Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Fikk min nye N95 på mandag etter at min forrige gikk til.. Ja, knakk i to.

 

Rotateme:

Har brukt Symbian Freaks guide til å ordne sertifikatet, stilt klokken et år tilbake og innstalert, men får fortsatt feilmelding om at sertifikatet ikke er gyldig eller utgått på dato. Noen som kan hjelpe en stakkars?

 

Forøvrig er batterilevetiden min utrolig bra? Fikk den på mandag i 12-tiden, satt den på lading i tre-fire timer mens jeg lekte meg litt og la inn alle kontaktene mine på telefonen og har siden brukt den gjevnlig, innstalert programmer, testet litt forskjellig og brukt Mp3-spilleren, og jeg har ENDA fullt batteri? På min tidligere måtte jeg lade hver kveld, i 12-tiden bruke den å være utladet. Kan det være at de har skiftet/forbedret batteriene? Fikk min fra Sverige, da det var et erstatningsprodukt fra Elkjøp, om det skulle ha noe å si..

Lenke til kommentar
Hei! Fikk min nye N95 på mandag etter at min forrige gikk til.. Ja, knakk i to.

 

Rotateme:

Har brukt Symbian Freaks guide til å ordne sertifikatet, stilt klokken et år tilbake og innstalert, men får fortsatt feilmelding om at sertifikatet ikke er gyldig eller utgått på dato. Noen som kan hjelpe en stakkars?

Still datoen til 20.02.2008 og sjekk om det funker, ellers har du gjort noe feil under signeringa som f.eks feil IMEI nr.

Lenke til kommentar
Hei! Fikk min nye N95 på mandag etter at min forrige gikk til.. Ja, knakk i to.

 

Rotateme:

Har brukt Symbian Freaks guide til å ordne sertifikatet, stilt klokken et år tilbake og innstalert, men får fortsatt feilmelding om at sertifikatet ikke er gyldig eller utgått på dato. Noen som kan hjelpe en stakkars?

Still datoen til 20.02.2008 og sjekk om det funker, ellers har du gjort noe feil under signeringa som f.eks feil IMEI nr.

 

Takker, fungerte utmerket nå! ;)

Lenke til kommentar

Legger du det på første-innlegget ditt?

 

Fra http://thinkabdul.com/2007/05/05/tip-soft-...-for-nokia-n95/

"Soft reset code *#7370#

Hard reset code *#7780#

 

If the hard format code mentioned aboive does not work, try the following manual method to hard reset/format Nokia N95:

 

*Turn off the mobile device. Then press and hold “3?, the “Green button” and “*” - Turn on and keep holding the keys untill the mobile phone restarts and prompts you to enter details."

Endret av deeweef
Lenke til kommentar

Skulle gjerne gjort det, men når jeg prøver å redigere posten kommer det bare opp "trykk her for å vise/skjule innholdet", akkurat det samme som man ser om man titter på førsteposten, bare at når jeg skal redigere den får jeg ikke til å vise teksten som igjen gjør at jeg ikke får redigert noe :hmm:

 

Etter mye vill trykking fikk jeg det til!

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Nå har jeg tatt både soft og hard resett av mobilen, og endelig er alt fjernet, og den er nå "ny".

 

MEN! Oppdager nå at når jeg går inn på menyen, så er det bare 11 mapper, mot normale 12.

 

Jeg har: Kontakter - Meldinger - Kalender - Avspilling - Galleri - Kart - Web - Last ned! - Verktøy - Programmer - Kontor.

 

Kan noen av dere sjekke hvilken jeg mangler?

Lenke til kommentar
Nå har jeg tatt både soft og hard resett av mobilen, og endelig er alt fjernet, og den er nå "ny".

 

MEN! Oppdager nå at når jeg går inn på menyen, så er det bare 11 mapper, mot normale 12.

 

Jeg har: Kontakter - Meldinger - Kalender - Avspilling - Galleri - Kart - Web - Last ned! - Verktøy - Programmer - Kontor.

 

Kan noen av dere sjekke hvilken jeg mangler?

 

 

Du mangler Søk! :yes:

Lenke til kommentar
Noen som vet hva som ligger i den skjulte mappa "Private" på minnekortet. Regner med at det er ei systemmappe av noe slag? Den inneholder nesten 500Mb, og det spiser mye av plassen..! (delete...)...

F.eks under private mappen har du en mappe kalt "20001f63". Dette er kart som du har på Nokia Maps programmet.

Regner med at dette er den største mappen under "private".

Lenke til kommentar
Ahhh, så jeg kan bare installere programmet ja. Noen som har brukt det programmet før foresten? Tror jeg har vært innom det én gang :dontgetit:

 

 

Har installert v4.00 men savner nå Gule sider, Findexa !!

Vet noen om hvordan man får lagt det inn ?

Bruker du oppkobling som WLAN?

Prøv med WAP og sjekk om det funker. Da vil den spørre om du vil laste ned oppdatering.

Hadde problem med det på forrige versjon.

Lenke til kommentar

Fikk denne telefonen forrige uke etter at jeg fikk litt nok av diverse ting med den nye HTC TyTN II telefonen og kvittet meg med den...

 

Det var en ting jeg umiddelbart savnet, nemlig muligheten til å ta opp samtaler automatisk.

 

Prøvde å finne noe info om dette i denne absurd lange tråden, men fant utrolig nok ikke noe som helst.. Vel.. da var det bare å google litt da, og jammen fant jeg ikke et program som het LivePVR.

 

Dere kan kjøpe eller laste ned en demo av LivePVR for Series 60 3rd Edition 2.71 her.

Programmet koster pr. i dag 7.09 EUR og er kompatibel på følgende telefoner: 3250, E60, E61, E61i, E62, E70, N71, N73, N80, N91, N92, N93, N93i, N95, N95 8GB

 

Product description for LivePVR for Symbian Series 60 3rd Edition

LivePVR, is a true application that provides 3 extremely useful Personal Voice Recorder functionality; Meeting Notes PVR, Phone Call PVR and Voice Recorder PVR.

 

Features

  • Incoming & Outgoing Phone call recording
  • AMR and WAV format recording
  • Caller DOES NOT hear beep during recording
  • Auto Record call feature to automatically record all calls
  • File name contains callers number/name, Date & Time of recording
  • Meeting Recording file name contains date & time of meeting
  • Unlimited recording length (limited by the available storage on device)
  • 3 Different applications in one
  • Locate and play recorded files
  • Browse files based on Phone number, Meeting Date & Time
  • PC Application to Copy/Move files to PC (Requires PC Suite to be installed)

a257842.gif

 

Fungerer helt utmerket, og med litt størrelse på minnekortet kan man jo ta opp tusenhvis av samtaler uten å være bekymret over plassen på kortet...

Endret av R@ge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...