Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, de kan det. Men ingen gjør det, realiteten er det. Serien er ferdig i mai. Hugh Laurie ville ikke være med mer, som har uttalt en rekke ganger siden starten av 2011.

 

Prislappen for House er også altfor høy, og det er derfor Fox tar å avslutter serien. Ingen andre har noe mulighet for en serie med så høy prislapp annet enn kanskje CBS.

Lenke til kommentar

James Purefoy (Rome) casta mot Kevin Bacon i TV-piloten ifra Kevin Williamson (Scream, The Vampire Diaries).

 

purefoy__120208225929-275x332.jpg

 

The untitled project, from Warner Bros TV and Williamson’s studio-based Outerbanks Entertainment, is described as an edge-of-the-seat thriller about Joe Carroll (Purefoy) a diabolical serial killer who uses technology to create a cult of serial killers, and a retired FBI profiler (Bacon) who finds himself in the middle of it.

 

__________

 

Gammelt, Michael Sheen og Lizzy Caplan (Party Down) til Masters of Sex-piloten ifra Showtime. Mye nuditet ifra Caplan hvis prosjektet blir tatt opp til serie.

 

________

 

Jon Favreau (Iron Man) skal regissere piloten til Revelution. Ny pilot ifra JJ Abrams (Lost/Fringe/Person of Intrest/Alcatraz) og Eric Kripke (Supernatural).

 

The project, written by Supernatural creator Kripke, is being described as a high-octane action drama following a group of characters struggling to survive and reunite with loved ones in a world where all forms of energy have mysteriously ceased to exist
Lenke til kommentar

Gammelt, Michael Sheen og Lizzy Caplan (Party Down) til Masters of Sex-piloten ifra Showtime. Mye nuditet ifra Caplan hvis prosjektet blir tatt opp til serie.

 

Jeg vet ikke så mye mer om serien enn det du skriver her, men så langt er jeg gira!

 

Har endelig fullført The Hour. Synes kanskje det skuffa litt. Det klarte bare tidvis å pirre nyskjerrigheten, og jeg klarte ikke helt å bry meg om hva som skjedde.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke så mye mer om serien enn det du skriver her, men så langt er jeg gira!

 

Skulle ha lagt til mer. Men måtte løpe til bussen.

 

Mer info. Var egentlig meningen at Paul Bettany skulle ha hovedrollen som Michael Sheen endte opp med.

 

Lizzy Caplan tilføyer seg i rekken av herlige castinger Showtime gjør, spesielt på kvinnesida; Emmy Rossum (Shameless US) og Kristen Bell (House of Lies) ifra tidligere.

Lenke til kommentar

Mye på planen stemmer her også. Foruten stargate som jeg har holdt på med siden november og alle seriene som sendes som jeg føler med på for tiden, så har jeg i dag kjøpt tre sesonger av The Shield, Begge sesongene av Studio 60, sesong 6 del en av Sopranos (fordi det er sopranos), sesong en av Mad Men ooog to filmer for bare 350 kr på opphørssalg på en norli butikk :new_woot:

 

Digget at James Purefoy fikk rollen som seriemorderen. Likte han utrolig godt i Rome.

Masters of Sex og Revelution høres også ut som noe som kan bli kult. Får bare håpe Revolution ikke suger sånn som Terra Nova som er en av de største skuffelsene jeg har sett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...