Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Samme gjorde jeg.. Skjer jo ingenting! Mener å huske av jeg fikk noe svar om at "vi har fått flere henvendelser, skal ta det videre" ..

 

Men, som sagt! Ikke kan jeg skjønne at dette skal være et problem.. Uten at jeg kan noe mer om saken, så burde det vel nesten være så enkelt som å "huke av" for at engelske tekster skal følge med streamen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Daddy: Is it true you've been stripped of your rank?

Colonel Angus: Yes! It is. There'll be no more "Colonel Angus", ladies. Call me by my given name.

Miss Anabelle: Oh, Anal..

Melinda: I so love the sound of "Colonel Angus".. but I guess I could give Anal Angus a try.

 

lol , er det mulig :D

 

Kjendis-Jeopardy (ufine Connery) og Joe Pesci Show er festlig oxo , ho ho.

 

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Likte starten på sesong 2 av House of Cards. Litt treg start, men gjør noe for å sette serien i gang framover.

Fremdeles har serien litt problem med et ganske bleikt karaktergalleri utenfor Spacey og Corey Stoll sine karakterer pluss Gerald McRaney (som du må gjøre en karakter til ganske elendig for at det skal være ræv). Nesten litt uvandt at jeg nesten liker Molly Parker i serien, men så langt en bleik karakter i grunn også.

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Har flyttet over nærmest alt som har med Sherlock (BBC) å gjøre så nå kan alt som omhandler Sherlock diskuteres i denne tråden uten spoilertags. Har gått tilbake til midten av januar for å flytte innlegg, men finner du flere innlegg som skal/kan flyttes kan du sende meg en PM eller noen andre veiledere/moderatorer. Det er ingenting som hindrer brukere fra å lage en tråd for en såpass diskutert serie. Er det ellers andre spørsmål kan det også tas på PM.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

2000-tallets beste serie fra Norge skal kåres: http://p3.no/filmpolitiet/2014/02/kva-er-2000-talets-beste-norske-tv-serie/

 

Hva er deres favoritter?

 

Jeg synes Koselig med peis er minimum 14 nivåer over ALT annet her. Dag seiler inn på en soleklar 2. plass, mens Buzz Aldrin får 3. plassen hos meg. Jeg ser det egentlig som en skandale og utrolig respektløst om ikke Koselig med peis vinner. Denne serien har fått altfor lite oppmerksomhet.

 

Av det andre jeg har sett er det meste utrolig dårlig, men husker jeg likte Deadline Torp og Ran ganske godt (da var jeg 13-14 år gammel dog). Listen er også sykt useriøs, ref: Holms og Hos Martin. Altfor mange kandidater her.

Endret av jonastra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...