Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten, leste på VG i dag at Fox har stilt et ultimatum til Simpsons-skuespillerne, at de truer med å kansellere serien hvis de ikke går med på et lønnskutt på 45%. Jeg vet at de har truet med dette tidligere (mange sesonger siden), så spørsmålet mitt er om dette kan tas seriøst? Står The Simpsons i fare for å bli kansellert?

 

Ja. Men en større sannsynlighet og en mulighet er at stemmeskuespillerne kan bli byttet ut og.

 

 

Nye episoder av South Park på Comedy Central i natt.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Det tviler jeg på. De har også prøvd det før, uten å lykkes. Jeg blir overrasket hvis de ikke kommer til enighet.

 

De ble truet med å bli byttet ut for 12-15 år siden, men da fikk de en kraftig lønnsøkning, og beholdt jobbene.

 

 

For 12-15 år siden var Simpsons vital serie for en av newbiene. Fox hadde ingen gode kort på hånden. Nå derimot, er det økonomiske nedgangstider, Simpsons vil man tjene bøttevis med penger på selv om den kanselleres og Fox er blitt en gigant hva TV-nettverk angår.

 

Produsentene har nå sagt seg villig til å kutte i lønnen, så nå gjenstår skuespillerne. Det går rette veien :)

Lenke til kommentar

Holder Simpsons ennå koken? Jeg har ikke sett så mange av de siste.

Jeg er vel en av de som gikk lei av house etter ett par sesongr fordi at jeg følte at hver episode var lik den forrige. Men da jeg så ukens episode, så ble jeg veldig fornøyd. Så jeg liker også denne nye vendingen. :)

De beste episodene i hele serien er de to siste i S05 og begynnelsen på S06. De bør du se om du ikke har allerede.

Lenke til kommentar

En kone tar mannen på fersken med en annen dame. De har en tennåringsdatter sammen og flytter til en annen del av USA for å starte på nytt. I huset de kjøper har det skjedd flere mistenkelige mord og det er flere merkelige naboer som plutselig står midt i stua etc.

Fantastisk dårlig forklart, så her er en trailer :p

 

http://www.youtube.com/watch?v=9HuHlSxPGLQ&feature=related

Lenke til kommentar

Hele greia meg AHS ble så merkelig for min del. Jeg likte det jeg så første gang, men jeg fikk en annen mening av å se den andre gang.

 

Egentlig er hele serien full av klisjeer fra skrekkfilmer. Sikkert mange som synes serien var bra, men dette var da ikke stort sett bedre enn en uinspirert remake av gamle skrekkfilmer inn i en tv-serie.

 

Virker ikke mer enn som en serie Ryan Murphy har lagd bare for å utføre sine fetisjer som å lage tv-utgaver av sine favorittscener fra kjente skrekkfilmer. Pluss ting som å vise visse andre ting, naken kropper, døde babyer og slikt.

 

Likte Denis O'Hare i serien, bare fordi det var O'Hare, ikke pågrunn av karakteren. Britton og McDermott hadde null kjemi og var kanskje mest miscasta i serien. Britton kunne ha forsattet, men McDermott var kjedelig og spilte like bra som en tømmerstokk som skriker og prøver å lage et surt-smileyface.

 

Serien er allerede en liten suksess, da den fikk sterke tall. Noe som ikke forundra meg, sikkert noen av Glee-fansen som har funnet ut at det er en kanal som heter FX.

 

Vil ikke si at serien nødvendigvis er så crap som jeg får den til å virke, med dette er slik jeg ser på serien. Det er garantert en ganske hat eller elsk-serie, mer enn hva jeg sett så langt av serier denne sesongen. Og er nok den første FX-serien jeg ikke har likt på flere år (ved unntak av The League har jeg ikke sett enda, men er i planboka).

 

Kommer allikevel til å sjekke ut de neste episoden, før jeg sier dette er det endelig inntrykket jeg har av serien. Men det er inntrykket jeg har etter første episoden. Med så mye som skjedde er det helt klart en av unntakene der første episode burde ha vært 2 timer lang(evt. to første sendt samme kveld).

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Er så gira over at "How to make it in America" er tilbake med ny sesong!

 

Men jeg har en utfordring jeg håper noen kan hjelpe med. I piloten (s02e01) spilles det en låt under "Crisp-eventet" de holder, ca. 19:50 ut i episoden. Denne låta er helt herlig, men jeg klarer søren meg ikke å finne noe/noen som kan fortelle meg hva/hvem dette er for noe!

 

Hadde vært evig takknemlig hvis noen hadde tatt seg bryet meg å lete litt :) På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...