Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir siste sesong av Strike Back, tror det blir en amputert halvsesong også :\

 

Cinemax har ingen grunn til å gjøre det med sitt begrenset innhold, eller skal de gjøre det. Det er helt annet dyr enn f. eks AMC.

 

AMC gjorde det nesten av ren årsak til å prøv å svope inne ekstra priser for spesielt Mad Men og Breaking Bad. The Walking Dead ble utvidet per sesong og oppdelt i 2 fordi det er en lengre produksjon grunnet naturligvis 18 episoder per sesong. Dette er mye mer seervennlig for et stort publikum enn å sende f .eks 8-10 episoder i året.

 

Strike Back, Banshee og The Knick på Cinemax har såpass korte sesonger at det ikke gir mening å dele opp. Eller er noen av seriene noen serier som vil svope inn viktige nok priser eller så store seertall at det blir vitsen. Bare fordi en kanal gjør det, betyr ikke at alle andre gjør det. Forskjell på preminum kabel-tv som HBO (Cinemax), basic kabel-tv som AMC og network television som NBC, The CW o.s.v.

 

Banshee sender sesongen ferdig i mars. Så starter Strike Back rundt juni-juli, så The Knick i høst.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Den er bra lagd, men liker den ikke for det så mye. Bare sett de to første. Er litt typisk norsk drama, og du har Frank Kjosås i den typiske misscastingen han pleier å ha seg rundt seg. Det er mye bedre ting å bruke tiden på akkurat nå, men ingenting av det er norsk. Så der er Kampen om Tungtvannet litt alene.

Lenke til kommentar

At Frank Kjosås får normale roller på TV/film er helt uforståelig for meg. Sorry, men han ser ut som ei prepubertal jente.

 

Kan godt være han er en flink skuespiller. Men han castes jo i helt feil roller. Som i f.eks Øyevitne, hvor han spiller en biker. Haha, lo hver gang han kom på scenen. Skulle liksom være så hardbarka og tøff, og det feilet totalt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Off, ja. Synes nesten synd på han.

Men hvorfor ser ikke de som er ansvarlig for casting dette? Er det virkelig så lite skuespillere i Norge?

 

Dessverre. Spesielt nå som en del har begynt å prøve lykken i utlandet (Hennie m.fl)

 

Hvor er forøvrig Kristoffer Joner? Var jo med i alt norsk som kom midt på 2000-tallet. Lenge siden jeg har satt ham nå

Lenke til kommentar

Kristoffer Joner skal du ikke snakke så stygt om. :p

Han virker bare som ble veldig selektiv i valg av roller etter 2011-ish. Gjorde en liten rolle Død Snø 2 nesten bare som en tjeneste.

 

Han er med i neste film fra Alejandro González Iñárritu (Birdman) hvor han spiller mot Leonardo DiCaprio og Tom Hardy .Spiller også en sentral rolle i The Swimmer med Michiel Huisman fra Game of Thrones og Treme. Og dukket opp i 2 episoder av Dag i 2013.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

At Frank Kjosås får normale roller på TV/film er helt uforståelig for meg. Sorry, men han ser ut som ei prepubertal jente.

 

Kan godt være han er en flink skuespiller. Men han castes jo i helt feil roller. Som i f.eks Øyevitne, hvor han spiller en biker. Haha, lo hver gang han kom på scenen. Skulle liksom være så hardbarka og tøff, og det feilet totalt.

 

Nett. Hver gang jeg ser Frank Kjosås på et bilde ser jeg ei jente som er 60 % ferdig med hormonbehandlingen sin for å skifte kjønn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WVSGN

Jeg ville ikke ventet på det nesten. Så lang tid tar det. Med tanke på at sesong 3 kom ganske nylig, så kommer nok i Suits sesong 4 før tidligst i slutten av 2015, hvis de ikke kaster inn mer penger på bordet (som de sjelden gjør med pågående serier).

Hadde håpet på tidligere en det, serien er jo fantastisk bra.

Lenke til kommentar

 

Jeg ville ikke ventet på det nesten. Så lang tid tar det. Med tanke på at sesong 3 kom ganske nylig, så kommer nok i Suits sesong 4 før tidligst i slutten av 2015, hvis de ikke kaster inn mer penger på bordet (som de sjelden gjør med pågående serier).

Hadde håpet på tidligere en det, serien er jo fantastisk bra.

 

 

Sesong 1 og 2 var veldig bra. Tapte seg en del i sesong 3, sesong 4 bar sterkt preg av å være en mellomsesong. Gjennomsnittelig til elendig før det tok seg opp igjen de par siste episodene. Tydelig at det går mot en avslutning nå. Sesongen som begynner i disse dager (s4 del 2?) er vel den siste?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WVSGN

 

 

Jeg ville ikke ventet på det nesten. Så lang tid tar det. Med tanke på at sesong 3 kom ganske nylig, så kommer nok i Suits sesong 4 før tidligst i slutten av 2015, hvis de ikke kaster inn mer penger på bordet (som de sjelden gjør med pågående serier).

Hadde håpet på tidligere en det, serien er jo fantastisk bra.

 

 

Sesong 1 og 2 var veldig bra. Tapte seg en del i sesong 3, sesong 4 bar sterkt preg av å være en mellomsesong. Gjennomsnittelig til elendig før det tok seg opp igjen de par siste episodene. Tydelig at det går mot en avslutning nå. Sesongen som begynner i disse dager (s4 del 2?) er vel den siste?

 

Selvfølgelig var sesong 1 best, men er vel 5 sesonger totalt tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...