bodd i et eggeskall eller et bjørnehi fra de var 5 til 18. Noen klarer rett og slett å sjokkere meg til vanvidd med spørsmålene sine. Spør du derimot om hvor mange eyelinere schwarzkopf har rekker du ikke stabilisere tunga før de har gitt deg en muntlig dokumentar i tre deler. Har heldigvis ingen sånne venner, men jeg har sett og hørt mer enn nok av eksempler.

 

-Oversminking og overdreven bruk av solarium/brunkrem. Da tenker jeg på oversminking av typen du lett kan skrape rifter i med neglene.

 

-De uten respekt for folk som ikke kan noe for sine særegenheter og mangler. Har jeg nettopp møtt noen og de snur seg etter noen som ser litt rar ut eller sitter i rullestol e.l. og fniser litt så knipser jeg de i panna, går en annen vei, og ser de aldri igjen.

 

-De uten forståelse og/eller tålmodighet for annet enn reklamepausen før Top Model

 

-Jenter uten teknisk innsikt i det hele tatt. De spør hvordan man slår på TVen eller hvordan man setter i mobilladeren og ser på deg som et spørsmålstegn og slenger kommentaren "ser jeg ut som en nerd?!" når du ser rart på de.

 

-Jenter uten fremtidsplaner og ambisjoner.

 

-Overdreven smatting som høres ut som det gjøres med vilje for å irritere når det egentlig bare er "en vane".

 

-Og selvfølgelig hygienen og alt det der som resten har nevnt, men det er de alle fleste flinke til. "Dun" i normale mengder, som er beskjedent, har jeg ingenting i mot. Ett stk fakta: samtlige mennesker har bart. Noen er bare uheldig med hårfargen og kan med fordel barbere. Bruk samme høvel som til beina.. tar toppen 3 sekunder.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Snus på jenter er helt forjævlig ekkelt! Snus lukter bæsj og smaker bæsj!

8669027[/snapback]

Har du smakt bæsj?

8669087[/snapback]

 

 

Har du? Jeg vedder en femtilapp på at du har sagt "dette smakte dritt" minst en gang i livet ditt. Dritt og bæsj er ganske synonymt.

Lenke til kommentar

-snus (snuser selv, men jenter som snuser er så... skremmende?)

 

 

8638203[/snapback]

 

 

Så du snuser selv, men når jenta snuser da er det plutselig ekkelt?

Jeg forstår at når man ikke snuser selv kan det være ekkelt, men det der er vel litt vel overfladisk..

 

 

Personlig syns jeg tær, dårlig ånde, høy pusting når man spiser er ekkelt.

8638533[/snapback]

 

Overfladisk?

Hvis du ikke vil kline med deg selv (noe jeg har prøvd på, veldig vanskelig) så ser jeg ikke hvordan du kan sammenligne det på den måten.

 

Er vell et vaneproblem, er vandt til å se gutter gjøre det, men når det kommer til ei jente (objekt) som jeg ikke kjenner, så brytes illusjonen om ei søt jente når hun tar en pose opp i leppa.

Lenke til kommentar
b0berg

 

 

Det er ikke størrelsen det kommer ann på ;)

 

Det er bare gutter med liten tiss som sier det.. ;)

 

og det er turnoff.... :(:thumbdown:

 

(og med liten mener jeg litt under gjennomsnittet.. som er 13?.. )

8672261[/snapback]

 

Det er faktiskt bare ord som funker kun til "trøst". Men som sagt.. Det er vanskelig og komme seg over atlanterhavet i en robåt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Snus på jenter er helt forjævlig ekkelt! Snus lukter bæsj og smaker bæsj!

8669027[/snapback]

Har du smakt bæsj?

8669087[/snapback]

Jeg har det :blush: da jeg var veldig lita..

 

Kommer ikke på så mye som er turn-off. Kanskje hvis han er for pågående, buse i nesa, tar på andre jenter, snus og... hm, kommer ikke på noe mer her og nå.

Lenke til kommentar

Er ganske enig med Steffenm. Endret bare på en liten ting.

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
-Jenter som får deg til å lure på om de har bodd i et eggeskall eller et bjørnehi fra de var 5 til 18. Noen klarer rett og slett å sjokkere meg til vanvidd med spørsmålene sine. Spør du derimot om hvor mange eyelinere schwarzkopf har rekker du ikke stabilisere tunga før de har gitt deg en muntlig dokumentar i tre deler. Har heldigvis ingen sånne venner, men jeg har sett og hørt mer enn nok av eksempler.

 

-Oversminking og overdreven bruk av solarium/brunkrem. Da tenker jeg på oversminking av typen du lett kan skrape rifter i med neglene.

 

-De uten respekt for folk som ikke kan noe for sine særegenheter og mangler. Har jeg nettopp møtt noen og de snur seg etter noen som ser litt rar ut eller sitter i rullestol e.l. og fniser litt så knipser jeg de i panna, går en annen vei, og ser de aldri igjen.

 

-De uten forståelse og/eller tålmodighet for annet enn reklamepausen før Top Model

 

-Jenter uten teknisk innsikt i det hele tatt. De spør hvordan man slår på TVen eller hvordan man setter i mobilladeren og ser på deg som et spørsmålstegn og slenger kommentaren "ser jeg ut som en nerd?!" når du ser rart på de.

 

-Jenter uten ambisjoner.

 

-Overdreven smatting som høres ut som det gjøres med vilje for å irritere når det egentlig bare er "en vane".

 

-Og selvfølgelig hygienen og alt det der som resten har nevnt, men det er de alle fleste flinke til. "Dun" i normale mengder, som er beskjedent, har jeg ingenting i mot. Ett stk fakta: samtlige mennesker har bart. Noen er bare uheldig med hårfargen og kan med fordel barbere. Bruk samme høvel som til beina.. tar toppen 3 sekunder.

8660741[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Er ganske enig med Steffenm. Endret bare på en liten ting.

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
-Jenter som får deg til å lure på om de har bodd i et eggeskall eller et bjørnehi fra de var 5 til 18. Noen klarer rett og slett å sjokkere meg til vanvidd med spørsmålene sine. Spør du derimot om hvor mange eyelinere schwarzkopf har rekker du ikke stabilisere tunga før de har gitt deg en muntlig dokumentar i tre deler. Har heldigvis ingen sånne venner, men jeg har sett og hørt mer enn nok av eksempler.

 

-Oversminking og overdreven bruk av solarium/brunkrem. Da tenker jeg på oversminking av typen du lett kan skrape rifter i med neglene.

 

-De uten respekt for folk som ikke kan noe for sine særegenheter og mangler. Har jeg nettopp møtt noen og de snur seg etter noen som ser litt rar ut eller sitter i rullestol e.l. og fniser litt så knipser jeg de i panna, går en annen vei, og ser de aldri igjen.

 

-De uten forståelse og/eller tålmodighet for annet enn reklamepausen før Top Model

 

-Jenter uten teknisk innsikt i det hele tatt. De spør hvordan man slår på TVen eller hvordan man setter i mobilladeren og ser på deg som et spørsmålstegn og slenger kommentaren "ser jeg ut som en nerd?!" når du ser rart på de.

 

-Jenter uten ambisjoner.

 

-Overdreven smatting som høres ut som det gjøres med vilje for å irritere når det egentlig bare er "en vane".

 

-Og selvfølgelig hygienen og alt det der som resten har nevnt, men det er de alle fleste flinke til. "Dun" i normale mengder, som er beskjedent, har jeg ingenting i mot. Ett stk fakta: samtlige mennesker har bart. Noen er bare uheldig med hårfargen og kan med fordel barbere. Bruk samme høvel som til beina.. tar toppen 3 sekunder.

8660741[/snapback]

8992643[/snapback]

Einig. Har eigentleg ikkje meir og si :p

Lenke til kommentar

- Damer som inviterer deg til middag serverer grandiosa og cola.

- Jenter med kort hår på hodet (Da snakker vi mm).

- Kvinnemennesker over 30 år som går med olebrumsokker i sandalene.

- Damer som skal skifte dekk (Blir rettogslett kvalm av å se på - Makan til styr)

- Damer som bruker engangsservietter til intimvask (Da snakker vi slike SASBraathens servietter).

- Damer som klarer å drite på 1 minutt (Det er umulig å drite - tørke seg ren og vaske hendene på denne tiden).

- Jenter som mener at menn har et G-punkt i endetarmen (NEI - Vi vil ikke ha noe finger opp der før vi kommer!!!!).

 

Liker heller ikke skitt under neglene, neglelakk på tærne, sånn hvitt belegg mellom tennene og tannkjøtt, giraffånde og ottardamer.

Lenke til kommentar

Gutter som er arrogante og som ler av meningene dine og avfeier deg fullstendig. Det er lite stimulerende for en jente.. Og gutter som er morragretne er heller ikke å foretrekke.

 

Gutter som aldri tar initiativet til å si unnskyld etter en krangel, eller som aldri innrømmer at han tok feil.. Da føler jeg liksom at de ikke vil lære noe av deg, men at de vet alt og syns at ydmykhet er en svakhet.. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...