Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta en pause, og så begynner du igjen. Eventuelt prøv en sterkere snus.

 

Har lagt merke til at kuler/FEITE tønner ikke varer så lenge, smuldrer opp og detter ned hele tiden. Nå skal det sies at jeg har bakt ca 5 snus i hele mitt liv da så kan hende det har noe med saken å gjøre. Driver å øver meg på tønner nå. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Har fått pakken fra Sverige!

 

Ps. Noen som vil sende denne til trådstarteren for å få denne på forsiden?

7859585[/snapback]

 

Legger den opp på forsia nå jeg :)

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar

Yay!

Legger du inn anmeldelser av andre røykfrie tobakksprodukter også?

Jeg har en av Oliver Twist:

--------------------

http://www.northerner.com/thumbnails/Orginal.jpg

Inni den grå boksen er det en liten, vakuumpakket pose. Du åpner den, og inne er det noen små, sorte, avlange perler som minner om gummi.

De skal legges mellom kjeven og kinnet, og kan også tygges.

 

Original har en søt tobakksmak så lenge du ikke tygger på den. Da blir den sterk og beisk. Fikk null utbytte av den. Jeg har stått i kassa på en bensinstasjon i hele dag med kjeften full av Oliver. Tok opptil fire perler av gangen.

 

<3 snus <3

 

 

Og Ozona President Snuff:

-----------------------------

http://www.cigarworld.de/bilder/90001617.jpg

 

En pakke Ozona PRESIDENT koster 26 kroner i tobakksjappa vis-a-vis Sæland i Sandnes. Den er laget i skinnende metall (sexy!) og er på størrelse med en 1-lighter.

 

Den har en hygienisk åpne-lukkemekanisme så du kan tømme pulveret ut uten å søle.

 

Pulveret er brunt og VELDIG finkornet. Smaker friskt av menthol.

 

Jeg la en liten haug med pulver på hånbaken, og holdt den opp mot nesa. Klemte igjen et nesebor og dro inn gjennom det andre.

Første gangen tok jeg en veldig liten haug. Det var ikke nok. Så jeg prøvde en gang til. Og enda en. Kjente ingenting i hodet. Bare at det svei endel i nesen og oppover. Merk at jeg har snust en stund, og faktisk hadde en skruf i kjeften da eksperimentet foregikk. Nybegynnere vil nok merke det.

 

Etterhvert kjentes det som om jeg hadde ei diger buse. Nesa rant litt, og det som kom ut hadde pulverkorn i seg.

Mentholen gir en frisk "smak" om jeg kan kalle det det. Og luftveiene blir nokså åpne for en stund, før den busa kommer.

 

26 kr er en ålreit pris. Overraskende lite for dette produktet.

Hvis du vil drite deg ut foran alle vennene dine og la folk tro at du sniffer kokain, så er dette et godt valg.

 

Var litt nervøs da jeg tok den første sniffen. Har nemlig nettopp sett Pulp Fiction! Og dere vet jo hvordan det gikk med Mia. Nå var det riktignok sterkere saker hun brukte, da.

 

Jeg gjorde det rett utenfor politistasjonen :-D

De gutta har sikkert aldri hørt om snuff før, så jeg tok en kjempesjangse. Men det var der jeg hadde parkert bilen, og jeg gadd ikke vente til jeg kom hjem.

-----------------------

PS. catch er pinglesnus. Smaker godt, men har lite effekt.

Skuf og Nick&Johnny er blant de sterkeste i Norges Land.

Endret av Kerrigan
Lenke til kommentar

Ah, ny tråd jo. Dette blir nok bra, får håpe at førsteposten blir oppdatert litt oftere enn den gamle :)

 

 

Jeg kjøpte forresten Catch Lakris i går. De hadde ikke eukalyptus, så det ble lakris og Skruf original portion.

 

Eukalyptus smaker faktisk godt, og har litt mer snusfølelse enn lakris. Så, ikke kjøp lakris om du skal ha Catch.

For all del, den er sikkert fin å ha på skolen, men imho så er den waste of money.

Lenke til kommentar
Eucalyptus er mye bedre enn lakris, ja. Gir en god smak, men effekten er vel lik null.

7861290[/snapback]

Ja, enig. Lakrissmaken blir litt for mye noen ganger. Er faktisk godt med Catch Eucalyptus noen ganger. Får litt annen smak enn General og Skruf som er det jeg snuser som oftest.

7861703[/snapback]

 

Jeg har bare prøvd Eucalyptus 2 ganger (kjøper meg heller en boks med General om jeg trenger snus), men ja, forandring fryder :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...