Gå til innhold

hvor vil dere at GTA IV skal finne sted?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bryr meg ikke så mye om hvor det finner sted egentlig. Men har et ønske.

Ønsker at det skal være i nåtid, begynner å bli lei av gamle dager. Hvis det fortsetter i gammel stil - blir dette som en triologi som bare gies ut for penger - Noe jeg virkelig håper de ikke gjør.

 

Vil virkelig kjøre dagens biler, (motor)sykler og båter/fly. Vil kjøre dagens mote. :)

Lenke til kommentar

Er som alle andre her veldig spent på dette. San Andreas var jo veldig artig ved at mna hadde et ganske stort landskap med tre store byer og alt det andre i mellom. Ser man på Saint Rows så er det litt mer "kjedelig" ved at det er en stor by og ikke noe annet variert landskap. Det å bare frese rundt på veiene i en rå bli i San Andreas er jo ganske så rått. Ser flere steder at spekulasjonene går på en japansk setting. Ved å gjøre det og faktisk legge inn med japanske stemmer vil nok spillet selge som hakka møkk der. I tillegg er alle i vesten kjent med "hong-kong action" og vi vil vel kaste oss over spillet vi også. Har noen salgstall for de andre GTA spillene i Japan vs "Vesten"?

 

Dette handler tross alt om penger for Rockstar. Får de gode salgstall i både asia og europa/USA så er kan man jo vente seg flere ekspansjoner og episoder får vi håpe.

 

På xboxlive funker det bra med nedlastbart innhold til spill. Får håpe de kjører på med episoder og ekspansjoner etterhvert. Rockstar kunne kanskje ha invitert til manus/oppdragskonkurranse der spilleren skulle komme med "manus" til oppdrag og missions som så blir laget og kan lastes ned? Da hadde ihvertfall Sony fått vann på mølla til Game 3.0 konseptet sitt der spillerne skal skape innhold.

 

Gleder meg som en unge til dette spillet. :love:

Lenke til kommentar

Flere byer. Ordentlige byer! F.eks. New York, Los Angeles, Chicago, San Fransisco, Miami. Kanskje til og med London, Paris, Moskva, Roma, Madrid...

Nå mener jeg ikke at alle disse byene skal være med, men hadde vært kult om 3-4 av dem hadde vært med: New York, Los Angeles, Roma og London er nok min favorittkombinasjon :)

Lenke til kommentar

Mitt stalltips er at det foregår i 2-3 helt ulike byer som man 'reiser' i mellom 2-3 ganger i løpet av spillets gang.

 

Med andre ord at ikke alt er linket sammen i samme digre map slik det har vært tidligere.

 

Jeg vil tippe: London, en amerikansk storby (New York?) og Tokyo.

Lenke til kommentar
Mitt stalltips er at det foregår i 2-3 helt ulike byer som man 'reiser' i mellom 2-3 ganger i løpet av spillets gang.

 

Med andre ord at ikke alt er linket sammen i samme digre map slik det har vært tidligere.

 

Jeg vil tippe: London, en amerikansk storby (New York?) og Tokyo.

8152599[/snapback]

Det tror ikke jeg. Det er bare ikke sånn GTA-serien er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...