Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde naturfag en gang og hadde om lydbølger radiobølger og sånn, da læreren plutselig spørr en kompis av meg: **** hvor er det du ser bølger?

Og han svarer: på sjøen!

Er vel ikke den beste, har hatt mange gode komentarer og sånt.

 

Kom på en til, læreren hadde akkurat sagt at vi skulle slutte med komentarer.

Da hun skulle fortsette: ja han Immanuel Kant... -den var litt på kanten, avbryter noen.

Har aldri sett den læreren sint noengang før, men der... Der eksploderte det!

Lenke til kommentar

var i 10ende klasse tror jeg?

 

Samfunnsfag eller RLE/KRL.

 

Ihvertfall vi diskuterte hvordan jenter kan føle seg stirret på stranden, så plustlig skrek en venn av meg "Derfor skal jenter bruke Burka!" da ble det lættis i klassen. han har 5.2 i snitt da :p

 

10ende denne også, i Nautur Og Miljø hadde vi en skikkelig kul lærer, brydde seg ikke om hva du gjorde i timene, alle fikk 4-5 hvis du bare satt og snakket med han i timen :p.

engang hadde vi en sånn vitse thing med han, så sa han "Hva skjer hvis vi sprenger opp Pakistan?" alle sammen satt og så rart og forvirret på hverandre så sa en jente helt bak i klassen "Ingenting, alle sammen er jo her i Norge"

da fikk alle superlættis :p

Lenke til kommentar
fikk ny matte lærer i dag. vi går rundt og ser på skolens område. plutselig kommer det en kvinnelig lærer bort og gir han 20 kroner. han ser på hun forvirret og spør ka det er for. da svarer hun fort: takk for i natt XD

 

haha. fy fa**n så bra. må være flaut for læren da:P

 

Off-topic har jeg hørt en lignende. En tv-stasjon i USA skulle vise værmeldingen, og kvelden før hadde de meldt mye snø. Dessverre ble det ikke noe snø likevel, så akkurat da kameraene snudde seg mot værmannen spurte den kvinnelige nyhetsoppleseren høyt og tydelig: "Hvor ble det av de tyve centimeterene du lovte meg i går kveld?" Hun mente selvsagt at de hadde meldt tyve centimeter med snø, men værmeldingen måtte avlyses fordi halve crewet vred seg i latter og værmannen ble så flau at han gikk... :p

Lenke til kommentar

Mye morro her! :D

Kom på to halvgode selv:

 

Fra ungdomsskolen

Vikar: Hei, navn-på-fransklærer er syk så jeg er vikar idag.

Elev: Kan du fransk?

Vikar: Nei. Skal vi gå ut og spille enspretten?

 

Fra Vg1 (16-17år)

Dønn seriøs elev: Er vi ferdig snart? Jeg må gå nå for jeg må rekke vinmonopolet.

(Og så gikk han)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var 8 inches, ja. Jeg bare konverterte det til "norsk" så det er lettere å forstå. Men selve lengden var ikke poenget.

 

Kan flere slike, som for eksempel en kommentator på et rideløp: "He looks between his legs, and he likes what he sees!" :p (rytteren bøyde seg ned for å se hvor langt bak de andre var. Når man rir er det mye enklere enn å snu seg for å se.)

 

Nok om det, vil høre flere idiotiske ting. :)

Lenke til kommentar

Jeg satt i 10.klassen og jobba med noe KRL elns, så kommer klasseforstanderen for A-klassen (jeg gikk i C) og sa: "Ole, i klassen din e d to hjernecelle, å du har den eine" Så gikk han bare igjen :S

 

Han sa også til en svart kar i klassen til nevøen min som var på do og vaska hendene: "Du, d derre får du ikje bort"

 

Eller i VG2 MK Norsktime: Jeg sitter og skriver, så begynner jeg automatisk å beatboxe. Plutselig hører jeg: "Ole, ti stilt, please"

 

Så ser jeg opp, så står han og ler så han gråter, helt random. Står der i 5 minutter, var et 15 før timen var ferdig, så sier han: "Bære gå ut alle sammen"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...