Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye koster et tårn med Skruf på danskeferga?

 

Kjenner en som skal nedover snart, må finne ut hvor mye jeg skal sende med han.

7876060[/snapback]

 

Trodde ikke det fantes Skruf på danskeferga ... De gangene jeg har sett der, har jeg ikke sett annet enn General i alle former, Röda og Granit. Men det er nå så.

Lenke til kommentar
Hvor mye koster et tårn med Skruf på danskeferga?

 

Kjenner en som skal nedover snart, må finne ut hvor mye jeg skal sende med han.

7876060[/snapback]

 

Trodde ikke det fantes Skruf på danskeferga ... De gangene jeg har sett der, har jeg ikke sett annet enn General i alle former, Röda og Granit. Men det er nå så.

7876421[/snapback]

 

 

 

har de onyx der?

 

beste snusen ewah :love:

Lenke til kommentar
Hvor mye koster et tårn med Skruf på danskeferga?

 

Kjenner en som skal nedover snart, må finne ut hvor mye jeg skal sende med han.

7876060[/snapback]

 

Trodde ikke det fantes Skruf på danskeferga ... De gangene jeg har sett der, har jeg ikke sett annet enn General i alle former, Röda og Granit. Men det er nå så.

7876421[/snapback]

 

 

 

har de onyx der?

 

beste snusen ewah :love:

7876887[/snapback]

 

Jup. :) Er den noe å anbefale? Skal til Danmark i vinterferien, sjø.

Lenke til kommentar
*snip*

Sitter atm med Ettan oppi leppa, beste bake snusen på jord  :love:

7879307[/snapback]

you lie! :nei: general er den beste :love: ingenting slår en god fersk(ikke minst kald) general om mårran, eller hele dagen for den del :!:

ettan er forsåvidt grei nok den også, men ikke i lengden mener nå jeg da.. greit med en boks hver 30 general boks :p men that's just me..

Endret av ZeS
Lenke til kommentar

Jeg har i snart 5 år brukt General mer eller mindre fast. Men det siste året har jeg fått sår i overleppen av General, begynner å lure på om det er fordi de gikk over til papp. Men så skiftet jeg til Ettan og siden har ikke jeg hatt noen problem. Den er litt mildere og finere enn General og kan gå med den lenger enn jeg gjor med General.

 

Hvis dere skal reise en plass for å kjøpe snus, så ville jeg ha reist til DK, for der har ikke de økt avgiftene på snus slik som Sverige har gjort så der koster Ettan 20 kr pr boks og General koster 21 pr boks. Deilig å bo i DK .. :D

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke papp-formatet i det hele tatt. Syns det detter biter av pappen oppi snusen hele tiden, og syns ikke snusen er den samme. Ser folk "skryter" av den, ikke kan jeg skjønner hvorfor..

 

Andre erfaringer der?

7879958[/snapback]

Det er ikke pappbiter som faller oppi snusen. Det er talg som er inni boksen. Hvis du mener det jeg tenker på da! Er det hvite, sant? :p

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke papp-formatet i det hele tatt. Syns det detter biter av pappen oppi snusen hele tiden, og syns ikke snusen er den samme. Ser folk "skryter" av den, ikke kan jeg skjønner hvorfor..

 

Andre erfaringer der?

7879958[/snapback]

 

Ja. Papp boksene er idiotiske. Det med at det havner papp i snusen kan være utrolig irriternede, kjøpte en gang en boks Grovsnus. Da jeg åpnet den så det ut som om det var masse negler oppi. Begynte å stusse litt på det. + at vis man pappen spesielt på RL boksene detter fra hverandre vis man har en boks over lengre tid (dvs 2uker). Forbanna dritt.

 

ZeS: Jeg vil si, greit med en boks General en gang i blant. :)

 

Men hva er det med nordmenn og General? er ikke sånn i Sverige, eller er jeg på jorde her..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...