Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Darn, følger med for lite på det britiske sendeskjemaet. Men hørte om Inside Men på grunn av Warren Brown og Steven Mackintosh som begge er ifra Luther.

 

Warren Brown skulle også dukke opp i en serie sammen med Stephen Graham som er best kjent her som Al Capone i Boardwalk Empire. Den kommer vel noe senere i år.

Lenke til kommentar

Terry Kinney var en av favorittene i Oz ja. Egentlig likte jeg de fleste der og. Han spilte med Harold Perrineau som spilte Hill på Oz (og så senere Micahel på Lost) på The Unusuals.

 

The Unusuals var en grei kort serie. Første stedet jeg ble kjent med Jeremy Renner før The Hurt Locker som i dag er en stor stjerne nærmest med roller i Mission Impossible 4, The Avengers o.s.v.

 

 

Denne tråden trenger dobbel dose Nicholas Cage.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ces8S9UV91I

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Ricky Gervais på bloggen sin.

 

Talking of which, we started planning the route for An Idiot Abroad 3: The Short Way Round, this week.

 

It's only a two-part special but we've decided to make it a bit more global as opposed to "around Kent for a few days".

 

Karl is starting to regret it all ready.

 

 

Gjetter på at det neppe blir noe mer An Idiot Abroad etter det. For da er det "Derek" som står for tur. Ricky kjører vanligvis to sesonger og en Christmas-special. Feks Office og Extras.

Lenke til kommentar

Jeg har så vidt begynt på Six Feet Under selv (tre episoder), og merker at vi klikker allerede. Det er vel en serie man må se, akkurat som man ikke kommer unna visse klassikere i litteraturen. Regner med at jeg sluker én eller to sesonger når jeg blir ferdig med sesong 6, del 2 av The Sopranos. Jeg synes egentlig sesong 5 og 6, del 1 har vært tyngre å komme igjennom enn de fire første. (Jeg klarer sjeldent å se mer enn to episoder på rad.)

 

HBO er min beste venn.

Lenke til kommentar

Lurer på om True Blood klarer å redeeme seg litt i den kommende sesongen. Ihvertfall gjør de det bra med castingene. Selv om jeg tror serien vil forsette å være noe elendig. Christopher Meloni (Oz), Christopher Heyerdahl (Hell on Wheels) og nå Peter Mensa (Spartacus/300) er castet til den nye sesongen nå av "kjente".

 

 

Zachary Levi (Chuck) til å ha hovedrollen i ny komedie-pilot ifra Fox. Peter Tolan (The Job/Rescue Me) blant produsentene.

The in-demand Chuck headliner has landed the male lead in Fox’s half-hour single camera comedy pilot Let It Go.

The ensemble comedy revolves around a married couple as they try to navigate, negotiate and sometimes manipulate society’s unspoken rules.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...