Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke ofte jeg egentlig finner politikk-relaterte tv-serier noe særlig men Boss falt meget i smak. Kelsey Grammer spiller glimrende og fortjener Golden Globe-nominasjonen for "Best Actor – Television Series Drama".

I Fraiser var han bare en morro-klump med autoritet, mens Boss hamrer han autoriteten fra første sekund og du er ALDRI i tvil om hvem som er sjefen (...or do we?)...

Lenke til kommentar

Ikke ofte jeg egentlig finner politikk-relaterte tv-serier noe særlig men Boss falt meget i smak. Kelsey Grammer spiller glimrende og fortjener Golden Globe-nominasjonen for "Best Actor – Television Series Drama".

I Fraiser var han bare en morro-klump med autoritet, mens Boss hamrer han autoriteten fra første sekund og du er ALDRI i tvil om hvem som er sjefen (...or do we?)...

 

 

Jeg er ganske enig,faktisk imponert over hvordan han spiller.

Liker særlig hvor kynisk han får rollefiguren til å "være".

 

Anbefales.

 

Den siste Walking Dead episoden var forøvrig også ganske bra,håper serien ikke får for mange dødpunkter fremover.

Lenke til kommentar

Og Bryan Cranston som en eldre mann om noen uker. Pluss at han dukker opp i en stemmerolle i Archer også.

 

Men over til Awake igjen. Synd at serien blir kansellert med en gang sikkert, iallefall overlever den ikke over en sesong. Håper siste av de 13 episodene avslutter med åpen eller lukket slutt. Ser ikke serien leve i dagens tid..

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...