Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eg ble også veldig imponert over MovingBall! Meget følsom sak, jeg kan se for meg mange kule applikasjoner basert på det. Jeg har også testet ut RotateMe. Fiffig sak det også, fungerer veldig bra.

 

Hvor kan jeg finne rotateme? :)

Her er den. Men du må donere en liten mynt for å få den. Blir gjort tilgjengelig for alle gratis om ikke så lenge. Slik det er nå må du etter å fått tak i applikasjonen gå gjennom en møysommelig signeringsprosess, men er verdt det

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål om musikk på min N95.

 

Det har seg slik at jeg er mac-bruker og kan derfor ikke bruke den medfølgende cd-en og dermed programmene for å legge over musikk til telefonen. Finnes det en annen måte å legge inn musikk på den? Jeg har et microSD kort med en kortleser. Kanskje det hjelper?

 

Jeg håper noen kan hjelpe meg dette:)

Lenke til kommentar

Hei, beklager så det nå.

 

Det funket ikke... Og paralells er ikke aktuelt, for xp er så ustabilt (har hatt det før men maskinen fikk kernel-panic hele tiden)... Jeg trodde også at det bare skulle være å lage en Music-mappe, men det gikk altså ikke...

 

EDIT: Fant programmet Nokia Multimedia Transfer til mac på nokia.com. Håper det gjør susen!

Endret av missilecatcher
Lenke til kommentar
Får ikke til rotatme... Prøver men får ikke til..
Kanskje du bør utdype problemet litt mere? Du har skaffet deg en signert versjon? Du har det installert? om du har det, får du til å åpne applikasjonen? du lar det kjøre i bakgrunnen, men fortsatt ingenting skjer?
Lenke til kommentar
AOL, så noen som nevnte at man måtte sette datoen på tlf tilbake til 2006. Har ikke prøvd det selv...

 

EDIT: Det var visst her det. :)

Har prøvd det, men det funka ikke.

Vet ikke om dette blir ren repetisjon, men den er unsigned, det vil si at du må signe den først. Funker ikke å installere den rett på telefonen. Da hjelper det lite å sette klokken tilbake.

Endret av fredriri
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å gjøre sånn at musikkavspilleren blir deaktivert/pauset/stoppet etter endt samtale? For hvis jeg sitter å hører på musikk, og noen ringer til meg, så pleier jeg å rive ut headsetet etter endt samtale og da begynner mobilen å spille sangen jeg hørte på for full hals. Veldig irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...