Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Over til en annen serie: Herre hvor herlig episode to av nåværende Fringe-sesong var. Fantastisk gjesteskuespill og herlig mindfuck-utforsking av hele "født sånn eller blitt sånn"-problemstillingen. Fringe vokser seg mer og mer episk, serien er nesten ikke til å kjenne igjen fra sine første episoder.

 

Er jo bare typisk at den aldri har slitt så mye med seertallene :/

 

Den episoden var herlig, var ikke så stor fan av sesongstarten. Men episode 2 var en ganske god episode. Elsker de gangene Anna Torv blir satt i litt uvanlige roller, som å spille to utgaver av seg selv. Eller som "Belly".

 

John Pyper-Ferguson sin gjesterolle i episoden var en av favorittene mine på serien til nå. Sammen med Peter Weller og Leonard Nimoy. Og selvfølgelig Jarred Harris.

 

Dessverre blir nok dette siste sesong slik det ligger an til nå. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Starta på Friday Night Lights for et par dager siden. Fantastisk serie, synd jeg ikke har sett på det før. Nå som det kommer så mye serier så må jeg bare få sett ferdig sesong én, og få starta på alt det nye, så får jeg heller spare de gjenværende sesongene av FNL til alt er ferdig, og livet er tilbake til det kjipe igjen. HATER ventetiden mellom sesonger. Blæ! :tease:

Lenke til kommentar

At AD garantert kommer kan vi ikke enda si. Ingen offisiell annonsering fra en tv-kanal. Fox kommer nesten sikkert til å ikke sende serien tror jeg, og Showtime er mer en mulighet. Spesielt for en "limited run" av en serie.

 

Og jeg vil ikke si at det blir eller ikke kommer en ny sesong på det nåværende tidspunktet.

Lenke til kommentar

Les twittermeldingen til Bateman.

 

Edit: Offisielt nok for meg. :thumbup:

 

Will Arnett: http://twitter.com/#!/arnettwill/status/120620083923001344

 

"Deadline now has some potential answers to where this "I can't believe we're actually talking about this" Season 4 of Arrested Development could air. It seems 20th Century Fox TV, who co-produced the series with Imagine, have been in talks with both Netflix (who have been moving into original programming) and Showtime, as possible homes for the 9-10 episode run. Again, I remain cautious until we hear a deal is signed and sealed, as we've been down this road many times with just the movie... But right now, it's hard not to get at least a little optimistic about the situation!" http://www.deadline.com/2011/10/more-talk-of-arrested-development-return-this-time-as-movie-and-limited-series/

Endret av Hille
Lenke til kommentar

....Bateman eier ingen tv-kanal vel?

 

De kan ikke få ut episodene om ikke en kanal ikke vil dekke utgiftene til Fox Televison Studios for produksjonen. Det må en avtale til for at noe kan skje.

 

At casten er med er inget nytt, alle som var med under New Yorker-festivalen skal bli med. Å jeg har lest den twittermelding fra før, også fra Cera og Arnett.

 

EDIT: Haha, skrev Batman... :ohmy:

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Jeg sier igjen.. Bateman har sagt at det kommer 10 episoder. Its official..

Hvem som eier rettigheter, hvor ting produserers og hvem som skal sende det bryr meg gokk i voll.

At ting ikke er i havn heller har lite å si. Dette blir det tv av. :new_woot:

 

@Mahavishnu 10 dagers ban om du kommer med noe nedlatende nå :tease:

x-files-believe1.jpg

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Du assa :love:

 

Nei, jeg håper og tror at det kommer i havn. Men det er ikke noe bekreftelse på at det blir noe av, og bare planer til nå. Som jeg nevner så må en tv-kanal kunne sende serien og dekke utgiftene, uten det blir det bare tomme planer, altså tv-serien (snakker ikke om filmen her).

 

Showtime med Netflix er den største sjansen, ettersom Showtime har vært hypp på serien allerede tilbake i 2006 da den ble kansellert.

Lenke til kommentar

HBO har ikke plass vil jeg tro til det, og har såpass mye andre prosjekter gående at de neppe vil bruke penger på det. HBO har 9-10 komedie-prosjekter under utvikling(og det ikke counting dramedy`s). HBO er også litt kjent for å ikke kjøpe allerede skapte serier fra USA, og kjøper som regel bare andre serier ikke produsert for dem fra utlandet (ikke USA). De har sagt nei til serier som har blitt forsøkt shoppa til dem som Jericho og 24 tidligere.

 

Det i tillegg til alle dramaene o.s.v. de har under utvikling, sammen med dramaene de har plukket opp nylig. For eksempel More As The Story Develops fra Kong Aaron Sorkin, og American Gods (vel de har hyret inn Playtone for å lage pilot av serien).

 

Kanalen annonserte også for snaue måneder siden at "komediene" Girls og Veep er plukka opp for sending i 2012. På Veep er forresten Tony Hale (Buster i AD) med i en av hovedrollene sammen med Julia-Louise Dreyfous. Og Girls kommer fra produsenter som Judd Apatow.

 

 

Det er blir nok mye bedre for fansen at også Showtime sender serien, fordi det er mer åpen plass for serien på Showtime og det vil bli sendt mye fortere enn hvis den landet på HBO. Kanalen har og bare 3 prosjekter som går under comedy nå.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Har nå kommet meg et stykke ut i Friday Night Lights, og for en fantastisk serie! Likte ikke helt vendigen serien fikk i slutten av sesong 3, og starten på sesong 4, men begynner å like det nå.

Så episode 5 i sesong 4 for litt siden, og må ærlig talt si at jeg felte en tåre eller to.

 

Har ingen interesse for amerikansk fotball, men den har økt ved å se på denne serien. Du får i tillegg en masse gode skuespillere, humor, drama, samt gode dialoger.

Realistisk er den også. Ikke typisk American Pie eller Blue Mountain State, med deilige jenter i bikini hvert 10 sekund.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...