Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Har faktisk ikkje sett Louie enda, men så kom eg få ein ting til.

 

Eg har av ein eller annen grunn(ikkje spør koffor) ikkje gitt SOA ein sjanse enda. Er det noe eg burde se før Louie eller står dei likt? Får uansett sjekke trailerene.

 

 

Har ikke sett seriene selv, men de roses opp i skyene av stort sett alle. Er nok et must, valget blir vel som å velge hvilke av to fristende sjokolader du skal spise først. Luksusproblem :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har faktisk ikkje sett Louie enda, men så kom eg få ein ting til.

 

Eg har av ein eller annen grunn(ikkje spør koffor) ikkje gitt SOA ein sjanse enda. Er det noe eg burde se før Louie eller står dei likt? Får uansett sjekke trailerene.

 

Louie viss du vil se en komiserie, og Sons of Anarchy viss du vil ha spenning/drama. Mitt tips er å se begge :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har faktisk ikkje sett Louie enda, men så kom eg få ein ting til.

 

Eg har av ein eller annen grunn(ikkje spør koffor) ikkje gitt SOA ein sjanse enda. Er det noe eg burde se før Louie eller står dei likt? Får uansett sjekke trailerene.

 

Louie viss du vil se en komiserie, og Sons of Anarchy viss du vil ha spenning/drama. Mitt tips er å se begge :)

 

ja, planen er å se begge. Trur det blir SOA først, berre fordi det er det humøret mitt sier :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en av svært, svært få gode dramserier som har fått flere enn to sesonger. Bare det gjør den unik.

 

Forøvrig igang med 'State of Play'. Etter fire av seks episoder frykter jeg at jeg er igang med en av årets høydepunkter mtp tv-serier. Jeg hadde naturligvis store forventninger, så desto mer imponerende at den leverer.

Endret av Thommesen
Lenke til kommentar

Friday Night Lights er den beste dramaserien på nettverks-TV de siste 4-5 årene. Likte hvordan serien ble reddet, og fikk den fine seriefinalen den fikk som jeg hører. Har siste sesongen igjen som jeg fikk på DVD før jul.

 

 

 

kom nettopp borti http://www.toappomattox.com/Home.html

 

Litt av ein cast...

 

OMFG.... ble helt lamslått av rollelista O_o

 

Lolwut. Dette må jeg se. Råeste casten ever.

 

Nå er ikke rollelista til mini-serien helt i havn, og det er ikke sikkert at alle som står der blir med.

some of the cast we have assembled so far (subject to making their deals)

Lenke til kommentar

Synes sesong 1 og 2 av FNL var helt konge. Starte på sesong 3, men var ikke noe som frista å bruke tid på. Så nå er det The Shield (S06 og S07 igjen), deretter Six Fett Under, Mad Men og forhåpentligvis The Wire om jeg orker :) Har noen måneder foran meg planlagt, ja.

Lenke til kommentar

Ser ut som at Shawn Ryan (Terriers/The Chicago Code/The Shield) kan stå for en av de mest lovende nye seriene i høst for nettverks-TV. Pilotprosjektets pilot har fått klarsignal fra ABC, så det lover bra angående en ordre til serie. Plottet har ihvertfall gjort meg intrigued med denne mannen ansvarlig.

 

Last Resort is a thriller set in the near future when the country is very fractured and revolves around the crew of a U.S. nuclear submarine who become hunted fugitives after ignoring an order to fire nuclear missiles. They escape to a NATO listening outpost where they publicly declare themselves to be the world’s smallest nuclear nation with 24 nuclear warheads. The show explores the society the fugitives create, the natives they meet and how what they’ve done affects the group and its unity.

 

EDIT:

 

Begynner vel å komme litt mer informasjon de neste ukene om hvilke piloter kanalene kommer til å produsere. Håper på at FX går videre med Powers.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Har faktisk ikkje sett Louie enda, men så kom eg få ein ting til.

 

Eg har av ein eller annen grunn(ikkje spør koffor) ikkje gitt SOA ein sjanse enda. Er det noe eg burde se før Louie eller står dei likt? Får uansett sjekke trailerene.

 

Louie er en mørk komiserie, og SoA er en mørk drama/actionserie. Begge kan anbefales på det sterkeste, og er imo noe av det beste sendt på TV i 2011.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...