Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mobil henger skikkelig etter ny software og gjennopprettet sikkerhetskopi.

 

meny pogrammer ligger det mange spill ikoner fra spill som var installert. kan ikke åpne dem lenger, det skjer ikke noe når man trykker åpne, og trykker man fjern kommer det opp en mld kan ikke fjernes. spillene virket før jeg tok en oppdatering og lastet inn sikkerhetskopien.

 

finner heller ikke igjen filene noen steder bortsett fra på pogrambehandling. der er de pogrammene som virker en rød firkant på, og det står installert. på dem som jeg ikek kan gjøre noe med er det en blå firkant, og det står installert på dem også. trykker jeg åpne derfra får jeg opp spørsmål om tillgangspunkt netcom mms netcom mobil. kan heller ikke fjerne dem derfra. hva i allverden?

Endret av stewie28
Lenke til kommentar

Mulig noen har nevnt dette før, men finnes det en media player som funker litt bedre? La inn noen lydbøker før jeg skal på ferie, men media playeren klarer ikke å sortere ut i fra album (CD) så jeg må bytte spor manuelt (via filbehandleren) noe som man kan blir tullette av...

 

Edit: Skriveleif

Endret av trondage
Lenke til kommentar
Mulig noen har nevnt dette før, men finnes det en media player som funker litt bedre? La inn noen lydbøker før jeg skal på ferie, men media playeren klarer ikke å sortere ut i fra album (CD) så jeg må bytte spor manuelt (via filbehandleren) noe som man kan blir tullette av...

 

Edit: Skriveleif

8989679[/snapback]

Du må inn på egenskaper på hver fil. Endre tittel under detaljer.

Lenke til kommentar

Hei ale sammen.

HAr hatt litt problemer med å bruke N95'en som Gprs/Edge/3G modem for laptop'en min.

Etter mye om og men, og måtte bruke System restore og sette tilbake i tid før jeg installerte den gamle 6680'en. Da fikk jeg frem "dialup network" da jeg browset mobilen fra my computer.

Men det hele er litt ustabilt.

Da jeg prøver å oppdeere driveren til driverene som ligger på Nokia.no får jeg ikke kommunisert med modem'et i det hele tatt. Etter installasjon av disse står com porten til ?? i stedet for et tall..

Noen andre som får driverene til å fungere?

 

Miniguru

Lenke til kommentar
Har prøvd å satt det opp bare for å de om det fungerte og opplevde ikke noen problemer, brukte pc suite og koblet til med kabel. Rett på nett.

8993607[/snapback]

 

Ok, bruker Bluetooth jeg, glemte visst å informere om det.

Har fått tak i nye drivere til bluetooth enheten på maskinen, ser ut til at det har hjulpet litt.

Lenke til kommentar
Mulig noen har nevnt dette før, men finnes det en media player som funker litt bedre? La inn noen lydbøker før jeg skal på ferie, men media playeren klarer ikke å sortere ut i fra album (CD) så jeg må bytte spor manuelt (via filbehandleren) noe som man kan blir tullette av...

 

Edit: Skriveleif

8989679[/snapback]

 

Det går jo også ann å lage en spilleliste for hver lydbok da, det er vel endel enklere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...