Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hadde om sult, aids, osv. nedi afrika;

Læreren: Hver gang jeg klapper dør et barn i afrika. 1 2 3 4...

Meg: Så slutt å klapp da!!!

 

hehe, skjedde faktisk for ca en uke.

 

den har du tatt fra robin williams! :p

ikke robin williams :nei: Bono (vokalisten i U2) gjorde det på scenen en gang, så var det en med skotsk aksent som ropte ''than stop clapping ya evil bastard'' :p

Endret av zoloo
Lenke til kommentar

hadde naturfag om indre krefter i jorda, og en som heter jonas satt bakerst i klassen og sov. Så roper læreren ''Jonas !''

han bråvåkner og skriker ut: ''Faen'a mamma !!'' alle brøt ut i latter :w00t:

 

Så kom det et gullkorn fra den blonde i klassen for noen måneder siden når vi hadde naturfag og vi av en eller annen grunn kom in på temaet playstation 3 og hvor bra grafikk det er og at den godt kunne vert lettere (dette var før slimen kom ut). Da utbryter hun: '' Det er jo ikke rart at den veier så mye med all den goe grafikken i seg'' vi holdt på å le oss ihel etterpå :p

Lenke til kommentar

Læreren jeg hadde på u.skolen var en orntlig hissigpropp. Når han ble sint nok, sa han (skriver på dialekt) : Viss ikkje dokke jer dokke no, so kasta ej dokke førr helvette ut vindue, UTEN Å ÅPNE D FØRST! (Hvis dere ikke gir dere nå, kaster jeg dere for helvete ut vinduet, UTEN Å ÅPNE DET FØRST.)

 

Dette skjedde i 10klasse, vi hadde nettopp hatt N/M prøve om seksualitet, og en meget hissig lærer var sint over nivået på klassen. (Tror prøven hadde ett snitt på 2 elns). Hun hisser seg mer og mer opp, og den ellers så rolige, eller i alle fall kontrollerte, læreren skriker:

Det er da for pokker gæærnt når en elev etter å ha hatt seksualundervisning i en og en halv mnd klarer å prestere å forklare menstruasjon som:

Det er når jentene annenhver uke blør ut igjennom rævva! :!: :roll:

Vi lo så rått at læreren trakk på smilebåndet.

 

Samme læreren overhørte oss i 8klasse når vi snakket om "koffert". I betydningen pervo. Plutselig står hun bak oss, og begynner å legge ut om den nye kofferten hun hadde kjøpt seg. Vi så litt overbærende på hverandre, og fallt inn i hennes kategori. Etterhvert begynnte vi imidlertid å skjønne at hun også tenkte pervers, når denne setningen kom:

 

Jo, dere skjønner. Den nye kofferten min er hudfarvet. Den er skikkelig stor og hard hele tiden, og den smaker godt. Jeg bruker den opptil flere ganger om dagen, og mannen min er skikkeli stolt over det.

 

Fyfader som vi lo!! :!:

Endret av malnor
Lenke til kommentar
hadde om sult, aids, osv. nedi afrika;

Læreren: Hver gang jeg klapper dør et barn i afrika. 1 2 3 4...

Meg: Så slutt å klapp da!!!

 

hehe, skjedde faktisk for ca en uke.

 

den har du tatt fra robin williams! :p

ikke robin williams :nei: Bono (vokalisten i U2) gjorde det på scenen en gang, så var det en med skotsk aksent som ropte ''than stop clapping ya evil bastard'' :p

Nei, det er en vandrehistorie.

Lenke til kommentar

Etter et par netter hvor jeg satt litt lenger oppe enn vanlig, lå jeg på pulten og halvsov før læreren spurte om jeg var trøtt.

 

Jeg svarer: "Nja, jeg tror kroppsklokka mi fremdeles er i feriemodus"

 

Ei som sitter på samme rekke ser på meg med store øyne og skyter inn: "Næ-æh! Har du kroppsklokke!?"

 

:!:

Lenke til kommentar
Etter et par netter hvor jeg satt litt lenger oppe enn vanlig, lå jeg på pulten og halvsov før læreren spurte om jeg var trøtt.

 

Jeg svarer: "Nja, jeg tror kroppsklokka mi fremdeles er i feriemodus"

 

Ei som sitter på samme rekke ser på meg med store øyne og skyter inn: "Næ-æh! Har du kroppsklokke!?"

 

:!:

 

Slike kommentarer får meg til å håpe intenst at de ikke mener det :ermm:

Artig i alle fall :thumbup:

Lenke til kommentar

Fra VG1 elektro:

 

- Opprydding på slutten av dagen. En som koster gulvet, og læreren sier: "Sop ferdig no, din soper!!".

 

- I en engelsktime så reiser en i klassen seg opp og går mot døra. Læreren spør: "Hva er det du skal?". Eleven: "Can i go to the closet?"

Alle bryter ut i latter. :!:

 

- I en engelsktime så hadde vi fått oppgaver vi skulle gjøre, og læreren spør: "Are you start to be done?"

Bare for å si det slik så sugde læreren hardt i engelsk! :roll:

Lenke til kommentar

Fra en kollega av meg:

 

Ca. 10 år siden: i Holmlia skole:

 

Alle i klassen diskuterer en ting.

En av elevene prøver å tøffe seg mot læreren:

 

 

Lærer: ..bla...bla...bla

Elev: ..bla..bla..bla

Lærer: ..bla..bla..bla

Elev: Leker du tøff nå siden du er lærer????

Lærer: Kom deg ut, hatt på meg tøffere karer enn deg, kom deg ut.

Du skal få 2 telefonnummer av meg, 1 til rektor, 1 til sosialkontoret!!

 

 

HAHAHAHA :!: :!: ler meg ihjel hver gang jeg tenker på denne.

Lenke til kommentar
hadde om sult, aids, osv. nedi afrika;

Læreren: Hver gang jeg klapper dør et barn i afrika. 1 2 3 4...

Meg: Så slutt å klapp da!!!

 

hehe, skjedde faktisk for ca en uke.

 

den har du tatt fra robin williams! :p

ikke robin williams :nei: Bono (vokalisten i U2) gjorde det på scenen en gang, så var det en med skotsk aksent som ropte ''than stop clapping ya evil bastard'' :p

Nei, det er en vandrehistorie.

 

Feil.

 

 

Ikke Bono. :nei: Læreren til tori94 (en forumbruker) gjorde det i skoletimen en gang, så ropte tori94: "Så slutt å klapp, da".

Ikke tori94. :nei: Robin Williams gjorde det på scenen en gang, så var det en som ropte "Then stop clapping you evil bastard!".

 

Feil.

 

Det ligger video på Youtube av Bono på konsert hvor det skjer. Han har også fortalt det selv gjentatte ganger.

Lenke til kommentar

Nettopp i Informasjonsteknologi 2 klassen presterte jeg å si dette:

 

Det er veldig mye unødvendig jobb å rename slutten av navnene til alle de bildene. Finnes det ikke noe program som kan gjøre dette, eller klarer vi å lage noe med bash?

 

For de som ikke tok den:

 

bash er et script som kan kjøres av pc-en, og uttales bæsj. Dudum-dish!

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...