Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg også vil ha for svarte :realmad: Hvor lang tid tok det sist å få "lagt den ut" for Telenor-bindede telefoner??

 

jeg og fikk ikke oppdatere og min er kjøpt uten operatørlåst. men jeg endret produkt koden med nemesis. fikk da oppdatere til den nyeste nå.

Argh, får forandre produktkoden jeg også da. Har plum, hvilken skal jeg bruke da? Og hvordan i alle dager gjør man det? :p

 

*Klippet vekk*

Hvor i alle dager får jeg tak i Nemesis Service Suite da? Når jeg googler kommer jeg bare inn på all slags arabersider som skal ha penger for programmet.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Jeg også vil ha for svarte :realmad: Hvor lang tid tok det sist å få "lagt den ut" for Telenor-bindede telefoner??

 

jeg og fikk ikke oppdatere og min er kjøpt uten operatørlåst. men jeg endret produkt koden med nemesis. fikk da oppdatere til den nyeste nå.

Argh, får forandre produktkoden jeg også da. Har plum, hvilken skal jeg bruke da? Og hvordan i alle dager gjør man det? :p

 

*Klippet vekk*

Hvor i alle dager får jeg tak i Nemesis Service Suite da? Når jeg googler kommer jeg bare inn på all slags arabersider som skal ha penger for programmet.

 

 

på den linken jeg sendte- hvis du bare leser litt nedover så ser du trykk her eller er linket NES .

Lenke til kommentar

telefonen virker helt annerledes nå.. Kan msne, surfe og høre på musikk samtidlig som jeg bruker gps'en.. Noen som har lagt merke til at man kan bruke video som ringetone nå?;) må si meg meget fornøyd med updaten.. Ps lønner seg å kun synke kontakter, kalender og notater med outlook istedenfor backup/restore.. Du kan få filer som er byttet ut tilbake som kan føre til krasj o.l. Synd vi ikke har fått full youtube support ennå men kommer nok med neste.. Også ikke minst, keypress bugen er borteee xD

Lenke til kommentar

Kan trygt si at telefonen ble mer responsiv ja! kameraet er lynkjapt. Men håper virkelig ikke at det er bildekvaliteten som har blitt senka til fordel for hastighet. synes det så litt sånn ut ved første øyekast. men kan jo bare være jeg som ser feil =) Uansett! Tommeln opp nokia! Var på tide =D

 

Merka forresten også det med video når noen ringer! ;)

Endret av Skitongen
Lenke til kommentar
Jeg også vil ha for svarte :realmad: Hvor lang tid tok det sist å få "lagt den ut" for Telenor-bindede telefoner??

 

jeg og fikk ikke oppdatere og min er kjøpt uten operatørlåst. men jeg endret produkt koden med nemesis. fikk da oppdatere til den nyeste nå.

Argh, får forandre produktkoden jeg også da. Har plum, hvilken skal jeg bruke da? Og hvordan i alle dager gjør man det? :p

 

*Klippet vekk*

Hvor i alle dager får jeg tak i Nemesis Service Suite da? Når jeg googler kommer jeg bare inn på all slags arabersider som skal ha penger for programmet.

 

 

på den linken jeg sendte- hvis du bare leser litt nedover så ser du trykk her eller er linket NES .

Ahh, der var en link innpå linken ja, beklager! :)

 

Hvilken produktkode jeg skal bruke for min plum?

 

0536068: SCANDINAVIA eller

0534847: SCANDINAVIA

 

Edit: Etter litt googling ser det ut som den øverste i alle fall er for plum, så prøver den :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Er det noen som vet hva som skjer med Navigeringa som jeg har betalt for?

Jeg benyttet muligheten til å slette alle kart fra minnekortet, og legge dem inn på nytt. Når jeg da kom til der jeg kjøper navigering (der hvor man ser prisene), så var det et valg i bunnen, der man kunne skrive inn sin gamle kode. Navigering var da på plass igjen.

Lenke til kommentar

Oppgraderte til ny firmware i går, men har et par problemer:

1. Når jeg holder den øvre høyre tasten inne, for å si hvem jeg skal ringe til, så henger telefonen. Må ta ut batteri for å få restartet den. Dette problemet hadde jeg ogå med versjon 11, men da bare bootet telefonen. Det er mer irriterende nå som jeg må ta ut batteriet (funksjonen har virket helt opp til for ca 1 uke siden).

 

2. Den nye menyen "Søk: Internett og mitt innhold" i ventemodus, fungerer bare dersom jeg ikke har minnekortet mitt i telefonen. Hvis minnekortet sitter i, så ser jeg at det skjer noe, men så returnerer telefonen bare til ventemodus. Uten minnekort fungerer funksjonen.

 

Noen ide om hva jeg bør gjøre ?

Lenke til kommentar
Oppgraderte til ny firmware i går, men har et par problemer:

1. Når jeg holder den øvre høyre tasten inne, for å si hvem jeg skal ringe til, så henger telefonen. Må ta ut batteri for å få restartet den. Dette problemet hadde jeg ogå med versjon 11, men da bare bootet telefonen. Det er mer irriterende nå som jeg må ta ut batteriet (funksjonen har virket helt opp til for ca 1 uke siden).

 

2. Den nye menyen "Søk: Internett og mitt innhold" i ventemodus, fungerer bare dersom jeg ikke har minnekortet mitt i telefonen. Hvis minnekortet sitter i, så ser jeg at det skjer noe, men så returnerer telefonen bare til ventemodus. Uten minnekort fungerer funksjonen.

 

Noen ide om hva jeg bør gjøre ?

Begge disse tingene fungerer fint hos meg med nyeste versjon.

Lenke til kommentar
telefonen virker helt annerledes nå.. Kan msne, surfe og høre på musikk samtidlig som jeg bruker gps'en.. Noen som har lagt merke til at man kan bruke video som ringetone nå?;) må si meg meget fornøyd med updaten.. Ps lønner seg å kun synke kontakter, kalender og notater med outlook istedenfor backup/restore.. Du kan få filer som er byttet ut tilbake som kan føre til krasj o.l. Synd vi ikke har fått full youtube support ennå men kommer nok med neste.. Også ikke minst, keypress bugen er borteee xD

 

leste at mange snakker om dette keypress bug'sen. og jeg lurer fælt på hva var det ?

Lenke til kommentar
Begge disse tingene fungerer fint hos meg med nyeste versjon.

Takker for svar!

 

Men faen. Det tyder muligens på at jeg ikke skulle restoret fra en backup. Får prøve å starte på nytt, og bare synce kontaktene mot outlook. Så får jeg heller ta meg litt tid til å sette opp allt på nytt.

 

Er det forresten noen som har samme problem med at telefonen henger seg når man prøver stemmegjennkjenningen (øvre høyre tast), eller bør jeg muligens reklamere på dette (får teste med blank telefon først) ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...