Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og en knakende god karakter, men ikke en type jeg kan identifisere meg med. De fleste serier er avhengig av det, og jeg antar det var det Heilage ikke hadde funnet enda. (Identifisere med og dermed like. Håper ingen kan trekke store likheter med seg selv og Chang. That would be bad).

 

Forøvrig, har du sesong 1 på dvd? Inntil jeg så alt ekstramaterialet var jeg enig med deg, men nå må jeg sette en finger på Troy.

Lenke til kommentar

Community er min favoritt komiserie, men så har jeg ikke fått sett Louie og Parks and Recreation. Kjøpte forresten DVDen til sesong 1 for en stund siden pga. alt ekstramaterialet, men jeg har ikke fått kommet meg igjennom det enda. Jeg får ta en titt til helgen. Anbefaler deg å se et par episoder til Heilage, men hvis det ikke klaffer halvveis ut i sesongen, så tror jeg ikke det er noe for deg.

Lenke til kommentar

Community er en av mine favoritter. Parks og Louie er også det, og har levert bedre i den siste sesongen som gikk (eller går nå i Parks sitt tilfelle).

 

Kan også varmt anbefale Party Down etter å ha sett igjennom begge sesongene. Synd det ikke var mer. Absolutt en serie jeg hadde fulgt med videre på. Pluss Lizzy Caplan er elsk. Det er også Ken Marino, men på en litt annen måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så den nye serien 'The River', herregud for noe møkk. Verste vrøvl jeg noen gang har sett. Plottet, skuespillet og alt bare suger. Hjernedødt til de grader, :S

 

Orker ikke skrive hvorfor en gang, dere kan se selv. Jeg ble så overrasket over hvor utrolig dårlig det var. Mye verre enn Terra Nova var i starten, alt det som var dårlig med Terra ble tredoblet her, + mye annet. At Steven Spielberg har executive producer på den her... Kan ikke tro det.

Endret av b3ta
Lenke til kommentar

Første episode var ganske rævva ja.. Selv lost var bedre enn dette :p

 

Lost hadde det høyeste budsjettet til en pilot, og samtidig en av de beste pilotene lagd.

 

EDIT: The River floppa visstnok i natt også. Tallene blir lagt ut senere i dag, men det sies at den har floppa i ratingen.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

AMA på reddit med Louis CK. Dette var spesielt interessant:

 

 

[–]mrsbaltar 1488 points 1 month ago

 

How on earth were you able to gain the incredible amount of authorial control that you have over Louie? Have you had to battle with FX over any particular jokes/concepts/creative choices?

 

 

[–]iamlouisckLouis CK 2010 points 1 month ago

 

I dont know if it's okay that I'm starting before 1230 but here goes. I got it by demanding it and refusing to do the show any other way at all and by having the leverage that I was completely willing to walk away without doing the show and by agreeing to an extremely low budget so that they could offset the risk of giving me this freedom becuase they are risking less money.

 

I have had conversations with them about very few moments in the show but zero battles.

 

 

[–]Rollingsound514 1173 points 1 month ago

 

Do you really edit the whole thing yourself? I heard Joe Rogan talk about your process on his podcast and wasn't sure his description was accurate. He basically stated you just sit there on a macbook and do the whole show start to finish? If this is the case, good job!

 

 

[–]iamlouisckLouis CK 2149 points 1 month ago

 

yeah I do the whole thign. On season 1 I had an editor and we shared it about half. But season two i edited without any help. It was fucking hard. and yes, i sit at the macbook and just put it together from start frame to finish.

 

 

[–]woomobile 2043 points 1 month ago

 

That's insane. You're a talented motherfucker.

 

 

[–]iamlouisckLouis CK[S] 2924 points 1 month ago

 

shut up.

 

Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar

Du hater så og si alt Heilage. Så deg har jeg gitt opp. :p

 

Aldri interessert meg stort over gallop eller hester. Jeg ser på serien som et karakterdrama, ikke som noe annet. At serien er imponerende på det visuelle i tillegg til en så bra god cast er blant det som virkelig får meg til å like den.

 

Casten i Luck er veldig bra, men det har ikke fenget særlig. Kanskje jeg prøver igjen senere, når jeg faktisk er i humør til karakterdrama.

 

Also, jeg hater bare nesten alt i helve verden. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...