Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moderatormelding

Det er unødvendig å komme med spådommer basert på hva man har lest i all åpenhet. Dette kan og vil oppfattes som en spoiler. Viser til reglene om tråden, som sier at spoilere skal skjules i spoiler-tag:

Reglene her er enkle:

● Forhold dere til trådens emne.
● Vennligst hold tråden fri for spam og useriøse innlegg.
● Spoilere skal skjules i spoiler-tag.

 

Fjernet et innlegg, samt to svar på dette. Kommentering av moderering tas på PM.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Firefly S2 har blitt dementert så mange ganger at til og med de mest optimistiske fanbois har gitt opp å håpe. Heldigvis, for det er gått så lang tid at det ikke kunne blitt bra.

 

Samme med de som tror på sesong 3 av Twin Peaks. Begynner å grense til patetisk hvor mye skuespillerne, produsentene, fansen og sånt av Twin Peaks og Firefly kan tease et veldig stort kanskje - kommer aldri til å skje nå.

Lenke til kommentar

Nja, klart og klart. Historien forsetter jo i tegneseriene. Og det har kommet nesten hvert år nå opp at det kan skje noe. Spesielt når det var en spesial/dokumentar om serien på Syfy for noen få år sida gikk jo alle bananas over at det kom noe stort.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Slet meg gjennom tredje episode av the strain, men det blir ikke flere for min del. Blir syk i hodet av å se sånt møl. Klisjé etter klisjé, latterlig dårlig dialog, elendige skuespillere, tragisk dårlige effekter og et plott som ikke fører noe sted. "Folkene" stakk av for to episoder siden, og vi har ennå ikke hørt et ord om hvor de dro. Hvordan kan de klare å gjemme seg midt i New York så lenge?

 

Kjerringa til hovedpersonen sliter mye med samvittigheten og elsker fortsatt hovedpersonen, og det er svært tydelig hun vil ha ham tilbake hvis han kan trappe ned jobben litt. Det er jo greit nok, men at hun har en ny type er det ingen som nevner engang. Hva synes han om denne situasjonen? Når spørsmålet om foreldrerett dukker opp, hvorfor blir ikke han nevnt engang? Greit nok er de ikke gift og sånt, men han må da også tas med i avgjørelsen om hvordan ungen får et best mulig liv?

 

Gamlingen kom seg inn på en crime scene fordi han er gammel og forvirret, og bærer at på til et skjult våpen? Bare gå, du. WTF?

 

Så nei, blir ikke mer på meg. Dette var ræva saker. Kanskje ikke så rart når det bare er del toro som står bak.

Lenke til kommentar

Noen som følger med på The Leftovers? Har det tatt seg opp etter første episoden?


Når det gjelder Falling Skies så skjærer jeg grimaser (jaja, av veldig mange grunner), men særlig når Ben som skal være en av flere sønner ifra Boston eller whatever, uttaler ting med sin kanadiske "OUUUUUU" lyd :)

Endret av Sectoid
Lenke til kommentar

Manhattan er en overraskelse etter de to første episodene å dømme. Tror kanskje serien vil ende opp bedre enn Halt and Catch Fire hvis man er ute etter/åpen for et periodedrama. Litt bedre produsenter bak serien. Nesten utrolig at serien kommer fra WGN America som sto bak den stinkende møkka Salem var.

 

Første stedet jeg har likt Olivia Williams etter Terriers, og Richard Schiff har en bra gjesterolle i episode 2 som kommer neste uke. Sam Shaw (Masters of Sex) står for manuset som er bra nok, og regien til Thomas Schlamme (The West Wing) er god.

Serien har gjort seg selv en tjeneste med å gjøre det klart for seerne at dette ikke er ment å være historisk korrekt.

 

https://www.youtube.com/watch?v=kCtC1WMRdXU

Lenke til kommentar

Slet meg gjennom tredje episode av the strain, men det blir ikke flere for min del. Blir syk i hodet av å se sånt møl.

 

 

Jeg så den nettopp, og min erfaring var ganske annerledes. Ja, det var mange klisjeér og troper, men det er lite original skriving om dagen. Alt som kan gjøres har nesten vært gjort. Og noen klisjeér er levedyktige. Personlig synes jeg dette var en brukbar episode og er glad for at det endelig ser ut til at det skjer noe.

Endret av Sectoid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...