Gå til innhold

hvor vil dere at GTA IV skal finne sted?


Anbefalte innlegg

I en moderne by. Som feks. i GTA3.

8153663[/snapback]

Byen MÅ da bli større en Liberty City? Om ikke, blir jeg veldig skuffet!

8167125[/snapback]

Den blir nok det :thumbup:

 

The first trailer for Grand Theft Auto IV will be released on March 29th, 2007 at 23:00 UTC

Bare å glede seg til den dukker opp...

Blir også skuffet viss spillet dukker opp bare på PS3 og Xbox360 :cry:

Vill gjærne se ett eksemplar til windows xp også :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Optimalt legges de to-tre første oppdragene i Los Santos som vi allerede kjenner, og på den måten knyttes du til historien på en eller annen måte. Defra reiser du til Tokyo (Yakuza etc..), videre til Moskva (Russisk mafia), Istanbul (Kanskje Albansk mafia, hvis det finnes et Albansk kvarter i Istanbul). Eventuelt har jeg også veldig lyst til å besøka Havanna. Så utspiller kanskje de siste oppdragene seg i Los Santos igjen. jeg ønsker heller ikke at alle byene skal samles på et kart. Men alle byene kan gjerne omringes av en bygd. Så kan det eventuelt komme en cutscene når du reiser mellom byene.

 

Det hadde også vært kult om de la spillet til 70-tallet. Personlig får jeg da litt sånn Blues Brothers assosiasjoner. Men det er muligheter for kul musikk, kule biler og kule klær.

Endret av Do_the_Bender
Lenke til kommentar
Hva med at hovedpersonen i gta bor i ett eller anne sted i usa, Noe går galt og han må flytte til tokyo :hmm:

Også reiser tilbake igjen seinere i spillet for og ta dem som ødela hele shiten :p

8176558[/snapback]

 

 

littegrann GTA san andreas historie der, samme skjedde der da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...