Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter at jeg la inn noen programmer(BBirthday, MovingBall, scanR, Opera Mini, S60SpotOn, Crypto, FSCaller og Blacklist), har batterilevetiden blitt redusert med over 75%!!

Jeg la derfor inn Handy Taskman, for å sikre at ingen programmer surrer og går i tide og utide. Uten at det hjalp.

Noen ideer om hva som gjør dette? Irriterende og lite praktisk å måtte lade tlf så ofte.

Lenke til kommentar

Jeg skulle bruker GPS på N95, da jeg søkte en adresse og skulle jeg trykke på "Naviger til" så trykket jeg den, men da får jeg beskjed om å trykke "godta" avtalen lisens til flere 100kroner pr år.

 

Jeg trodde det var nesten gratis å bruke gps, stemmer ikke? Er det noe som har program som jeg kan laste ned gratis norden kart?

 

Håper noe kan hjelper meg slik jeg har tilgang f.eks. "naviger til" en bestemt sted som vise meg veien, eller må tegne ny avtalen for å betale?

 

Takk forhånd

Lenke til kommentar
Jeg skulle bruker GPS på N95, da jeg søkte en adresse og skulle jeg trykke på "Naviger til" så trykket jeg den, men da får jeg beskjed om å trykke "godta" avtalen lisens til flere 100kroner pr år.

 

Jeg trodde det var nesten gratis å bruke gps, stemmer ikke? Er det noe som har program som jeg kan laste ned gratis norden kart?

 

Håper noe kan hjelper meg slik jeg har tilgang f.eks. "naviger til" en bestemt sted som vise meg veien, eller må tegne ny avtalen for å betale?

 

Takk forhånd

 

Må betale for Nokia sin ja. Men www.amazegps.com skal være bra :)

Lenke til kommentar
Etter at jeg la inn noen programmer(BBirthday, MovingBall, scanR, Opera Mini, S60SpotOn, Crypto, FSCaller og Blacklist), har batterilevetiden blitt redusert med over 75%!!

Jeg la derfor inn Handy Taskman, for å sikre at ingen programmer surrer og går i tide og utide. Uten at det hjalp.

Noen ideer om hva som gjør dette? Irriterende og lite praktisk å måtte lade tlf så ofte.

 

Hei du ! ser du har lagt inn spot on får du det sterke lyset til å virke?? :hmm: jeg får bare det røde lyset til å virke på min skal det være sånn. :no: og hva er poenget da??

Endret av geir41
Lenke til kommentar
Jeg skulle bruker GPS på N95, da jeg søkte en adresse og skulle jeg trykke på "Naviger til" så trykket jeg den, men da får jeg beskjed om å trykke "godta" avtalen lisens til flere 100kroner pr år.

 

Jeg trodde det var nesten gratis å bruke gps, stemmer ikke? Er det noe som har program som jeg kan laste ned gratis norden kart?

 

Håper noe kan hjelper meg slik jeg har tilgang f.eks. "naviger til" en bestemt sted som vise meg veien, eller må tegne ny avtalen for å betale?

 

Takk forhånd

 

Må betale for Nokia sin ja. Men www.amazegps.com skal være bra :)

Er det så å forstå at du ikke trenger å betale noen ting for å bruke denne :new_woot: har du prøv denne?

Lenke til kommentar
Er det så å forstå at du ikke trenger å betale noen ting for å bruke denne :new_woot: har du prøv denne?

 

Denne er gratis på en måte. Her slipper man å abbonere på navigasjonen slik som med nokia sin programvare, men du må jo koble deg på nett og laste ned kart. Så kostnadene kommer jo der da, men er ingen begrensninger såvidt jeg vet i dette programmet. Prøvde det selv da jeg hadde N95 og fungerte helt greit :)

Lenke til kommentar
det ER gratis å bruke GPS`en.. du må betale for stemme navigasjonen og guider.. ikke noe mere..

 

Hei igjen, jeg selv er døv, og trenger kun veiviseren til rette adressen. Altså ingen stemmer lyd osv. Noe jeg kan anbefaler å laste ned free GPS på www.amazegps.com ? Eller gå an å bruke navitator uten å betale via nokia?

Lenke til kommentar
Etter at jeg la inn noen programmer(BBirthday, MovingBall, scanR, Opera Mini, S60SpotOn, Crypto, FSCaller og Blacklist), har batterilevetiden blitt redusert med over 75%!!

Jeg la derfor inn Handy Taskman, for å sikre at ingen programmer surrer og går i tide og utide. Uten at det hjalp.

Noen ideer om hva som gjør dette? Irriterende og lite praktisk å måtte lade tlf så ofte.

 

Hei du ! ser du har lagt inn spot on får du det sterke lyset til å virke?? :hmm: jeg får bare det røde lyset til å virke på min skal det være sånn. :no:

 

Samme her, så det skal sikkert være sånn...

Lenke til kommentar

Det er en bil på skjermen. Når du snur/vingler whatever med mobilen, ser du bilen snur samme vei som mobilen.

Veit egentlig ikke hvordan jeg skal fortelle det. Du må nesten prøve den.

Men, morro er det og veldig kjekt.

 

MiniServer 0.41: Som navnet sier: www.atopo.net

 

Miniserver is a little utility that help you access your pc files from web browser. Just drop miniserver.exe in a directory and run it to publish it's content trought a web page. New features in the version 0.4(07.11.07): 1)new interface but still minimalistic.2)Multiple shared directories,or just start it from a directory and share it.3)Minimize to tray.4)Option to auto start when windows start.5)Remembers configurations,directorier etc.6)Check online for newer version.7) Bugs fixes

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar

Knakk N95'en min i to ved et uhell, og uheldigvis er Elkjøp veldig treg på service.

Uansett, vet man kan få stor klokke i skjermspareren, jeg fikk ikke denne til å fungere. Noen som kan hjelpe? Fikk sertifikatfeil, må jeg betale?

Endret av vegardostrem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...