Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Ahhh, så jeg kan bare installere programmet ja. Noen som har brukt det programmet før foresten? Tror jeg har vært innom det én gang :dontgetit:

 

 

Har installert v4.00 men savner nå Gule sider, Findexa !!

Vet noen om hvordan man får lagt det inn ?

Bruker du oppkobling som WLAN?

Prøv med WAP og sjekk om det funker. Da vil den spørre om du vil laste ned oppdatering.

Hadde problem med det på forrige versjon.

 

Bruker WLAN ja og får spørsmål om å se etter oppdateringer, gjør dette men får melding at ingen oppdateringer er tilgjengelig.

 

Ved valg av tjenester er kun Yahoo og Live Search når man velger: Søk på Internet.

Region valgt er Norge.

Her var også Gule Sider, Findexa tilgjengelig på den gamle versjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemer med stemmestyring:

Når jeg trykker inn den øvre høyre tasten (for å snakke inn hvem jeg skal ringe til), så booter telefonen. Det aner meg at dette oppstod etter at jeg la inn Moving Ball applikasjonen. Prøvde derfor å avinstallere denne applikasjonen, men det hjalp ikke. Kjører versjon 12.... av firmwaren.

Er det noen andre som har dette problemet, eller vet hvordan jeg skal løse det (utnom å legge inn firmware på nytt) ?

Lenke til kommentar

cazber: Vel, nå var du heldig.

Ny firmware versjon 20.0.015 er akkurat sluppet, så du kan prøve med denne.

 

Sakset fra allaboutsymbian:

Firmware 20.0.015 changes:

 

* New Welcome application

 

* New camera software and tweaks from the 8GB model - FAR faster shot to shot time, with 'Processing image message' during any delays

 

* Long press on camera button launches camera if shutter is open

 

* New My Nokia SMS tips and mobile web portal system

 

* Demand paging (for ROM applications) with 30 plus MB free RAM after booting.

 

* Search 4.0 integration on standby screen.

 

* Old multimedia menu still there, i.e. it's not the new style

 

* N-Gage game previews (FIFA, Asphalt) and portal/shortcut to upcoming N-Gage client, as in N81 and N95 8GB

 

* Nokia Music Store client, although the store server hasn't been updated to handle the N95 yet - maybe this'll happen later today

 

* Keypress bug gone

 

* No auto-screen rotation, looks like I was wrong predicting this, so we need Samir's RotateMe after all - someone please help him get this signed ASAP!

Endret av fredriri
Lenke til kommentar
cazber: Vel, nå var du heldig.

Ny firmware versjon 20.0.015 er akkurat sluppet, så du kan prøve med denne.

 

Glimrende:) Da skal jeg teste dette i kveld. Var ikke klar over at en firmware oppgradering var i vente. Håper det er "Keypress bug'en" som jeg har hatt, og at den er fikset.

Lenke til kommentar

http://europe.nokia.com/A4577225

 

This software version includes battery, stability & performance improvements enabling you to run faster and longer - giving you up to three more hours of music (up to 30% increase, from 9h to 12h of music playback). This release also includes a new version of Nokia Maps which provides faster positioning, faster Map Loader, and free 3-day navigation. Free N-Gage demo games are included and other games are available via Download! With the Nokia Music Store now live in the United Kingdom, users can enjoy the convenience of instant over-the-air downloads, regardless of where they are.
Lenke til kommentar

Litt enig der, men nå har jeg fått ned den nye PC Suite Beta, og den har et punkt som heter "Nokia device-specific backup", så jeg gir feedback om hvordan det går. Regner uansett med at man må installere de fleste programmene på nytt :-/

Flere som har rapportert om at radiokanaler, bokmerker og podcast-subscriptions forsvinner etter firmware-oppgradering..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...