Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, synes ikke heller det er noe problem med batteri. Hver tredje natt? Det jo ikke verst...

 

Hadde tenkt å kjøpe originalen,men når jeg ser på den her....den er så fin :love:

Men hvorfar er ikke kamera beskytta? :thumbdown: Det lar meg allikevel tenke på den originalen...

 

De har vel ofret linsedeksel for større batteri. Slik jeg forstod det.

 

EDIT: Noe jeg syns er rart når jeg personlig syns at batteriet ser klin lik ut størrelsemessig som BL-5F :hmm:

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
De har vel ofret linsedeksel for større batteri. Slik jeg forstod det.

 

Det noe av det dummeste de kunne ha gjort,så bra kamera bør jo være beskytta.

 

Jaja :) Sa ikke at det var århundrets idé :p Men har bare lest dette en plass (og gullfiskhukommelsen min sier ikke hvor jeg leste dette).

Lenke til kommentar
De har vel ofret linsedeksel for større batteri. Slik jeg forstod det.

 

Det noe av det dummeste de kunne ha gjort,så bra kamera bør jo være beskytta.

 

Jaja :) Sa ikke at det var århundrets idé :p Men har bare lest dette en plass (og gullfiskhukommelsen min sier ikke hvor jeg leste dette).

Ja men du har rett, det er ikke linsedeksel på han.

 

Hittil har jeg hatt kameratelefoner uten deksel po kamera, og det har funket for meg.

Så det kommer ikke til å stoppe meg å kjøpe denne :w00t:

Endret av Kluvert
Lenke til kommentar
Ja men du har rett, det er ikke linsedeksel på han.

 

Hittil har jeg hatt kameratelefoner uten deksel po kamera, og det har funket for meg.

Så det kommer ikke til å stoppe meg å kjøpe denne :w00t:

 

Har K850i selv nå og denne har jo ingen spesiell form for linsedeksel den heller, men de har to uthevede punkt på siden av dekselet så når den ligger med linsa ned på bordet så ligger den fortsatt 1-2mm over bordet/hvanåennannetmanskulagtdenpå. Så jeg tror ikke det blir noe problem på N95 8GB. Og de som maser om støv er bare late som ikke gidder å finne frem q-tipsen. Det er ikke værre....

Lenke til kommentar
Ja men du har rett, det er ikke linsedeksel på han.

 

Hittil har jeg hatt kameratelefoner uten deksel po kamera, og det har funket for meg.

Så det kommer ikke til å stoppe meg å kjøpe denne :w00t:

 

Har K850i selv nå og denne har jo ingen spesiell form for linsedeksel den heller, men de har to uthevede punkt på siden av dekselet så når den ligger med linsa ned på bordet så ligger den fortsatt 1-2mm over bordet/hvanåennannetmanskulagtdenpå. Så jeg tror ikke det blir noe problem på N95 8GB. Og de som maser om støv er bare late som ikke gidder å finne frem q-tipsen. Det er ikke værre....

Jepp! Da er det bare å vente på, og jeg er så utolmodig :whistle:

Lenke til kommentar
Cazper hadde du ikke N95 å? Hvem er best av N95 og K850i?

 

Personlig er jeg mer fornøyd med K850i :) Den jeg bruker nå :) Batterilevetiden er så sinnsykt mye bedre enn N95. Samt. kameraet på K850i er mye raskere enn N95. Har også skaffet meg HGE-100 så driver å tester ut Navigasjon på K850i også. Så blir spennende å se hvordan det blir så fort K850i får litt bedre firmware, menyer går litt hakkete for tida og Java ytelsen er ikke helt det store, men det vil nok bedre seg med oppdateringene (For øyeblikket scorer K800i bedre i Java Benchmark :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...