Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Har alltid vært fan av The Mentalist, men selv om jeg objektivt sett vet at serien egentlig har tapt seg litt siden starten med tanke på plot og fremgang, osv, så har jeg vært en trofast følger av serien, og det har vært en sånn liten minifavoritt (uten at den er i nærheten av de ordentlige kjempene av favoritter).. Uansett, ville bare si at den siste sesongen som går nå har tatt seg opp veldig mtp fart og spenning, og om noen som har falt av lasset ønsker å se siste sesongen for å få en "closure", så er det bare å se! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med The Mentalist er egentlig materiale måten det er sikta på den typiske CBS-seeren og progresjonen. Bruno Heller er egentlig en god produsent, og både Robin Tuney og Simon Baker, spesielt Baker er gode skuespillere. Men de drar plottet rundt Red John noe altfor langt, selv for å være procedural. Patrick Jane kan være interessant uten å ha Red John sittende i en mørk busk. Det har de eller begynner å innse nå, og driver med det. Så det er positivt.

 

Kommer sikkert til å catche opp igjen etter der jeg slutta (sesong 4 om jeg husker riktig), men jeg har ingen grunn til å stresse med det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

-Always believe , Ultimate Warrior doku (WWEs versjon var bare en-sidig men i denne har de klipt inn UW slik at man får hans synspunkt oxo om den tida)

 

-Road Warriors , Hawk & Animal doku (muligens verdens kuleste tag team i wrestling ?)

 

-Ric Flair doku (sitter og ser på den nå , ganske bra som de 2 andre)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...