Gå til innhold

hvor vil dere at GTA IV skal finne sted?


Anbefalte innlegg

Hva med at hovedpersonen i gta bor i ett eller anne sted i usa, Noe går galt og han må flytte til tokyo :hmm:

Også reiser tilbake igjen seinere i spillet for og ta dem som ødela hele shiten :p

8176558[/snapback]

 

 

littegrann GTA san andreas historie der, samme skjedde der da!

8176652[/snapback]

 

 

Ja, sant det glemte det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde vært gøy å dra til forskjellige byer i forskjellige deler av verden, men det kommer nok ikke til å skje.

 

Det jeg derimot tror skjer er at neste GTA tar plass i enten Carsor City, Future City (GTA2), eller i Tokyo.

8154561[/snapback]

 

Noen kaller den Carsor, andre Carsen, Noen kaller det kanskje Karser, men det heter Carcer City

 

Jeg tror GTA IV blir i USA. Muligens Chicago, Carcer, Philadelphia + New York (en re-do.)

 

Eller det sydlige US med Texas og Sør-California, kanskje også Mexico :dribble:

 

Itaila. Japan. England. Frankrike (tvilsomt.) Colombia. Hawaii. Karibien. China. Vietnam. Australia. Spania (og Nord-Afrika)

 

Hvis ikke GTA IV blir i noen av de stedene, hadde jeg blitt litt overraska :p

 

New York blir det uansett ikke da de allerede har brukt den byen.
De hadde allerede brukt NY da GTA 3 kom óg. Og når LC Sories kom... Du kan aldri si at det ikke blir New York fordi "den har vært brukt før..." :tease: Endret av White-Flight
Lenke til kommentar

Jeg holder fortsatt en knapp på Tokyo, men det hadde vært gøy å se byen fra GTA II igjen, Anywhere City. GTA III-serien inneholdt byene fra GTA I, kanskje GTA IV vil inneholde byene fra GTA II?

 

Gjeninnføre gjengsystemet og alle de gamle gjengene; Loonies, Yakuza, Zaibatsu, Rednecks, SRS Scientists, Hare Krishna og Russian Mafia. Tror spesielt SRS Scientist kunne gi mye artig gameplay med alle oppfinnelsene som de har, og jeg savner det å kjøre rundt i en liten bil med et Smileyface på taket. :D

Endret av andir
Lenke til kommentar

Jeg blir ikke forbauset om de kopierer en rekke byer verden rundt. Men jeg sitter å håper så inderlig at Rockstar lager egne maps og ikke kopierer byer gate for gate. Det har slått feil i nesten alle spill hvor det har blitt gjort. True Crime, The Getaway, Driv3r.. Sier ikke at alle de spillene er ræva, men de kan rett og slett ikke måle seg med Liberty City, Vice City og San Andreas..

Lenke til kommentar

jeg hater og elsker skogen, den er fin først, men etter at du får høre alt fanskapen om bigfoot og leatherman så holder cj seg faen meg i groove street...

 

PS: sry for språkbruken, men er bare så sur for alle de køddevidsa på youtube om bigfoot :@

Lenke til kommentar
Nå er jo Liberty City en kopi av New York, Vice City av Miami, og i San Andreas er byene kopier av Las Vegas, Los Angeles og San Fransisco. Tror du kan slappe av når det gjelder det at Rockstar kopierer byer, de kan jobben sin

Du tar nok feil igjen. Ingen av byene R* North har laget har vært kopier, bare basert på ekte byer. Det er to vidt forskjellige ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...