Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Hallo

 

Har sjøl en Nokia N95, men har to problemer med den..

 

Den første er at slidefunksjonen er litt løs, den vipper liksom litt når jeg taster.

Er det noen som har hatt det problemet og om det er lett å fikse det??

 

Og det andre problemet er at det piper så vidt i høyttalern der folk snakker til det. Litt frekvens støy på en måte.

Den er sånn hvis jeg slider opp tlf, og tar den inntil øret, men lyden går bort når jeg ikke brukter tlf..

Noen som har hatt det samme problemet og vet mulighens feilen?

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
omentrent 2-4 dager.. alt etter hvor mye bruk du har.

Min bruk holder batteriet til 3-4 dager, som innebærer en del ringing, wlan, bilder og sms..

 

2-4 dager med den bruken du beskriver der så holder min max ett døgn!! :thumbdown: jeg har ikke på noe som trekker strøm :no:

verken bluethoot eller wlan, utms til og med lagt inn manuell på opratør. er det så stor forskjell på disse batteriene?? :dontgetit: Men det er en konge tlf :thumbup::new_woot: håper Nokia har vett på å ordne dette problemet, for jeg vil jo kalle det et problem, med så kort brukstid før du må lade.

Lenke til kommentar

Bare min N95 som skurrer fælt i høyttaler, slår seg av (ofte, 8-10 ganger i døgnet) og har problemer med å lade? Må ofte ta UT batteriet, sette det inn igjen, slå på telefonen for å så sette inn laderen. Setter jeg den rett inn (uten å slå av telefonen) får jeg beskjed om at telefonen "lader ikke".

Lenke til kommentar
omentrent 2-4 dager.. alt etter hvor mye bruk du har.

Min bruk holder batteriet til 3-4 dager, som innebærer en del ringing, wlan, bilder og sms..

 

2-4 dager med den bruken du beskriver der så holder min max ett døgn!! :thumbdown: jeg har ikke på noe som trekker strøm :no:

verken bluethoot eller wlan, utms til og med lagt inn manuell på opratør. er det så stor forskjell på disse batteriene?? :dontgetit: Men det er en konge tlf :thumbup::new_woot: håper Nokia har vett på å ordne dette problemet, for jeg vil jo kalle det et problem, med så kort brukstid før du må lade.

 

Har du nettopp fått din telefon eller?

Jeg opplevde med min telefon at etter 5-10 ladinger så oppnåde batteriet maks kapasitet, gikk fra 1 dag til 3 dager med samme bruk..

Lenke til kommentar
omentrent 2-4 dager.. alt etter hvor mye bruk du har.

Min bruk holder batteriet til 3-4 dager, som innebærer en del ringing, wlan, bilder og sms..

 

2-4 dager med den bruken du beskriver der så holder min max ett døgn!! :thumbdown: jeg har ikke på noe som trekker strøm :no:

verken bluethoot eller wlan, utms til og med lagt inn manuell på opratør. er det så stor forskjell på disse batteriene?? :dontgetit: Men det er en konge tlf :thumbup::new_woot: håper Nokia har vett på å ordne dette problemet, for jeg vil jo kalle det et problem, med så kort brukstid før du må lade.

 

Har du nettopp fått din telefon eller?

Jeg opplevde med min telefon at etter 5-10 ladinger så oppnåde batteriet maks kapasitet, gikk fra 1 dag til 3 dager med samme bruk..

 

 

Jeg har hatt den i snart 3 uker så jeg håper at erfaringen din blir det samme for meg! :thumbup: skal også prøve en lader som ikke lader så fort. har litt erfaring med lading av baterier en får ofte ikke så god efekt ved å hurtiglade. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...