Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Husker en gang i 10'ende klasse. Jeg klarer kunststykket å legge ut en lang brakete promp midt i klassen. Sånn med et høyt brak hvert sekund i en 10 sekunder :p

Folk bare "ÆÆÆÆÆSJ!". Ikke rart med tanke på at det var 16 jenter og bare 8 av oss gutta i den klassen x|

Det var i KRL timen, og damen som var lærer sa: "No var du TØFF som turte det der!"

Jeg = Rosa som en post-it lapp x|

 

En annen gang var på VGS, Salg og Service. Av en eller annen grunn handlet norsktimen om disse magiske tallene; 3 og 7 osv. Vi skulle finne på setninger der vi brukte et av disse tallene.

Jeg hørte noen snakke om IQ, og fant på setningen: "Hvor høy IQ har du?" "Treee."

Klassen exploderer i latter, mens jeg sitter der og var ganske perpleks over at klassen og lærerene lo så hardt :p

 

Nok et; you had to be there, øyeblikk ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nice one, Crenos :p

 

Har et gullkorn selv!

 

Var en gang i en samfunnfagstime i VG1 hvor lærern fortalte at noen land i Afrika har det tørt fordi det ikke regner så mye der.

 

..Da brøt ei av jentene ut med kommentaren "Deeerfor det er så tørt der!"

 

Synes det var vittig :p

Lenke til kommentar

Tentamen idag:

 

En i klassen, la oss kalle han Ole er vandt med ikke fullt så bra karakterer. Derfor prøvde han å bestikke læreren som satt vakt for oss på tentamen idag.

Ole: "Vil du ha lefse?"

Han bak meg: "Ole, Du får ikke bedre karakter i norsktentamen av å bestikke musikklæreren"

Ole: *mumle* "Faen.."

 

Etterpå bytter vakt, mattelæreren vår, to stk.

*Sitte med iphonen sin* "Vær stille, dette spillet er ganske vanskelig!"

30 min etter: "Vær stille, det er faktisk noen som vil jobbe her."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes jeg hadde en bra en, folk lo iallefall.

 

Vi hadde framføring av forfattere eller noe slikt. Alle startet framføringen med "Denne personen levde fra xxxx til xxxx".

 

Min person var fortsatt i live, så da ble det noe sånnt som "Denne personen levde fra xxxx, og er fortsatt i live/enda ikke død" :p

Endret av xibriz
Lenke til kommentar

Jeg sa i timen på skolen i dag:

"Denne tråden har tapt seg kraftig. De fleste forteller jo bare egne ting de har sagt som er "morsomme". Går de i 6. klasse?" spør jeg.

Alle i klassen gapskratter. Det er da jeg forstår at jeg var morsom og må skrive om det i denne tråden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

På ungdomsskolen så hadde vi fortsatt karakterer som LG (Lite Godt). Dette ble tradisjonelt kalt "liggas" av oss elevene. Da var det selvsagt en av de mer frempå og "kule" guttene i klassen som syntes det var morsomt å gå rundt å snakke om "liggas og ståas".

 

En av de mer naive guttene i klassen forsto ikke hva dette innnebar, og sa høyt til en kvinnelig lærer i klassen: "Kan ikke du gi X en ståas siden han går og maser om en hele tiden?"

 

Det var den eneste gangen jeg så den "kule" guttungen rødme av skam. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg sa i timen på skolen i dag:

"Denne tråden har tapt seg kraftig. De fleste forteller jo bare egne ting de har sagt som er "morsomme". Går de i 6. klasse?" spør jeg.

Alle i klassen gapskratter. Det er da jeg forstår at jeg var morsom og må skrive om det i denne tråden.

 

Beste på lenge!:thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg sa i timen på skolen i dag:

"Denne tråden har tapt seg kraftig. De fleste forteller jo bare egne ting de har sagt som er "morsomme". Går de i 6. klasse?" spør jeg.

Alle i klassen gapskratter. Det er da jeg forstår at jeg var morsom og må skrive om det i denne tråden.

 

Jeg lo. Budskapet ditt kommer tydelig frem.

Lenke til kommentar

I begynnelsen av 10. viste naturfags læreren våres en artikkel på overhead som het noe sånt som" Bør dihydrogenmonoksid forbys?" der det siste avsnitted var dekket over.

Jeg tenker gjennom hva dihydrogenmonoksid betyr idet læreren tar temaet i artikkelen opp, jeg braser ut i latter resten av timen. Timen fortsetter mens folk ser på meg som en ond jævel. Dette foregår en 15-20 minutter og jeg får stygge blikk mange ganger. Jeg fortsetter å le siden alle i klassen er enig i at stoffer burde forbys, klassen hadde et ganske høyt snitt.

 

Da læreren av slørte det hele fikk jo jeg en del dumme blikk. :p

Aldri ledd så godt så lenge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Første året på videregående.

 

Elev: Nils, ingen liker deg!

Lærer: Sånt sier vi ikke svein!

Elev: Ja men det er jo sant!

Lærer: Ja, men vi sier sier det alikevel ikke.

 

Ikke et øye var tørt for lattertårer den timen.

Endret av Zarillas
  • Liker 3
Lenke til kommentar

I begynnelsen av 10. viste naturfags læreren våres en artikkel på overhead som het noe sånt som" Bør dihydrogenmonoksid forbys?" der det siste avsnitted var dekket over.

Jeg tenker gjennom hva dihydrogenmonoksid betyr idet læreren tar temaet i artikkelen opp, jeg braser ut i latter resten av timen. Timen fortsetter mens folk ser på meg som en ond jævel. Dette foregår en 15-20 minutter og jeg får stygge blikk mange ganger. Jeg fortsetter å le siden alle i klassen er enig i at stoffer burde forbys, klassen hadde et ganske høyt snitt.

 

Da læreren av slørte det hele fikk jo jeg en del dumme blikk. :p

Aldri ledd så godt så lenge.

 

Denne må du forklare. Hva var så rasende morsomt med dihydrogenmonoksid?

Lenke til kommentar

I begynnelsen av 10. viste naturfags læreren våres en artikkel på overhead som het noe sånt som" Bør dihydrogenmonoksid forbys?" der det siste avsnitted var dekket over.

Jeg tenker gjennom hva dihydrogenmonoksid betyr idet læreren tar temaet i artikkelen opp, jeg braser ut i latter resten av timen. Timen fortsetter mens folk ser på meg som en ond jævel. Dette foregår en 15-20 minutter og jeg får stygge blikk mange ganger. Jeg fortsetter å le siden alle i klassen er enig i at stoffer burde forbys, klassen hadde et ganske høyt snitt.

 

Da læreren av slørte det hele fikk jo jeg en del dumme blikk. :p

Aldri ledd så godt så lenge.

 

Denne må du forklare. Hva var så rasende morsomt med dihydrogenmonoksid?

 

Dihydrogenmonoksid (DHMO) er et obskurt navn på vann brukt i en vanlig bløff som illustrerer hvordan uvitenhet om naturvitenskap og ensidig analyse kan føre til malplassert frykt blant miljøvernaktivister og andre.

 

-Wikipedia: Dihydrogenmonoksid

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker en time i 10. klasse, med en jente som ikke var den skarpeste kniven i skuffen.

Vi skulle ha tentamen i norsk og skrive stil, hun klarer da å spørre læreren: "Er det lov å bruke fantasien", klassen lo godt da, skal jeg si :D

 

En annen gang, i første klasse på VGS, spør en jente i samfunnsfagstimen helt ut av det blå: "Unnskyld, hva er SFO?", var ganske absurd :p

 

Var jo også en naturfagstime her for en stund siden da en elev skulle forklare forskjellen på et individ og en art, hun sa noe sånt som: "En art er en gruppe individer med felles genetiske egenskaper, og et individ er en orgasme i en art", hun mente vel å si organisme, men det førte til en god latter!:D

 

Komme tilbake med flere, hvis jeg kommer på noe!^^

Lenke til kommentar

I begynnelsen av 10. viste naturfags læreren våres en artikkel på overhead som het noe sånt som" Bør dihydrogenmonoksid forbys?" der det siste avsnitted var dekket over.

Jeg tenker gjennom hva dihydrogenmonoksid betyr idet læreren tar temaet i artikkelen opp, jeg braser ut i latter resten av timen. Timen fortsetter mens folk ser på meg som en ond jævel. Dette foregår en 15-20 minutter og jeg får stygge blikk mange ganger. Jeg fortsetter å le siden alle i klassen er enig i at stoffer burde forbys, klassen hadde et ganske høyt snitt.

 

Da læreren av slørte det hele fikk jo jeg en del dumme blikk. :p

Aldri ledd så godt så lenge.

 

Denne må du forklare. Hva var så rasende morsomt med dihydrogenmonoksid?

 

Dihydrogenmonoksid (DHMO) er et obskurt navn på vann brukt i en vanlig bløff som illustrerer hvordan uvitenhet om naturvitenskap og ensidig analyse kan føre til malplassert frykt blant miljøvernaktivister og andre.

 

-Wikipedia: Dihydrogenmonoksid

 

Ah selvsagt. Sånn går det når man bare leser fort gjennom... Tenkte at han synes selve ordet var morsomt/grovt. Greit å få med seg sammenhengen neste gang tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...