Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Noen som har sett How Not To Live Your Life og kan fortelle litt om den? Og er slutten på tredje sesong er verdig slutt? Jeg må ikke LIKE slutten, jeg må bare vite at det er skrevet en slutt og at det ikke bare var at serien ble tatt av lufta uten at de fikk avsluttet historien. :)

Joda, slutten var der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har sett How Not To Live Your Life og kan fortelle litt om den? Og er slutten på tredje sesong er verdig slutt? Jeg må ikke LIKE slutten, jeg må bare vite at det er skrevet en slutt og at det ikke bare var at serien ble tatt av lufta uten at de fikk avsluttet historien. :)

Joda, slutten var der.

 

Er det en god serie?

Lenke til kommentar

Noen her som har sett The Hour?

 

 

Første episode ga mersmak, skal definitivt følge denne her. Vanskelig å få nok av Dominic West :)

 

Angående serienytt, hadde ikke gjort meg noe om dere bak hadde reklamert litt mer for artikler på facebook/twitter. Hadde blitt litt lettere å funnet saker man har lyst til å lese, ofte blir det til at man glemmer å gå innom siden.

 

Vi får se hva vi får til. Holder på med blant annet en app som sørger for at du får beskjed når vi skriver nyheter om dine favorittserier, men usikker på når den blir ferdig. Tidkrevende arbeid. Imens får vi prøve å følge bedre opp på Twitter/FB (men på den annen side, behandler vi det mer som en rss-feed blir man fort irritert også. Vanskelig balansegang).

Lenke til kommentar

Angående serienytt, hadde ikke gjort meg noe om dere bak hadde reklamert litt mer for artikler på facebook/twitter. Hadde blitt litt lettere å funnet saker man har lyst til å lese, ofte blir det til at man glemmer å gå innom siden.

 

Vi får se hva vi får til. Holder på med blant annet en app som sørger for at du får beskjed når vi skriver nyheter om dine favorittserier, men usikker på når den blir ferdig. Tidkrevende arbeid. Imens får vi prøve å følge bedre opp på Twitter/FB (men på den annen side, behandler vi det mer som en rss-feed blir man fort irritert også. Vanskelig balansegang).

 

 

Høres bra ut. Veit det er en vanskelig balansegang, er med på en side som sliter med noe av det samme. Er en flott side dere har, så dere skal ha kreds for den :D

Lenke til kommentar

Ikke lenge til ny sesong av The Increasingly Poor Decisions of Todd Margaret med David Cross og Will Arnett.

 

Jon Hamm er med denne sesongen.

 

Det spørs vel om den fortjente en ny sesong. Den havner ihvertfall ganske langt nede på min 'må-sees-i-2012'-liste.

 

Forøvrig en god start på 2012 med en etterlengtet Sherlock episode, 1,5 år siden sist episode.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har sett tidligere så hadde Breaking Bad, Sons of Anarchy og Justified alle fantastiske sesonger i 2011.

 

Skulle du sjekke ut komiserier så har Louie og Parks & Recreation, samt Community og It`s Always Sunny In Philidelphia hatt et fantastisk bra år i 2011.

 

http://www.youtube.com/watch?v=7hcA8wFKhYY

 

Shameless US var også en ny serie i år som er vel verdt tiden.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...