Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så fett med bevegelsessensor. Regner med alle har fått meg seg Rotateme 2.0 som kommer om ikke så lenge. OG at alle har lagt inn movingball aplikasjonen? :)

 

Her er en side som omhandler movingball, og en video som viser hvor bra accellerometeret i telefonen faktisk er. Link

Endret av AtotheK
Lenke til kommentar
Notater og kalenderoppføringer synkroniserer jeg med Outlook, det skulle vel gå bra?

 

Notater er ikke noe problem. Jeg snakker om detaljer som ligger i kontakter. Hver kontakt har registrert en dato for bursdag, og jeg skulle gjerne fått opp varsel i kalenderen.

Må da være en enkel måte å få ordnet dette? Hvis ikke må jeg lete opp hver enkelt dato, og så legge inn kontakten som har bursdag. Tungvint...

Lenke til kommentar

Jeg mistet her en dag bokmerkene i den interne web-browseren. Ikke får jeg de fram og ikke får jeg lagre nye heller. Forøvrig virker den utmerket ellers. Mistanke om at det er noe feil i den interne databasen over bokmerker. Til vanlig bruker jeg helst Opera Mini, men det er enkelte siden som Opera Mini ikke håndterer like godt, så jeg vil helst ha dette i orden.

 

Noen tips om hvordan man kan fikse dette?

 

Roar

Lenke til kommentar

Hei, jeg lurer på hvordan en mac-bruker som meg kan overføre musikk til sin N95 (helst også med album art)? PC-Suite er vel bare for PC?

 

EDIT: Det samme gjelder også for Map-Loader programmet. Er det også slik at man må bruke det programmet for å føre over kart, eller kan man gjøre det manuelt?

Endret av missilecatcher
Lenke til kommentar

Jeg regner med at du kan koble til telefonen med USb, og at den da kommer opp som en ekstern disk? Da kan du i så fall bare klippe og lime inn i musikk-katalogen på mobilen.

 

Album-art kan du også legge inn, men da må du spesifisere hvilke bildefiler som hører til hvert enkelt album manuelt på mobilen. Kjøper du musikk på iTunes plus ligger album-art'en i musikk-fila så man slipper å gjøre noe som helst.

 

For kart regner jeg med at du må bruke map-loader, men jeg tipper den kjører ganske greit i Parallells e.l.

Lenke til kommentar
Hei.

er det mulig å slå av det røde lyset når man tar video?

 

En ting til, jeg har prøvd å redigere video i adobe premiere elements, men det prog. støtter ikke den type format.

Vet noen hvilket prog. som støtter N95?

Bare rename filen til f.eks .mpg, så støttes den av Adobe Premiere:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...