Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting galt i å like noe som ikke er et prisvinnende karakterdrama ... ;) lik det du liker, kvalitet er ekstremt subjektivt, og TV er først og fremst underholdning.

 

F.eks digger jeg cake boss, og har ingen problemer med å innrømme det. De lager kule kaker!

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Kanskje. Synes likevel folk burde være modige nok til å si at de liker noe, uten å helgardere seg ved å si at den likevel ikke er så bra, for å opprettholde en eller annen internettcred som ikke betyr noe som helst. De fleste gjør det, inkludert meg selv til tider, men jeg liker det ikke. Det er litt feigt. Jeg er med andre ord litt imot hele konseptet "guilty pleasure".

Endret av Jakoozie
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den har litt av den Spartacus-sjarmen, men med en langt bedre setting (smakssak) og utrolig mye bedre historie - jeg mener, hvem faen bryr seg om hvem som dreper hverandre når alle er drittsekker? Men å rane en spansk galleon, DET er saker, det ;) (muuuuuligens også smakssak)

 

Helt enig. Spartacus likte jeg jo også svært godt, en slags guilty pleasure sak det der :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Kanskje ikke en serie akkurat, men et klipprogram. World's Funniest Fails... med "kjendisgjester" jeg aldri har hørt om og Terry Crews som er fullstendig over the top og virker som om han går på noe. Jeg liker Tosh.0 og Ridiculousness er greit nok. Klippene er ok, men både Crews og gjestene er fullstendig bananas, virker som om de bevisst prøver å etterligne Ridiculousness, men å se Terry Crews kaste seg rundt på gulvet og være suuuuuperentusiastisk og leke Rob Dyrdek er bare weird.. samme greia med gjestene også, skal være supermorsomme og peke ut morsomme ting i bakgrunnen ved å tegne på skjermen... hvis noen kjeder seg og har lyst til å se noe skikkelig awkward og knapt morsomt annet enn ironisk så er dette showet for dere :p Verste er at folk faktisk ser på, så det blir antagelig fornyet...

Lenke til kommentar

Veldig bra start på Unbreakable Kimmy Schmidt som har premiere neste måned på Netflix. Passer veldig for fans av 30 Rock eller Brooklyn Nine-Nine. Var litt urolig for serien fordi traileren var ikke såå lovende, litt mer masende og femi enn hva serien ender opp med å være. Kanskje traileren var ment for NBC som originalt produserte serien.

 

https://www.youtube.com/watch?v=mNKEKlXY3Z4

 

Starter ganske bra og snubler ikke med å gå for mye på humoren som Tina Fey gjorde også i 30 Rock. Jane Krakowski er solid, Ellie Kemper er god i hovedrollen og Carol Kane (fra Taxi) er overraskende morsom. Elsker hvordan serien starter med å parodiere youtube-folk.

 

Denne serien vil gjøre det bra på Netflix med sesong 2 allerede fått klarsignal. , Bra NBC solgte serien til Netflix, for humoren passer ikke et så bredt publikum de må ha, i likhet med 30 Rock, Community, Parks And Rec og Arrested Development i grunn.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...